Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Cypress da, du lurer jo bare deg selv! :ler:

Ansjoni, er det feiring/belønning på gang når du har gjennomført 50 treninger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cypress da, du lurer jo bare deg selv! :ler:

Ansjoni, er det feiring/belønning på gang når du har gjennomført 50 treninger? :)

Hehe, ja jeg vet.. Derfor er styrketimer med instruktør mye bedre... :fnise:

Det blir belønning ved nådde 50 ja :jepp: Tror premien denne gangen skal være et nytt undertøysett :lur:

Høres ut som en bra premie!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kropp med fint undertøy blir det når du skal skaffe deg bellønningen din Ansjoni ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
:fnise: Ekstremt :sexy:;)

Nå er iallefall delmål 50 oppnådd! :duskedame:

Så bra!! :klappe: og :hoppe: for Ansjoni som blir :sexy: ved å :trene:

Kan forresten trilletur med venninne og barnevogn i halvannen time (ca 6 km) føres opp som trening for i dag? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forresten trilletur med venninne og barnevogn i halvannen time (ca 6 km) føres opp som trening for i dag? :sjenert:

Ja, det syns jeg!!!! :tommelopp:

Jeg er forresten nede i 17 treninger igjen!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk vi gjennom styrkeprogrammet vårt + at vi var på tidenes dårligste og mest latterlige spinningtime. For å si det sånn, det eneste positive var at veggene var rimelig nymalte og at det så greit ut der... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det gjennomgang av styrkeprogrammet, i dag blir det langkjøring på ellipsen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

:opplyser: Bare husk på de reduserte åpningstidene i påska, lurer på hvor mange ganger ho nevnte det over høytaleren i går jeg, sikkert 10 ganger i løpet av en time :rolleyes:

Elers: :duskedame: for all tapper innsats her inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det gjennomgang av styrkeprogrammet, i dag blir det langkjøring på ellipsen :Nikke:

Hvor lenge holder du på når du har langkjøring på ellipsen? Høy eller lav intensitet? Føler at mine ellipseturer blir litt på måfå nemlig.. :sjenert:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge holder du på når du har langkjøring på ellipsen? Høy eller lav intensitet? Føler at mine ellipseturer blir litt på måfå nemlig.. :sjenert:

:duskedame:

Tja... det kommer an på formen. Jeg kjørere den intensiteten jeg mener jeg klarer å holde ut med i minst en time. Det er alt fra 7 til 12 i effort level, og fra 118 til 130 i speed. I dag f.eks var en god dag for meg. Da kjørte jeg på i halvannen time, og vekslet mellom 10 og 12 i effort level, og hadde minst 125 i speed. Var oppe på høypuls innimellom, men holder som regel et gjennomsnitt på 150-160 i puls. Føler vel ikke at jeg har noe plan jeg heller.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tja... det kommer an på formen. Jeg kjørere den intensiteten jeg mener jeg klarer å holde ut med i minst en time. Det er alt fra 7 til 12 i effort level, og fra 118 til 130 i speed. I dag f.eks var en god dag for meg. Da kjørte jeg på i halvannen time, og vekslet mellom 10 og 12 i effort level, og hadde minst 125 i speed. Var oppe på høypuls innimellom, men holder som regel et gjennomsnitt på 150-160 i puls. Føler vel ikke at jeg har noe plan jeg heller.... ;)

:tommelopp: Høres bra ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare én skitur på meg i påsken, men det er da bedre enn ingenting?? Trente styrke i dag, så da er jeg nede i 15 treninger!! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg gikk og gikk og gikk og gikk i påska jeg. Senteret var stengt. Og i går og i dag hadde jeg noen skikkelige møkkaøkter :ler: Men det er godt å være i gang igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Ble en ski- og en trugetur på meg i påska, ble sliten og støl av det altså, men i følge mitt strenge regime om at kun studiotrening teller, så ble det bonustreninger :Nikke:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...