Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Du er streng med deg selv, Ansjoni. Både ski- og trugetur ville vært trening i min verden. Hvertfall når man ble støl av det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Jeg stemmer også for at ski og trugeturer teller! :jepp:

Og endelig har jeg vært og trent denne uka også... Tregt i gang :rødme: Men neste uke blir det fra mandag av, bedre sjanser til å få flere økter så lenge kroppen vil! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Mannen mente også at jeg burde telle de med, men ikke denne jenta nei :nei: Er kanskje streng, men når det kommer til trening så er det jo bare bra å være litt streng med seg selv :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen mente også at jeg burde telle de med, men ikke denne jenta nei :nei: Er kanskje streng, men når det kommer til trening så er det jo bare bra å være litt streng med seg selv :trene:

Du kan jo ha de i "backup", sånn i tilfelle du plutselig ikke rekker mer enn f.eks 98 treninger..? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Du kan jo ha de i "backup", sånn i tilfelle du plutselig ikke rekker mer enn f.eks 98 treninger..? :fnise:

Det har faktisk slått meg :sjenert:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig i gang igjen etter en altfor sløv (og lang) påskeferie. I dag fikk vi gjennomført ca halve styrkeprogrammet vårt + spinning. Etter planen skal vi ta resten av styrkeprogrammet i morra. Egentlig litt godt å være i gang! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp tatt en 40 minutters joggetur ute i det nydelige solværet! Godt å komme igang med treningen etter påske igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag satte jeg ny makspulsrekord for spinning! :hoppe: Kom opp i 192, og tror det er det høyeste jeg har vært! :jepp: Moro! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt på slutten av siste intervall jeg kom så høyt, men jeg lå høyere enn vanlig gjennom de 5 siste av totalt 6 intervaller! :Nikke: Klarte å ligge på over 90% gjennom store deler av intervallene! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

:fnise: Ja vi er :sexy: hele gjengen og kan være stolte av det :jepp:

Jeg trener forsatt, fra 3-5 ganger i uka, og har ikke tenkt til å gi meg etter bryllupet heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har heller ikke tenkt til å gi meg. Jeg skal bli verdens sterkeste kone :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...