Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vasking og støvsuging teller bittelitt... :Nikke: Men ikke så mye som 60 minutter spinning som jeg nettopp har unnagjort! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg fetes opp i pappas bursdag! Så i morra blir det Step 1! :)

jeg trodde en stund jeg så deg i dag jeg... på vei til Domus for å gå på flow-time... Turte liksom ikke å storme bort å spørre, så det var godt jeg ikke gjorde det for du skal jo fetes opp i kveld, så var det nok ikke deg ;)

Det kom ikke noen underviser til danseaerobic timen i dag... det var litt nedtur... :sukk:

Så det ble 1 time flow og deretter 1 time jogging + styrke på meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått trent tre ganger denne uka også! :hoppe: (Og det er utenom vasking :fnise: )

Jeg og! :hoppe: Og planlegger en tur på treningssenteret i morra også! :jepp: Dårlig med vasking her i huset da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde en stund jeg så deg i dag jeg... på vei til Domus for å gå på flow-time... Turte liksom ikke å storme bort å spørre, så det var godt jeg ikke gjorde det for du skal jo fetes opp i kveld, så var det nok ikke deg ;)

Det kom ikke noen underviser til danseaerobic timen i dag... det var litt nedtur... :sukk:

Så det ble 1 time flow og deretter 1 time jogging + styrke på meg... :)

:ler: Jeg har vært på nippet noen ganger jeg og, å prikke noen på skuldra å si; eeehh du... atte henger du på KG? Etter å ha sett bilder av alle her inne, så er det ikke klaff på noen av de jeg har sett meg ut! ;)

Flinke deg som trente etterpå likevel :tommelopp:

----------------------------

Er det noen andre som skal på step 1 på Domus i morra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjørte jeg gjennom styrkeprogrammet mitt i studio før Step 1. Det tok på, men det var fantastisk deilig. 1 time og 45 min økt i dag!! :hoppe:

--------------------------

Og så ønsker jeg alle heite hotties her inne en skikkelig god 1. søndag i advent!! :nisse:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjørte jeg gjennom styrkeprogrammet mitt i studio før Step 1. Det tok på, men det var fantastisk deilig. 1 time og 45 min økt i dag!! :hoppe:

--------------------------

Og så ønsker jeg alle heite hotties her inne en skikkelig god 1. søndag i advent!! :nisse:

:klem:

Så utrolig flink du har vært!! :klappe:

Neste uke skal jeg være i mer aktivitet enn denne uka, utrolig slapp uke for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Miss Shorty altså, du er ikke snau! :fnise:

Den økta jeg hadde lovt meg selv i dag utgår dessverre.. Med eksamen i morra må jeg prioritere lesing + diverse ting jeg må få med meg på tv..! :flau:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

I dag har jeg prøvd å starte uka med en god trend... :sjenert: Jeg gikk trapper igjen, etter en laaang periode med heis-slapphet... :flau:

Det skal ikke så mye til for at denne uka blir bedre enn den forrige, så da satser jeg på det... I dag blir det starten på juleshopping med mamma, det blir ihvertfall mye tråkking om ikke direkte trening. Dere får holde meg litt i øra utover uka damer! :jepp:

Edit: KjempeLeif...

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en time skal jeg på corebar!! :) Gleder meg faktisk! Også skal jeg hente hunden til mamma og pappa. En liten svart Mops, som jeg skal passe i dag :)

Deretter kommer det 2 gode venninner som skal være med meg å lime på krystaller på sløret mitt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Om en time skal jeg på corebar!! :) Gleder meg faktisk! Også skal jeg hente hunden til mamma og pappa. En liten svart Mops, som jeg skal passe i dag :)

Deretter kommer det 2 gode venninner som skal være med meg å lime på krystaller på sløret mitt :nigo:

Hørtes ut som en bra dag!!! :jepp:

Kos deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

:klappe: for Miss Shorty og zilje_k!

Og for oss andre som ikke har vært like flinke forrige uke, i dag er det ny uke, nye muligheter og nye utfordringer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp 1 kg i vekt i det siste, men skjønner ikke helt hvorfor, for jeg har spist det samme, egentlig mindre snop enn vanlig... Når jeg spurte min kjære om han syns han så det (han ser det ganske kjapt), så mente han at det ikke var noen endring... Skjønte ingenting jeg... :forvirret: begynte å lure på om jeg var gravid og greier...

Men så kom jeg jo på, at jeg har jo vært mye mer og trent styrke i det siste! Ikke fullt så mye timer som jeg har gjort tidligere i vår! Har trent styrke 3 ganger i uken! Så kanskje jeg har bygget meg litt muskler?! *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ansjoni

Jeg varierer ofte flere kilo i vekt samme dag jeg, sånn avhengig av hvor mye jeg har spist og tid på døgnet og sånn, men det kan jo selvsagt hende at du har fått større muskler og derfor lagt på deg, spesielt hvis også generelt har blitt litt strammere :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg var veldig fornøyd med innsatsen forrige uke:

Mandag: Styrke

Onsdag: Spinning

Fredag: 30 minutter høypusl og 30 minutter styrke

Søndag: Tur i parken

Skal prøve å få til like bra denne uken! :hoppe:

Starter med styrke i dag, og har faktisk booket time til treningsveiledning på torsdag!! Da skal jeg be dem sette opp et program som gjør at jeg får fin holdning og pene armer!! :jepp: (ikke så nøye med alt som sjules av en viss kjole... :sjenert: )

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...