Mazilla Skrevet 14. januar 2009 #501 Del Skrevet 14. januar 2009 Puh, hjemme igjen etter årets hardeste spinningtime + litt styrke. Nå var det godt med en hjemmelagd smoothie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. januar 2009 #502 Del Skrevet 14. januar 2009 Hu hei, i dag skal jeg på spinning igjen. Har ny pulsklokke, det er så mye morsommere med den!!! Har brukt den 2 ganger bare foreløpig, og ikke oppnådd maxpuls enda, men veeeldig nær... (tror jeg) Hørte at maxpuls er 220 minus alder. Jeg har da altså nå 192 (okay, 191 om et par uker...). Var oppe i 188 på spinningen sist. Da svei det i brystet og lårene! Jeg ønsker meg også pulsklokke!! Hva slags type har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #503 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Jeg ønsker meg også pulsklokke!! Hva slags type har du? Den som Sats nå deler ut som gave til nye medlemmer! Min kjære meldte seg inn for et par uker siden, man han hadde fra før, så da fikk jeg den. Det er en Polar, ganske enkel modell, tror den koster ca 400 kr. Duger for meg!! Endret 14. januar 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. januar 2009 #504 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg ønsket meg pulsklokke til jul, men fikk ikke. (Fikk veldig mye annet fint da, så klager ikke, men det hadde jo vært kjekt å ha.) Kanskje jeg skal kjøpe meg en? :klø: Ellers må jeg si at dere er veldig flinke jenter! Fortsetter dere sånn så blir dere jo überhotte. Jeg er ferdig med 5 av 25 før 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. januar 2009 #505 Del Skrevet 15. januar 2009 Dagens treningsøkt: Løp som en gal for å rekke en buss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. januar 2009 #506 Del Skrevet 16. januar 2009 Dagens treningsøkt: Løp som en gal for å rekke en buss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. januar 2009 #507 Del Skrevet 16. januar 2009 Stresstrening her i går: Det styrkeprogrammet jeg vanligvis bruker tar en times tid ++ i går gjorde jeg unna alt på 45 min! så ut som en duracell kanin på speed mellom apparatene der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. januar 2009 #508 Del Skrevet 16. januar 2009 Stresstrening her i går: Det styrkeprogrammet jeg vanligvis bruker tar en times tid ++ i går gjorde jeg unna alt på 45 min! så ut som en duracell kanin på speed mellom apparatene der Festlige bilder i hodet der MaiL!!!! Jeg satser på trening i morgen, det blir deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. januar 2009 #509 Del Skrevet 16. januar 2009 denne uka: 3 av 3 utført! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. januar 2009 #510 Del Skrevet 16. januar 2009 Så flink du er Mazilla!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. januar 2009 #511 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Dagens treningsøkt: 40 min kondisjon, 15 min styrke (og litt tøying, hvis det teller :gjeiper: ) Søndag: Svømming Endret 16. januar 2009 av _lene_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #512 Del Skrevet 16. januar 2009 Nede i 42 igjen før 23.!! Hvis Wii-boksing og bowling teller er det enda mindre, men antar det er å strekke den litt vel langt... Ble verken svett eller støl.. Men i dag nådde jeg puls på 192!! Moro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 19. januar 2009 #513 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) WOHOOOO!!! Nå har jeg fått begynt med trening igjen I går var jeg på dansetime på treningssenteret jeg bruker. Moro!! Selv om det var litt vanskelig å følge trinnene ettersom det er første gangen jeg er med på den timen. Skal på samme time i dag Håper det blir litt lettere å følge med da:) Endret 19. januar 2009 av zilje_k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #514 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Her var det stille om dagen gitt!! Hva skjer a??? Jeg har trent bare én gang denne uka, dumme rettssaken sin skyld, og mannens sykdom. Må være hjemme og lage middag og sånt da vet dere!! Jaja, nede i 41 før 23. (Begynner å innse at jeg har satt et alt for høyt mål som jeg ikke kommer til å nå, med mindre noe drastisk skjer....) Edit: leif Endret 24. januar 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. januar 2009 #515 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg har også bare trent en gang denne uka.. Men skal på spinning i morra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. januar 2009 #516 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg har også trent, har bare glemt å skrive om det I går tok jeg kondis på ellipsen, og gikk også gjennom styrkeprogrammet mitt I dag tok jeg nok en kondisøkt på ellipsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. januar 2009 #517 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg fikk ikke trene mandag og tirsdag, litt prega etter å ha gitt blod. Tirsdag gikk jeg og kjære tur da, så var ihvertfall i bevegelse! Og torsdag trente jeg 20 min på ellipse og 75min styrke. I morra blir det ny kondis+styrkeøkt sammen med kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. januar 2009 #518 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har også trent, har bare glemt å skrive om det Jeg også. Gjennomført 9 av 25 før 5. Lurte på om snowboard en hel dag gjelder som en trening? :klø: Det er jo bare gøy, men merker det jo godt i låra etter en sånn dag. Vi skulle jo stått i dag, men det får heller bli en annen dag. (Når andre folk jobber og er på skolen.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. januar 2009 #519 Del Skrevet 25. januar 2009 Synes absolutt snowboard en hel dag teller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. januar 2009 #520 Del Skrevet 25. januar 2009 Snowboard teller absolutt for alle flinkingene her inne! Ikke noe trening i helga, men i morra er det på'n igjen med dødsforakt, har mål om minst 4 treninger neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå