Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Denne ukens treningsplan:

Mandag: spinning (gjennomført)

Tirsdag: 30 min tredemølle, ca 45 min div styrkeøvelser (gjennomført!)

onsdag: spinning (gjennomført!!!!!)

fredag: høypuls

33 igjen!!

Hah, 32 igjen!!!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I am!!! :danser: Takk for heiing og masing når det trengs!! :enig:

Edit: smiley-tull

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle at jeg ble så inspirert av dere og denne tråden i stad, at jeg dro å trente 70 min styrke! "Wow - I feel good......"

All ære til dere!! :D :klappe::danser::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle flinkinger! :duskedame: Keep up the good work :klappe:

Dårlig start på uken pga sykdom m.m, så da jeg trente i går hadde jeg ikke trent siden fredag! Ikke ofte det går så "lang" tid mellom hver økt ;)

Anyway back in business nå:

Onsdag: 40min kondisjon og 30min styrke.

Torsdag: 60min styrke + oppvarming.

Fredag: Svømme

Lørdag: 60min styrke + oppvarming.

:sjenert: har forresten glemt hvor jeg er i tellinga på antall treninger mot bryllupet, la meg på 90ganger etter at Ansjoni kom med den geniale 100 før dagen idèen sin :fnise: At det går an å glemme sånt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går ble det treningsfri, etter å ha trent fire dager på rad. Men i dag ble det langkjøring på ellipsen. En time, kjempedeilig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Og der var ukens 4. trening gjennomført!! :hoppe::danser:

Deilig å få ut litt steam...

Bare 31 igjen nå!!! :duskedame:

WOHOOO! Cypress, du har jo virkelig satt igang med heftig innsats her nå!!

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

I går ble det treningsfri, etter å ha trent fire dager på rad. Men i dag ble det langkjøring på ellipsen. En time, kjempedeilig :hoppe:

Og Shorty, du er jo alltid flink, men fortjener masse :hoppe: og :klappe: og :duskedame: uansett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOHOOO! Cypress, du har jo virkelig satt igang med heftig innsats her nå!!

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Og Shorty, du er jo alltid flink, men fortjener masse :hoppe: og :klappe: og :duskedame: uansett!!!

Jeg har 3 måneder på meg nå vet du!! ;) Begynner å haste!!

Hvis alt går etter planen skal jeg faktisk trene i morgen formiddag også!! 5 ganger på en uke.. :dåne: Det tror jeg faktisk aldri har skjedd før i hele mitt liv.. :fnise:

Tar en :danser: for alle oss flinkingene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Huff, 2 uker med sykemelding og tre uker uten trening har jammen gitt utslag både på vekt og målebånd.... :tristbla: Ikke noen bra start på dagen for å si det sånn! Så nå er det full skjerpings med hva som går inn i munnen, og så blir det godt å kunne bevege seg igjen. Jeg satser på en tur ut i snøværet for å gå litt senere i dag, og så lurer jeg på om jeg skal prøve litt lett styrketrening i morra!

Jeg er IKKE en hottiebride pr nå ihvertfall... :snurt: Men da kan det vel bare gå oppover! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren som det snør!!! Jeg syklet faktisk til trening her i sted, det var en liten treningsøkt i seg selv!!

30 treninger igjen!!!

Utført 2/5!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaaaauuuuuu, jeg kjenner allerede nå at jeg er på vei til å bli monsterstøl!!! Hvordan skal dette bli om 2 dager?? *pain*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Fy søren som det snør!!! Jeg syklet faktisk til trening her i sted, det var en liten treningsøkt i seg selv!!

30 treninger igjen!!!

Utført 2/5!

:pls::duskedame::pls:

Aaaaaauuuuuu, jeg kjenner allerede nå at jeg er på vei til å bli monsterstøl!!! Hvordan skal dette bli om 2 dager?? *pain*

Hihi, det er vel sånn du må betale for å være så flink?? :fnise:

Men sånn bortsett fra det, føler jeg litt med deg. Kommer til å være sånn selv når jeg kommer igang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær flink jente og spis proteiner nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vær flink jente og spis proteiner nå! :)

Oookei? Sånt har ikke jeg greie på - har vel hørt at det er bra å spise proteiner etter trening, men gjelder det bare rett etter treningen, eller generelt den dagen? Er proteiner bra mot stølhet?? :klø: Antar jeg avslører en blond side nå, men pytt.. Lærer ikke noe av å ikke spørre.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proteiner bygger opp musklene du har revet opp når du har trent styrke. Spiser du ikke riktig etter trening, bryter du ned kroppen i steden for å bygge den opp. Jeg merker at restitusjonen blir mye bedre etter å ha spist et skikkelig bra proteinrikt måltid etter trening. Eller bare vært lat og tatt en shake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er magert og mye proteiner :Nikke: Men viktig å få i seg litt innen en halvtime ca, og et fullverdig måltid innen 2 timer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...