Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Oi,det var en imponerende liste, MaiL! :dåne:

Så flink du er! Husarbeid og trening, jeg gir meg ende over altså.

Og dette skal du klare, helt fint! Du skal få med deg motivasjonssangen fra min gamle gymlærer: "Kom igjen og stå på nå! Dette går jo kjempebra" :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, MaiL, for en liste!! :tommelopp:

Det var stille fra meg forrige uke, og det var selvfølgelig fordi jeg skulket alt som het trening... :sjenert:

Men i går var jeg på høypuls!! :hoppe: Så jeg har ikke tatt juleferie enda!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det Muffin! :jepp: Vanligvis pleier jeg i grunnen ta helt fri dagen før, men ligger litt dårlig an denne gangen.. Men spørs om ikke det blir trening, kjenner det hadde vært godt å bevege seg litt nå! Spesielt med tanke på ukene som kommer.. Tipper jeg kommer til å se relativt :gravid: ut snart.. :ler:

:ler: Det gjør du neppe. Men det kan være godt å bevege seg litt ja. Det føles så godt etterpå. :jepp:

Jeg skal ha super uke når det gjelder trening og kroppsbevegelse denne uka har jeg bestemt meg for.. Men om det blir sånn vil tiden vise :ler:

Jeg har nemlig begnyt med julevasken :nigo:

Mandag: Styrketrening i 1,5t og vasking av alle vinduene i heimen.

Tirsdag: Vasking av alle veggene og takene hjemme.

Onsdag: Kondisjon og styrke trening i 1,5t og støvsuge og vaske alle gulvene.

Torsdag: Skure badet skinnende rent + støvtørke alle flater og skap.

Fredag: Styrketrening i 1,5t.

Lørdag: tas litt som det kommer :)

Søndag: Kondisjon og styrketrening i 1,5t.

Ser på listen nå og den ser litt uovervinnelig ut.. :sjenert: kanskje dere kan hjelpe til med litt motivasjon?

Imponerende! Jeg :duskedame: på deg! Tenk så deilig det føles når du er ferdig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, MaiL! Det var lista si det! :klappe: Imponerende hvis du får tid til så mye trening så tett oppunder jul! :Nikke: Bare ta en dag av gangen du, så er det overkommelig dette! Og tenk på alle fristelsene du kan unne deg i jula med god samvittighet etter dette! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant det Muffin! :jepp: Vanligvis pleier jeg i grunnen ta helt fri dagen før, men ligger litt dårlig an denne gangen.. Men spørs om ikke det blir trening, kjenner det hadde vært godt å bevege seg litt nå! Spesielt med tanke på ukene som kommer.. Tipper jeg kommer til å se relativt :gravid: ut snart.. :ler:

Jeg er helt sikker på at det bra for hodet ditt å trene :hoppe: Du har vært superflink :Nikke:

Jeg skal ha super uke når det gjelder trening og kroppsbevegelse denne uka har jeg bestemt meg for.. Men om det blir sånn vil tiden vise :ler:

Jeg har nemlig begnyt med julevasken :nigo:

Mandag: Styrketrening i 1,5t og vasking av alle vinduene i heimen.

Tirsdag: Vasking av alle veggene og takene hjemme.

Onsdag: Kondisjon og styrke trening i 1,5t og støvsuge og vaske alle gulvene.

Torsdag: Skure badet skinnende rent + støvtørke alle flater og skap.

Fredag: Styrketrening i 1,5t.

Lørdag: tas litt som det kommer :)

Søndag: Kondisjon og styrketrening i 1,5t.

Ser på listen nå og den ser litt uovervinnelig ut.. :sjenert: kanskje dere kan hjelpe til med litt motivasjon?

WOW!!! Dette klarer du! Ikkeno problem. :hoppe:

Det var stille fra meg forrige uke, og det var selvfølgelig fordi jeg skulket alt som het trening... :sjenert:

Hurra for høypuls!!! :klappe:

Nå har jeg trent! :hoppe:

:klappe: for Mazzi

Syns ikke dere er late i det hele tatt jeg :)

Må skryte litt av meg selv og. Jeg trente dobbeløkt i dag, både kondis- og styrkeprogrammet er gjennomført! :dåne:

Endret av Miss Shorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi,det var en imponerende liste, MaiL! :dåne:

Så flink du er! Husarbeid og trening, jeg gir meg ende over altså.

Og dette skal du klare, helt fint! Du skal få med deg motivasjonssangen fra min gamle gymlærer: "Kom igjen og stå på nå! Dette går jo kjempebra" :duskedame:

Takk, i går hadde jeg meg en liten knekk etter jobb, men etter en times hvile så tok jeg meg i nakken og sa at NÅ skal du ta dagens husarbeidsøkt ;)

Flink du er Cypress! :duskedame: Fortsett sånn :)

:ler: Det gjør du neppe. Men det kan være godt å bevege seg litt ja. Det føles så godt etterpå. :jepp:

Imponerende! Jeg :duskedame: på deg! Tenk så deilig det føles når du er ferdig! :jepp:

Det er den dagen jeg gleder meg til :) Være helt ferdig og bare nyte julen :nisse:

Wow, MaiL! Det var lista si det! :klappe: Imponerende hvis du får tid til så mye trening så tett oppunder jul! :Nikke: Bare ta en dag av gangen du, så er det overkommelig dette! Og tenk på alle fristelsene du kan unne deg i jula med god samvittighet etter dette! :jepp:

Takker for oppmuntrende ord :nigo: Hadde en liten knekk her i går, men tok meg i det... For ingenting skal få ødelegge for den gode følelsen av å være helt ferdig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skryte litt av meg selv og. Jeg trente dobbeløkt i dag, både kondis- og styrkeprogrammet er gjennomført! :dåne:

:hoppe: Så flink du er! Dobbelt opp tilogmed :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går rørte jeg litt på meg! :hoppe: Vet ikke helt om jeg kaller det trening, men mye bedre enn ingenting!!

Satser på "ordentlig" trening i kveld! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste Flow på Domus i år :) Fikk vridd og bendt på alle ledd, og så tok jeg 20 min på ellipsemaskinen etterpå. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...