Disco Biscuit Skrevet 3. mars 2009 #661 Del Skrevet 3. mars 2009 Gratulerer med oppnådd mål Muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. mars 2009 #662 Del Skrevet 4. mars 2009 I dag trossa jeg ørebetennelse og penicillinkur og gikk gjennom styrkeprogrammet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 4. mars 2009 #663 Del Skrevet 4. mars 2009 Ellipsemaskin i dag og. Og i går. Og i forrigårs + styrke. Og søndagen. 4 dager på rad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 4. mars 2009 #664 Del Skrevet 4. mars 2009 Så flinke alle er:) Skal sykle 4x4 etterpå jeg!! Gruer meg nå, men blir deilig etterpå! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. mars 2009 #665 Del Skrevet 4. mars 2009 Første trening med pulsklokke er overstått! 20 min ellipsemaskin og 1 time styrke i dag. Har en følelse av at klokka kommer til å bli en god venn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. mars 2009 #666 Del Skrevet 5. mars 2009 Er pulsklokke avansert å bruke? Synes det ser så vanskelig ut jeg... Men bruker pulsbelte på spinning da, og det er i grunnen veldig greit! Var forresten på spinning i dag morges! Ikke verst å stå opp halv sju når man har fri, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. mars 2009 #667 Del Skrevet 5. mars 2009 Er pulsklokke avansert å bruke? Synes det ser så vanskelig ut jeg... Men bruker pulsbelte på spinning da, og det er i grunnen veldig greit! Var forresten på spinning i dag morges! Ikke verst å stå opp halv sju når man har fri, eller hva? Neida, ikke avansert i det hele tatt. Trykk på knapp for å få klokka til å finne pulsbeltet, vent på puls. Trykk på samme knapp for å starte, trykk en annen knapp for å stoppe. Den er bare stas! Og kan anbefales! Jeg har vært på Step1 i dag, merker jeg er litt i overkant opptatt av denne pulsen, men sånn er det vel med alt som er nytt... for Mazilla som står opp tidlig for å trene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #668 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg er nede i 26 treninger igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. mars 2009 #669 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg er nede i 26 treninger igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #670 Del Skrevet 9. mars 2009 25!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. mars 2009 #671 Del Skrevet 12. mars 2009 Urk, vi var på spinning i dag, og der var det en vikar for den vanlige instruktøren. En veldig irriterende vikar, som spilte bare dårlig musikk, gliste som en gal hele timen og påstod gang på gang at smerte er gøy... Hadde mest lyst til å :slår: henne til slutt! Toppa seg med at denne var siste sang, og det er rimelig nedtur når man egentlig har tenkt seg på en time med en instruktør som spiller kun rock! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. mars 2009 #672 Del Skrevet 16. mars 2009 Hei Hei jenter. Så flinke dere er som står på Har ikke glemt prosjektet, men har ikke fått oppdatert her noe særlig... Sliter fremdeles med hold når jeg skal løpe langt, men har ikke samme problemet om jeg sykler eller bruker ellipse Vil ikke ha hold! Den uka her tenker jeg det blir trening mandag,tirsdag,onsdag og torsdag med både styrke og kondisjon.. kan jo ikke ese ut nå som kjolen sitter perfekt Skulle helst gått ned mer, men det vil jo også ødelegge for kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. mars 2009 #673 Del Skrevet 16. mars 2009 4 treningsdager forrige uke Skal bli minst 4 denne uka og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. mars 2009 #674 Del Skrevet 16. mars 2009 Men hvordan er det med væskebalansen din, MaiL? Syns du sa noe om at du ikke drakk noe særlig når du trener kardio? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2009 #675 Del Skrevet 16. mars 2009 4 treninger på meg også forrige uke. Klar for det samme denne uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. mars 2009 #676 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg og TuttaV har vært på danseaerobic i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. mars 2009 #677 Del Skrevet 17. mars 2009 Superstyrke med Henriette i dag. Fy f... jeg er nummen enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. mars 2009 #678 Del Skrevet 17. mars 2009 Blir du ikke grisestøl av det Shorty?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #679 Del Skrevet 17. mars 2009 23 igjen! Rekker jeg dette mon tro?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. mars 2009 #680 Del Skrevet 17. mars 2009 Jo, jeg blir garantert det i morgen I dag er jeg nummen, og redd for å gå i trapper Føler at når som helst kan bena svikte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå