cypress Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #621 Del Skrevet 18. februar 2009 Denne ukens treningsplan: Mandag: spinning (gjennomført) Tirsdag: 30 min tredemølle, ca 45 min div styrkeøvelser (gjennomført!) onsdag: spinning (gjennomført!!!!!) fredag: høypuls 33 igjen!! Hah, 32 igjen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2009 #622 Del Skrevet 18. februar 2009 Hurra, Cypress er i siget igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #623 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) I am!!! Takk for heiing og masing når det trengs!! Edit: smiley-tull Endret 18. februar 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 18. februar 2009 #624 Del Skrevet 18. februar 2009 Må bare fortelle at jeg ble så inspirert av dere og denne tråden i stad, at jeg dro å trente 70 min styrke! "Wow - I feel good......" All ære til dere!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. februar 2009 #625 Del Skrevet 18. februar 2009 Kult Det er akkurat det denne tråden skal gjøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 19. februar 2009 #626 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei alle flinkinger! Keep up the good work Dårlig start på uken pga sykdom m.m, så da jeg trente i går hadde jeg ikke trent siden fredag! Ikke ofte det går så "lang" tid mellom hver økt Anyway back in business nå: Onsdag: 40min kondisjon og 30min styrke. Torsdag: 60min styrke + oppvarming. Fredag: Svømme Lørdag: 60min styrke + oppvarming. har forresten glemt hvor jeg er i tellinga på antall treninger mot bryllupet, la meg på 90ganger etter at Ansjoni kom med den geniale 100 før dagen idèen sin At det går an å glemme sånt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #627 Del Skrevet 20. februar 2009 Og der var ukens 4. trening gjennomført!! Deilig å få ut litt steam... Bare 31 igjen nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 20. februar 2009 #628 Del Skrevet 20. februar 2009 I går ble det treningsfri, etter å ha trent fire dager på rad. Men i dag ble det langkjøring på ellipsen. En time, kjempedeilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. februar 2009 #629 Del Skrevet 20. februar 2009 Og der var ukens 4. trening gjennomført!! Deilig å få ut litt steam... Bare 31 igjen nå!!! WOHOOO! Cypress, du har jo virkelig satt igang med heftig innsats her nå!! :duskedame: :duskedame: I går ble det treningsfri, etter å ha trent fire dager på rad. Men i dag ble det langkjøring på ellipsen. En time, kjempedeilig Og Shorty, du er jo alltid flink, men fortjener masse og og uansett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #630 Del Skrevet 20. februar 2009 WOHOOO! Cypress, du har jo virkelig satt igang med heftig innsats her nå!! :duskedame: :duskedame: Og Shorty, du er jo alltid flink, men fortjener masse og og uansett!!! Jeg har 3 måneder på meg nå vet du!! Begynner å haste!! Hvis alt går etter planen skal jeg faktisk trene i morgen formiddag også!! 5 ganger på en uke.. :dåne: Det tror jeg faktisk aldri har skjedd før i hele mitt liv.. Tar en for alle oss flinkingene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 #631 Del Skrevet 21. februar 2009 cypress er helt rå ass!! I dag er det yoga! Tata, ladies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. februar 2009 #632 Del Skrevet 21. februar 2009 Huff, 2 uker med sykemelding og tre uker uten trening har jammen gitt utslag både på vekt og målebånd.... Ikke noen bra start på dagen for å si det sånn! Så nå er det full skjerpings med hva som går inn i munnen, og så blir det godt å kunne bevege seg igjen. Jeg satser på en tur ut i snøværet for å gå litt senere i dag, og så lurer jeg på om jeg skal prøve litt lett styrketrening i morra! Jeg er IKKE en hottiebride pr nå ihvertfall... Men da kan det vel bare gå oppover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #633 Del Skrevet 21. februar 2009 Fy søren som det snør!!! Jeg syklet faktisk til trening her i sted, det var en liten treningsøkt i seg selv!! 30 treninger igjen!!! Utført 2/5! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #634 Del Skrevet 21. februar 2009 Aaaaaauuuuuu, jeg kjenner allerede nå at jeg er på vei til å bli monsterstøl!!! Hvordan skal dette bli om 2 dager?? *pain* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. februar 2009 #635 Del Skrevet 21. februar 2009 Fy søren som det snør!!! Jeg syklet faktisk til trening her i sted, det var en liten treningsøkt i seg selv!! 30 treninger igjen!!! Utført 2/5! Aaaaaauuuuuu, jeg kjenner allerede nå at jeg er på vei til å bli monsterstøl!!! Hvordan skal dette bli om 2 dager?? *pain* Hihi, det er vel sånn du må betale for å være så flink?? Men sånn bortsett fra det, føler jeg litt med deg. Kommer til å være sånn selv når jeg kommer igang igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 #636 Del Skrevet 21. februar 2009 Aaaaaauuuuuu, jeg kjenner allerede nå at jeg er på vei til å bli monsterstøl!!! Hvordan skal dette bli om 2 dager?? *pain* Vær flink jente og spis proteiner nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #637 Del Skrevet 21. februar 2009 Vær flink jente og spis proteiner nå! Oookei? Sånt har ikke jeg greie på - har vel hørt at det er bra å spise proteiner etter trening, men gjelder det bare rett etter treningen, eller generelt den dagen? Er proteiner bra mot stølhet?? :klø: Antar jeg avslører en blond side nå, men pytt.. Lærer ikke noe av å ikke spørre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 #638 Del Skrevet 21. februar 2009 Proteiner bygger opp musklene du har revet opp når du har trent styrke. Spiser du ikke riktig etter trening, bryter du ned kroppen i steden for å bygge den opp. Jeg merker at restitusjonen blir mye bedre etter å ha spist et skikkelig bra proteinrikt måltid etter trening. Eller bare vært lat og tatt en shake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #639 Del Skrevet 21. februar 2009 Ok, spiser ytrefilet av svin nå!! Der er vel bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 #640 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja, det er magert og mye proteiner Men viktig å få i seg litt innen en halvtime ca, og et fullverdig måltid innen 2 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå