Mazilla Skrevet 25. januar 2009 #521 Del Skrevet 25. januar 2009 Har ikke klart mer enn to treninger denne uka jeg, men det er jo bedre enn ingenting! Håper å klare tre til uka. Ikke like bra som Ansjoni, men likevel bedre enn denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #522 Del Skrevet 26. januar 2009 Tre treninger er bra det da!! Jeg skal på noe så fancy som Core puls i dag, så det kan hende dette er en av de siste gangene jeg skriver på KG noen gang, for det er så slitsomt at jeg er litt usikker på om jeg kommer til å overleve.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. januar 2009 #523 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg prøvde bokseaerobic for første gang i går, det var SLITSOMT!! Og utrolig effektivt! Jeg sto til slutt rolig og svetten bare rant av meg! Blir man ikke Hottie Bride av noe sånt, blir man det ikke av noe!!! God treningsuke fellow Hotties!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #524 Del Skrevet 27. januar 2009 Tre treninger er bra det da!! Jeg skal på noe så fancy som Core puls i dag, så det kan hende dette er en av de siste gangene jeg skriver på KG noen gang, for det er så slitsomt at jeg er litt usikker på om jeg kommer til å overleve.. Trekker tilbake dette, timen var slett ikke så slitsom som jeg trodde. Enten er jeg blitt usedvanlig godt trent, eller så fikk jeg det ikke helt til... Men men, etter timen var jeg i hvert fall fortsatt såpass pigg at jeg gikk og trente litt styke i studio. Så nå er jeg STØL! Digg!! Bare 40 treninger igjen nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. januar 2009 #525 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg prøvde bokseaerobic for første gang i går, det var SLITSOMT!! Og utrolig effektivt! Jeg sto til slutt rolig og svetten bare rant av meg! Blir man ikke Hottie Bride av noe sånt, blir man det ikke av noe!!! God treningsuke fellow Hotties!! Hmm... :klø: Kanskje jeg skal prøve det da Boksing tiltaler meg, jeg drev med kickboksing før, noe som var utrolig utfordrende og gøy. Kanskje på tide å ta opp guarden igjen Trekker tilbake dette, timen var slett ikke så slitsom som jeg trodde. Enten er jeg blitt usedvanlig godt trent, eller så fikk jeg det ikke helt til... Men men, etter timen var jeg i hvert fall fortsatt såpass pigg at jeg gikk og trente litt styke i studio. Så nå er jeg STØL! Digg!! Bare 40 treninger igjen nå!!!! Tipper du har blitt usedvanlig godt trent _____________________________ Og jeg trente i går, full fres på ellipse og deretter rett på styrkeprogrammet mitt. Har blitt litt enspora jeg... :klø: Men på torsdag skal jeg på Rygg og rytme, tenkte jeg Noen fler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. januar 2009 #526 Del Skrevet 27. januar 2009 I dag er jeg, for å si det rett ut, både stolt og imponert over meg selv! Var først på jobb, ble til og med en time overtid. Så måtte jeg skynde meg hjem, hive i meg mat, og så bar det avsted til trening. Var hjemme i toppen 15 minutter, og så rett på spin intervall 2 + litt styrke! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. januar 2009 #527 Del Skrevet 27. januar 2009 Hmm... :klø: Kanskje jeg skal prøve det da Boksing tiltaler meg, jeg drev med kickboksing før, noe som var utrolig utfordrende og gøy. Kanskje på tide å ta opp guarden igjen Det er bare å komme, jeg trenger sparringspartner! Selv om du sikkert slår meg halvt ihjel da.... ------------------- Her i gården har det vært trening tre dager på rad nå, så i morra er det hviledag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 28. januar 2009 #528 Del Skrevet 28. januar 2009 Flinke jenter alle sammen Trente ca 4ganger i forrige uke, og den her uka har jeg trent to ganger allerede, og tar de siste to på torsdag og lørdag Synes jeg har blitt flink om jeg får si det, siden jeg har begynt å legge inn endel mer kondisjon enn det jeg har hatt før (HATER KONDISTRENING! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. januar 2009 #529 Del Skrevet 28. januar 2009 Det er bare å komme, jeg trenger sparringspartner! Selv om du sikkert slår meg halvt ihjel da.... Jeg blir vel kastet ut og utestengt hvis jeg forsøker meg på full contact Så jeg skal la være Dessuten skal du ikke se bort i fra at jeg er litt rusten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. januar 2009 #530 Del Skrevet 29. januar 2009 Så flinke dere er! Blir spesielt imponert over dere som får til fire treninger på en uke! Selv er jeg fornøyd med tre. Har trent to ganger denne uka, og i morgen blir nr tre for da skal vi stå på snowboard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. januar 2009 #531 Del Skrevet 29. januar 2009 Rygg og rytme i dag Damen hadde endret på programmet, så jeg var ikke heeeeeelt fornøyd med den... så jeg skal finne på noe annet på torsdager, har jeg funnet ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. januar 2009 #532 Del Skrevet 31. januar 2009 I dag fikk jeg plutselig ånden, og tok ei ekstra treningsøkt! 15 minutter på tredemølla og 40 minutter styrke. Med spinning i morra blir det faktisk 4 økter denne uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. januar 2009 #533 Del Skrevet 31. januar 2009 Fire økter på meg denne uka også! Og i morra skal jeg ut og gå i marka, det må jo også telle!! (selv om jeg har hørt noe om kanelboller underveis....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. februar 2009 #534 Del Skrevet 1. februar 2009 Sånn - fire økter unnagjort denne uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #535 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg klarte bare to økter forrige uke, men jeg hadde jo bursdag, så da er det lov!! 39 igjen før 23.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. februar 2009 #536 Del Skrevet 2. februar 2009 Ukas første økt, mitt nye styrkeprogram og en kondisøkt. Og denne gangen VET jeg at jeg kommer til å bli støl!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. februar 2009 #537 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg ble SofaBride i dag... Forrige uke ble det fem økter, lurer på om det var på sin plass med en hviledag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 2. februar 2009 #538 Del Skrevet 2. februar 2009 Nå må jeg virkelig skjerpe meg!!! Har vært skikkelig slapp de to siste månedene!! I dag var jeg på mage/rygg og dans! Morsomt med dans! Litt annerledes enn de vanlige saltimene. Men jammen blir man sliten av det også!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #539 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå har jeg booket time på sats både i dag og i morgen. Vanskeligere å skulke, når jeg først har meldt meg på!! Så i dag blir det StepStyrke, og i morgen spinning. Så får vi se hva det blir til utover uken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. februar 2009 #540 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå må jeg virkelig skjerpe meg!!! Har vært skikkelig slapp de to siste månedene!! I dag var jeg på mage/rygg og dans! Morsomt med dans! Litt annerledes enn de vanlige saltimene. Men jammen blir man sliten av det også!! :gjeiper: Så flink du har vært Synes de timene høres spennende ut Selv tør jeg ikke melde meg på sånt alene Nå har jeg booket time på sats både i dag og i morgen. Vanskeligere å skulke, når jeg først har meldt meg på!! Så i dag blir det StepStyrke, og i morgen spinning. Så får vi se hva det blir til utover uken.. Flinkingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå