Muffin! Skrevet 26. november 2008 #341 Del Skrevet 26. november 2008 for alle flinkisene! Meg selv inkludert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 26. november 2008 #342 Del Skrevet 26. november 2008 30 minutter på ellipse i dag I morgen er det rygg og rytme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. november 2008 #343 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg elsker denne hottie bride-boka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. november 2008 #344 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg får dårlig samvittighet av den akkurat nå Dere andre er superflinke - mens jeg er bare slapp og lat om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. november 2008 #345 Del Skrevet 27. november 2008 Det går opp og ned vettu, snart er du tilbake for fullt Ansjoni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. november 2008 Forfatter #346 Del Skrevet 27. november 2008 Det er jeg et levende bevis på!! Jeg var på spinning i går, og følte meg veldig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. november 2008 #347 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg elsker denne hottie bride-boka! Jeg og!!! Jeg får dårlig samvittighet av den akkurat nå Dere andre er superflinke - mens jeg er bare slapp og lat om dagen Trenger du klem eller pisk? Det er jeg et levende bevis på!! Jeg var på spinning i går, og følte meg veldig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. november 2008 #348 Del Skrevet 27. november 2008 Rygg og rytme i dag! Deilig økt i dag, følte meg veldig sterk Og for å ikke stå rompe-til-rompe i garderoben (sabla trangt på ettermiddagene), tok jeg 15 minutter på ellipsen før jeg hoppet i dusjen. Så nå er jeg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. november 2008 #349 Del Skrevet 27. november 2008 Trenger du klem eller pisk? Begge deler tror jeg Vet at man ikke skal kutte ut trening når man har mye å gjøre, men det er fort det som ryker likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. november 2008 #350 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Ok, Ansjoni, følg med! Først litt Du vet at du får mer energi til å gjøre det du er travelt opptatt med, når du trener?? Kom igjen!! Så en Du kommer nok inn i det igien... vi kan ikke være superperfekte hele tiden Endret 27. november 2008 av Miss Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. november 2008 #351 Del Skrevet 27. november 2008 Ok, Ansjoni, følg med! Først litt Du vet at du får mer energi til å gjøre det du er travelt opptatt med, når du trener?? Kom igjen!! AUAU! Ja, innterst inne så vet jeg det inderlig godt. Så en Du kommer nok inn i det igien... vi kan ikke være superperfekte hele tiden Men det hadde vært litt greit innimellom Lover å komme sterkere tilbake seinere !! Takk for både truing og trua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. november 2008 Forfatter #352 Del Skrevet 27. november 2008 Ansjoni og Shorty er søøøøte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. november 2008 #353 Del Skrevet 28. november 2008 Ansjoni og Shorty er søøøøte.... Det er de så absolutt! Jeg er slappis bride denne uka, i går bortprioriterte jeg trening for å rekke å vaske huset.... Kjære har nemlig en forestilling om at alt skal kunne rekkes i løpet av to dager i helga, som allerede er fullbooka, så da tok jeg en sjefsavgjørelse og ordnet opp. Så slipper jeg å stresse så mye i hodet mitt!! Men neste uke finnes ingen unnskyldning! Da er det trening igjen!!!! Hvis ikke må jeg også både få pisk og klemmer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. november 2008 Forfatter #354 Del Skrevet 28. november 2008 Ganske sikker på at vi har bestemt at vasking er godkjent som treningsform altså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. november 2008 #355 Del Skrevet 28. november 2008 Ganske sikker på at vi har bestemt at vasking er godkjent som treningsform altså!!!! Det var bra cypress! Jeg holdt det ihvertfall gående i 3 timer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. november 2008 #356 Del Skrevet 28. november 2008 Ansjoni og Shorty er søøøøte.... Men neste uke finnes ingen unnskyldning! Da er det trening igjen!!!! Hvis ikke må jeg også både få pisk og klemmer!!! Bare å si i fra Ganske sikker på at vi har bestemt at vasking er godkjent som treningsform altså!!!! Det har vi! Jeg har t.o.m. skrevet det opp på treningsplanen min på et eller annet tidspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 28. november 2008 #357 Del Skrevet 28. november 2008 Jøss.. Så flink du er til å vaske Twisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. november 2008 #358 Del Skrevet 28. november 2008 Jøss.. Så flink du er til å vaske Twisted Jeg må innrømme jeg var uvanlig flink i går da... Men så utrolig godt å ha det gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. november 2008 #359 Del Skrevet 28. november 2008 3 timer..? Wow, det er definitivt trening!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. november 2008 #360 Del Skrevet 28. november 2008 Nå liker jeg ihvertfall denne boka!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå