Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Se det ja, dere er jo flinke dere også!! :hoppe:

Cypress: Hvis det er et vanlig dilemma med fredagspils vs trening, hvorfor ikke legge opp til trening andre dager enn fredag? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God idè Cypress ;) Får håpe du klarer å gjennomføre den også!

:klappe: Flinkingen :Nikke:

JEG KLARTE DET!!! :hoppe: :hoppe: Ødelegger ikke noe at jeg sitter og trøkker i meg godteri nå vel?? :sjenert:

Se det ja, dere er jo flinke dere også!! :hoppe:

Cypress: Hvis det er et vanlig dilemma med fredagspils vs trening, hvorfor ikke legge opp til trening andre dager enn fredag? :fnise:

:hoho: Kan vel hende du har et poeng der... :flau: Men altså, nå hadde jeg allerede trent to gangen denne uken før dagens økt, og det er jeg egentlig passe fornøyd med, så dagens trening var bare bonus. Jeg kjenner jeg er blitt bittelitt glad i å trene også, for jeg kjente at det var litt kjipt at stølheten i armene fra trening på tirsdag var på vei bort i dag tidlig, så da måtte jeg "fylle på". :fnise:

Dessuten var det kun 4 kjipingen fra jobben som skulle ha fredagspils, og de begynte hele greia med bare å snakke fag, så da takket jeg pent for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sannelig klart å trene 4 ganger denne uka også!! :hoppe: Greit å avslutte uka med spinning på søndagskvelden! :Nikke: Spesielt når man gnur nedpå med vafler etterpå... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært flink!!!! :jepp:

45min kondis, 15min mage/rygg og 45min dans!!! :trene:

...men i kjøleskapet var det visst ei sjokoladekake.....

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

I dag blir det kondis og styrkeprogram i studio! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sannelig klart å trene 4 ganger denne uka også!! :hoppe: Greit å avslutte uka med spinning på søndagskvelden! :Nikke: Spesielt når man gnur nedpå med vafler etterpå... :nigo:

Så flink du er :klappe: Såklart man fortjener vafler etter trening :fnise:

:fnise: Mye fristelser ute å går ser jeg :) Flink du er til å trene :duskedame:

:fnise:

I dag blir det kondis og styrkeprogram i studio! :hoppe:

Flinkingen! Blir trening på meg i dag også, trente styrke i går, så blir mest kondis i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cypress, det er bare å kjøre på! :pisk: Før du vet ordet av det er det aller siste innspurt til bryllupet, og da har du ihvertfall ikke tid til å trene! Kjør på!! :hoppe: Tenk så godt det gjør både for kroppen og samvittigheten! Tenk så deilig sløv man blir etter en god treningsøkt! :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:romeo:

*synger inspirasjonssang til cypress*

Cypress, det er bare å kjøre på! :pisk: Før du vet ordet av det er det aller siste innspurt til bryllupet, og da har du ihvertfall ikke tid til å trene! Kjør på!! :hoppe: Tenk så godt det gjør både for kroppen og samvittigheten! Tenk så deilig sløv man blir etter en god treningsøkt! :søvn:

Takk for forsøket jenter, men jeg har dessverre vært en slappfisk denne uken... :flau: Men jeg skal faktisk prøve meg på en liten runde i morgen!! Da blir det jo bare en uke siden sist jeg trente, så da fortjener jeg bare litt bank for at jeg har vært slapp denne uka... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud, så streng du var nå da!! :fnise: Pga elendig planlegging fra min side (bursdagsgaver kjøpes på bursdagen, ikke sant!!??!) har det foreløpig blitt en del gåing i butikker - noe vi vel var enige om at teller?? Og nå skal jeg i gang med å vaske leiligheten, og det teller i hvert fall!! 2 økter på meg der altså.. :sjenert: Får jeg godkjent det eller??? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...