Gjest Ansjoni Skrevet 16. desember 2008 #421 Del Skrevet 16. desember 2008 Oi,det var en imponerende liste, MaiL! :dåne: Så flink du er! Husarbeid og trening, jeg gir meg ende over altså. Og dette skal du klare, helt fint! Du skal få med deg motivasjonssangen fra min gamle gymlærer: "Kom igjen og stå på nå! Dette går jo kjempebra" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #422 Del Skrevet 16. desember 2008 Wow, MaiL, for en liste!! Det var stille fra meg forrige uke, og det var selvfølgelig fordi jeg skulket alt som het trening... Men i går var jeg på høypuls!! Så jeg har ikke tatt juleferie enda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. desember 2008 #423 Del Skrevet 16. desember 2008 Sant det Muffin! Vanligvis pleier jeg i grunnen ta helt fri dagen før, men ligger litt dårlig an denne gangen.. Men spørs om ikke det blir trening, kjenner det hadde vært godt å bevege seg litt nå! Spesielt med tanke på ukene som kommer.. Tipper jeg kommer til å se relativt ut snart.. Det gjør du neppe. Men det kan være godt å bevege seg litt ja. Det føles så godt etterpå. Jeg skal ha super uke når det gjelder trening og kroppsbevegelse denne uka har jeg bestemt meg for.. Men om det blir sånn vil tiden vise Jeg har nemlig begnyt med julevasken Mandag: Styrketrening i 1,5t og vasking av alle vinduene i heimen. Tirsdag: Vasking av alle veggene og takene hjemme. Onsdag: Kondisjon og styrke trening i 1,5t og støvsuge og vaske alle gulvene. Torsdag: Skure badet skinnende rent + støvtørke alle flater og skap. Fredag: Styrketrening i 1,5t. Lørdag: tas litt som det kommer Søndag: Kondisjon og styrketrening i 1,5t. Ser på listen nå og den ser litt uovervinnelig ut.. kanskje dere kan hjelpe til med litt motivasjon? Imponerende! Jeg på deg! Tenk så deilig det føles når du er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. desember 2008 #424 Del Skrevet 16. desember 2008 Wow, MaiL! Det var lista si det! Imponerende hvis du får tid til så mye trening så tett oppunder jul! Bare ta en dag av gangen du, så er det overkommelig dette! Og tenk på alle fristelsene du kan unne deg i jula med god samvittighet etter dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. desember 2008 #425 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg skal heie!! :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. desember 2008 #426 Del Skrevet 16. desember 2008 Nå har jeg trent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. desember 2008 #427 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Sant det Muffin! Vanligvis pleier jeg i grunnen ta helt fri dagen før, men ligger litt dårlig an denne gangen.. Men spørs om ikke det blir trening, kjenner det hadde vært godt å bevege seg litt nå! Spesielt med tanke på ukene som kommer.. Tipper jeg kommer til å se relativt ut snart.. Jeg er helt sikker på at det bra for hodet ditt å trene Du har vært superflink Jeg skal ha super uke når det gjelder trening og kroppsbevegelse denne uka har jeg bestemt meg for.. Men om det blir sånn vil tiden vise Jeg har nemlig begnyt med julevasken Mandag: Styrketrening i 1,5t og vasking av alle vinduene i heimen. Tirsdag: Vasking av alle veggene og takene hjemme. Onsdag: Kondisjon og styrke trening i 1,5t og støvsuge og vaske alle gulvene. Torsdag: Skure badet skinnende rent + støvtørke alle flater og skap. Fredag: Styrketrening i 1,5t. Lørdag: tas litt som det kommer Søndag: Kondisjon og styrketrening i 1,5t. Ser på listen nå og den ser litt uovervinnelig ut.. kanskje dere kan hjelpe til med litt motivasjon? WOW!!! Dette klarer du! Ikkeno problem. Wow, MaiL, for en liste!! Det var stille fra meg forrige uke, og det var selvfølgelig fordi jeg skulket alt som het trening... Men i går var jeg på høypuls!! Så jeg har ikke tatt juleferie enda!! Hurra for høypuls!!! Nå har jeg trent! for Mazzi Syns ikke dere er late i det hele tatt jeg Må skryte litt av meg selv og. Jeg trente dobbeløkt i dag, både kondis- og styrkeprogrammet er gjennomført! :dåne: Endret 16. desember 2008 av Miss Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. desember 2008 #428 Del Skrevet 16. desember 2008 Wow, er det noen som er superflinke her, så er det vel deg Miss Shorty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #429 Del Skrevet 17. desember 2008 Denne gjengen har ikke tatt juleferie nei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. desember 2008 #430 Del Skrevet 17. desember 2008 I dag har jeg trimma hjernecellene. Det får holde for i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #431 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg skal trimme shoppingmusklene i dag!! Det ER jo faktisk ganske slitsomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 17. desember 2008 #432 Del Skrevet 17. desember 2008 Oi,det var en imponerende liste, MaiL! :dåne: Så flink du er! Husarbeid og trening, jeg gir meg ende over altså. Og dette skal du klare, helt fint! Du skal få med deg motivasjonssangen fra min gamle gymlærer: "Kom igjen og stå på nå! Dette går jo kjempebra" Takk, i går hadde jeg meg en liten knekk etter jobb, men etter en times hvile så tok jeg meg i nakken og sa at NÅ skal du ta dagens husarbeidsøkt Wow, MaiL, for en liste!! Det var stille fra meg forrige uke, og det var selvfølgelig fordi jeg skulket alt som het trening... Men i går var jeg på høypuls!! Så jeg har ikke tatt juleferie enda!! Flink du er Cypress! Fortsett sånn Det gjør du neppe. Men det kan være godt å bevege seg litt ja. Det føles så godt etterpå. Imponerende! Jeg på deg! Tenk så deilig det føles når du er ferdig! Det er den dagen jeg gleder meg til Være helt ferdig og bare nyte julen Wow, MaiL! Det var lista si det! Imponerende hvis du får tid til så mye trening så tett oppunder jul! Bare ta en dag av gangen du, så er det overkommelig dette! Og tenk på alle fristelsene du kan unne deg i jula med god samvittighet etter dette! Takker for oppmuntrende ord Hadde en liten knekk her i går, men tok meg i det... For ingenting skal få ødelegge for den gode følelsen av å være helt ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 17. desember 2008 #433 Del Skrevet 17. desember 2008 Må skryte litt av meg selv og. Jeg trente dobbeløkt i dag, både kondis- og styrkeprogrammet er gjennomført! :dåne: Så flink du er! Dobbelt opp tilogmed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. desember 2008 #434 Del Skrevet 18. desember 2008 I går rørte jeg litt på meg! Vet ikke helt om jeg kaller det trening, men mye bedre enn ingenting!! Satser på "ordentlig" trening i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. desember 2008 #435 Del Skrevet 20. desember 2008 Flinke dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 20. desember 2008 #436 Del Skrevet 20. desember 2008 Siste Flow på Domus i år Fikk vridd og bendt på alle ledd, og så tok jeg 20 min på ellipsemaskinen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. desember 2008 #437 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg tok en halvtime på ergometersykkelen til mamma i går... Alle monner drar, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. desember 2008 #438 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg har trent både lørdag og søndag! Endelig hadde jeg noe å rapportere igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. desember 2008 #439 Del Skrevet 22. desember 2008 Flinke dere har vært Og Mazilla,alt er bedre enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 22. desember 2008 #440 Del Skrevet 22. desember 2008 Flinke jenter alle sammen Blir en treningsøkt her i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå