Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Jeg trente kl 11, så det er kanskje litt sent da.. (har spist noe annet i mellomtiden altså! :jepp: ) Men det var godt da, så bortkastet var det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trente faktisk i Bergen! Tok en drop-in-time på fredag formiddag. Da følte jeg meg flink! :fnise: I kveld skal vi på spinning, ukas fjerde trening. Kan trengs etter ei lat helg med mye mat og kos. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jippi, jippi, jeg har trent!! :trene: 15 min tredemølle (litt lavere fart enn vanlig) og 50 min styrke (lettere enn vanlig). Kroppen var helt gåen når jeg var ferdig, så det er nok et stykke å gå ennå, men det var utrolig deilig å røre seg litt likevel!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Veldig imponert over dere altså :hoppe: Mazilla for å trene når hun er på helgetur, twisted for å komme i gang med trening igjen, cypress for å kjempe seg gjennom snømassene for å komme på trening :duskedame:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 treninger igjen!!

Var på spinning i dag igjen. Planen for resten av uka er foreløpig: trene med venninne L på onsdag (spining), trene med venninne K på torsdag (vet ikke hva). Så får vi se hva mer som skjer. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En halvtimes høypulsøkt på ellipse, og 65 min styrkeøkt! :)

Jeg har fått muskler jeg kan vise frem!! :hoppe:

åååå, har du??!!?? *misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halvtime styrke etterfulgt av en hard spinningtime er unnagjort! :trene: I morra skal jeg og han godeste på treningsveiledning sammen. Skal bli greit å få satt opp et program, istedet for å bare trene på "tilfeldige" apparater! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Heier på alle dere fantastisk flotte hottie brides!

Er det flere enn meg som alltid, og da mener jeg ALLTID får hold (eller sting) når man løper tredemølla? Det skjer hver bidige gang med meg om det så er 2 dager eller en time siden jeg spiste... :sur:

Jeg har nemlig fått det for meg at jeg skal trene meg opp til å klare 3000m på maks 15min, men må stoppe halvveis pga hold... :sinna:

Må klare det kravet før ett opptak jeg skal på senere i år.. Tips ang hold anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... :klø: Drikker du kald drikke, eller temperert? Vet ikke om det er bevist at det har noen effekt på hold, men det som hvertfall er sikkert, er at kroppen tar opp temperert drikke raskere. Kanskje den reagerer på om den må først håndtere den kalde væsken først. Drikker jeg kaldt vann når jeg trener blir jeg kvalm, faktisk. Men om du allerede drikker temperert, så vet jeg ikke hva den kan være.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... :klø: Drikker du kald drikke, eller temperert? Vet ikke om det er bevist at det har noen effekt på hold, men det som hvertfall er sikkert, er at kroppen tar opp temperert drikke raskere. Kanskje den reagerer på om den må først håndtere den kalde væsken først. Drikker jeg kaldt vann når jeg trener blir jeg kvalm, faktisk. Men om du allerede drikker temperert, så vet jeg ikke hva den kan være.....

Hm.. Jeg pleier faktisk ikke å drikke så masse på trening :klø: Kanskje jeg skal prøve med temperert drikke?! Tusen takk for tipset Shorty! :)

Har forresten hatt en fæl langkjøring på ellipse i dag. Men jeg holdt ut en time ;)

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig, MaiL :)

Trent i dag. 25 min kondis på ellipse, som strengt tatt var mer behagelig enn i går, enda det var høypuls og gårsdagen var moderat nivå. Kommer ikke over at det var en skikkelig møkkaøkt :ler:

Deretter en time med styrketrening i studio. Det var digg. Godt å kjenne at jeg ikke var i så dårlig form som jeg fryktet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 treninger før 5. er herved utført! :hoppe:

Ble plutselig fire treninger den uka her. :)

Spørs om det blir like lett å være hottie wife som hottie bride. ;) Men jeg kjenner at kroppen min har lyst til å trene. Jeg blir skikkelig rastløs hvis jeg ikke har trent på et par dager, så treninger skal det nok bli. :Nikke:

Hmm, nå kom jeg til å tenke på at jeg ikke kommer til å høre til her mer enn 5 dager til. Da må jeg heller joine "de veltrente koners klubb". Men dere kommer jo raskt etter da. ;)

:duskedame: på alle dere flinke hotties! Stå på! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
25 treninger før 5. er herved utført! :hoppe:

Ble plutselig fire treninger den uka her. :)

Spørs om det blir like lett å være hottie wife som hottie bride. ;) Men jeg kjenner at kroppen min har lyst til å trene. Jeg blir skikkelig rastløs hvis jeg ikke har trent på et par dager, så treninger skal det nok bli. :Nikke:

Hmm, nå kom jeg til å tenke på at jeg ikke kommer til å høre til her mer enn 5 dager til. Da må jeg heller joine "de veltrente koners klubb". Men dere kommer jo raskt etter da. ;)

:duskedame: på alle dere flinke hotties! Stå på! :duskedame:

:pls: Gratulerer med oppnått mål Muffin! :klappe:

Og vi sees nok etterhvert i de veltrente koners klubb også, om enn om en stund... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, Muffin! Du har vært kjempeflink!! :klappe:

Jeg og han godeste gikk gjennom vårt nylagde styrkeprogram for første gang i dag. Gelé i armene nå, men det skal vel være sånn! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba Muffin!! :duskedame:

Selv ble det bare én trrening denne uka, men de som har lest dagboken min skjønner at jeg har hatt litt annet å tenke på denne uka.. :( Men neste uke er jeg back on track! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...