Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja kanskje. Sekken med treningstøy står i alle fall på jobben klar til bruk, akkurat som den har gjort helt siden mandag.... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Mazilla! :hoppe:

Og i dag skal du få trent Cypress! Kanskje du blir inspirert av å høre at jeg skal på en time middels puls etterpå. ;):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva jenter... Jeg skylder dere en kjempestor TAKK!!!

Jeg har trent! :hoppe: Og ikke nok med det, men jeg var på en tyngre time enn jeg pleier! 15 minutter lengre! :hoppe: Og det er bare på grunn av dere her inne! Faktisk! :ler:

Jeg blir hottie bride likevel! :strix:

:klappe::hoppe: for ekstra 15 minutter!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å næææææææi!!! Jeg skulle aldri gått inn her!!! :klaske: DÅRLIG SAMVITTIGHET!!! For jeg har jo ikke trent!!! Søren å.. :frown:

Og nå er det litt sent, for jeg må vaske leiligheten så den er klar til jeg skal ha med meg noen fra jobben hjem rett etter jobb i morgen.. Men :husarbeid: teller vel i hvert fall som en halv :trene: eller??? Værsåsnill?? :pls::rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasking er litt trening. Ok da. Ja, må jo si det. Jeg har brukt det som unnskyldning selv i min treningsdagbok denne uken..... :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å ha så dårlig samvittighet cypress! Du kan bare tenke på at jeg har vært på seminar i dag og forspist meg i lunchen.. På pinnekjøtt.... :ler: Er ikke ofte man får sånt, så da er det bare å spise til man sprekker....

Har trent litt etterpå da, men likevel!

Ha en fin kveld fellow hotties!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasking er litt trening. Ok da. Ja, må jo si det. Jeg har brukt det som unnskyldning selv i min treningsdagbok denne uken..... :sjenert:

:hoho: Bra!! Ingen forskjellsbehandling!!

Du trenger ikke å ha så dårlig samvittighet cypress! Du kan bare tenke på at jeg har vært på seminar i dag og forspist meg i lunchen.. På pinnekjøtt.... :ler: Er ikke ofte man får sånt, så da er det bare å spise til man sprekker....

Har trent litt etterpå da, men likevel!

Ha en fin kveld fellow hotties!

Åh... det var godt å høre!! Jeg har bare kost meg med mandariner i kveld - etter vaskingen, så jeg har ganske bra samvittighet for det!! Vi lurte på å lage vafler, men bestemte oss for å la det være! :jepp:

Ønsker også dere alle en fin kveld!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Hottie, hottie stå nå på

uten trim går ikke kjolen på!! :duskedame:

Elsker rimene dine altså :hjerte:... :fnise:

Flinke Twisted og Mazilla! :klappe:

Cypress - jeg teller også vasking som trening når jeg har hatt en hektisk/slitsom uke. Men det kommer en dag i morgen vettu! Og det er jo hele 3 dager igjen av uka! :jepp:

Ha en flott kveld du også :klem:

Jeg har forresten vært flink og trent sammen med min kjære i dag - 20 min løping og deretter 40 min styrke og stretch :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cypress - jeg teller også vasking som trening når jeg har hatt en hektisk/slitsom uke. Men det kommer en dag i morgen vettu! Og det er jo hele 3 dager igjen av uka! :jepp:

Takk for oppmuntrende ord! I kveld skal jeg trene høyrearmen mest (løfte :vin: til munnen...) :flau: , men kommer sterkere tilbake!!! :jepp:

God helg fellow Hotties!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for oppmuntrende ord! I kveld skal jeg trene høyrearmen mest (løfte :vin: til munnen...) :flau: , men kommer sterkere tilbake!!! :jepp:

:grinele:

God helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på fantastisk trening... Nesten så jeg ikke visste om jeg hadde lyst til å gjøre det en halvtime til eller bare synke sammen i en haug da vi var ferdige!!!

Sånt må det da bli Hottie Bride av??

Håper alle har en fin lørdagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
I dag har jeg vært på fantastisk trening... Nesten så jeg ikke visste om jeg hadde lyst til å gjøre det en halvtime til eller bare synke sammen i en haug da vi var ferdige!!!

Det er pga det sunne pinnekjøttet!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pga det sunne pinnekjøttet!! :hoppe:

Kanskje det?? :klø:

Var du på Flow i dag? Jeg kikket etter Berlin-t-skjorte da jeg kom, men så ingen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det?? :klø:

Var du på Flow i dag? Jeg kikket etter Berlin-t-skjorte da jeg kom, men så ingen... :sjenert:

Ja, men jeg hadde ikke Berlin på meg i dag.... Har du en liten tattis på overarmen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker rimene dine altså :hjerte:... :fnise:

Jeg er selverklært verdensmester i riming :ler:

Uff.. jeg får også dårlig samvittighet av å være her inne.. :sukk: Meeen jeg har fått meg :strix: og gjort masse husarbeid i dag så det skal vel telle?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...