zilje_k Skrevet 1. desember 2008 #381 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Har gått opp 1 kg i vekt i det siste, men skjønner ikke helt hvorfor, for jeg har spist det samme, egentlig mindre snop enn vanlig... Når jeg spurte min kjære om han syns han så det (han ser det ganske kjapt), så mente han at det ikke var noen endring... Skjønte ingenting jeg... begynte å lure på om jeg var gravid og greier... Men så kom jeg jo på, at jeg har jo vært mye mer og trent styrke i det siste! Ikke fullt så mye timer som jeg har gjort tidligere i vår! Har trent styrke 3 ganger i uken! Så kanskje jeg har bygget meg litt muskler?! *håper* Muskler veier jo mer enn fett Endret 1. desember 2008 av zilje_k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 1. desember 2008 #382 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg var veldig fornøyd med innsatsen forrige uke: Mandag: Styrke Onsdag: Spinning Fredag: 30 minutter høypusl og 30 minutter styrke Søndag: Tur i parken Skal prøve å få til like bra denne uken! Starter med styrke i dag, og har faktisk booket time til treningsveiledning på torsdag!! Da skal jeg be dem sette opp et program som gjør at jeg får fin holdning og pene armer!! (ikke så nøye med alt som sjules av en viss kjole... ) Så flink du var til å trene forrige uke!!! Prøver jeg også, men så dukker det opp masse ting som må ordenes som gjør at trening blir nedprioritert!! Har tenkt litt på det samme selv!! Med å få stramma opp armene. Og nå er jeg så heldig at min kjære er treningsveileder da, så hjelpen er ikke så langt unna Endret 1. desember 2008 av zilje_k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #383 Del Skrevet 1. desember 2008 Så flink du var til å trene forrige uke!!! Prøver jeg også, men så dukker det opp masse ting som må ordenes som gjør at trening blir nedprioritert!! Har tenkt litt på det samme selv!! Med å få stramma opp armene. Og nå er jeg så heldig at min kjære er treningsveileder da, så hjelpen er ikke så langt unna Ja, det var jo flaks!! Jeg innbiller meg at armene er muskler som er relativt raske å trene opp også? Håper det holder med (nesten) 6 måneder i hvert fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 1. desember 2008 #384 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, det var jo flaks!! Jeg innbiller meg at armene er muskler som er relativt raske å trene opp også? Håper det holder med (nesten) 6 måneder i hvert fall!! Det er jo noe du kan gjøre hjemme mellom treningsøktene også. Hvis du ikke har manualer er det jo bare å fylle 2 flasker med vann og løfte i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #385 Del Skrevet 2. desember 2008 Min treningsplan denne uken: Mandag: styrke (utført!) Torsdag: Treningsveiledning, med påfølgende trening Fredag: høypuls og mage/rygg Lørdag: husarbeid Spinning som jeg pleier å være på på onsdager utgår, for vi har fått tilbud på jobben om å komme til en butikk utenom ordinær arbeidstid og kjøpe ting. Dessverre er det bare herreklær der, så det blir ikke noe fint til meg, men Mannen skal kjøpe smokingskjorte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. desember 2008 #386 Del Skrevet 2. desember 2008 Lørdag: husarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #387 Del Skrevet 3. desember 2008 Må endre litt på treningsplanen - fant ut at en venninne skal på Høypusl i dag, så da slenger jeg meg med! Min treningsplan denne uken er altså: Mandag: styrke (utført!) Onsdag: 1 time Høypuls Torsdag: Treningsveiledning, med påfølgende trening Fredag: 30 min. høypuls og 30 min. mage/rygg Lørdag: husarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. desember 2008 #388 Del Skrevet 3. desember 2008 Må endre litt på treningsplanen - fant ut at en venninne skal på Høypusl i dag, så da slenger jeg meg med! Min treningsplan denne uken er altså: Mandag: styrke (utført!) Onsdag: 1 time Høypuls Torsdag: Treningsveiledning, med påfølgende trening Fredag: 30 min. høypuls og 30 min. mage/rygg Lørdag: husarbeid Enda bedre når endring faktisk betyr økning!!! Jeg har også trent igjen, endelig!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #389 Del Skrevet 3. desember 2008 Enda bedre når endring faktisk betyr økning!!! Jeg har også trent igjen, endelig!!! :hoppe: Ja, ikke sant!! (Må innrømme at jeg lurte litt på å kutte ut fredagen - for å ikke bli overtrent liksom... Men lot den stå!!) Bra du har trent også!! Flinkis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. desember 2008 #390 Del Skrevet 3. desember 2008 Har gått opp 1 kg i vekt i det siste, men skjønner ikke helt hvorfor, for jeg har spist det samme, egentlig mindre snop enn vanlig... Når jeg spurte min kjære om han syns han så det (han ser det ganske kjapt), så mente han at det ikke var noen endring... Skjønte ingenting jeg... begynte å lure på om jeg var gravid og greier... Men så kom jeg jo på, at jeg har jo vært mye mer og trent styrke i det siste! Ikke fullt så mye timer som jeg har gjort tidligere i vår! Har trent styrke 3 ganger i uken! Så kanskje jeg har bygget meg litt muskler?! *håper* Det er nok muskler ja. 1 kg kan jeg gå opp og ned i løpet av en dag da. Irriterer meg litt at jeg blir så opphengt i vekt pga WiiFit'en. Det er jo det eneste den måler, og den vet jo ikke hva som er fett og hva som er muskler. (Ikke at jeg vet det alltid heller. ) Det er bedre å bruke målebånd enn vekt, som Shorty sier. Må endre litt på treningsplanen - fant ut at en venninne skal på Høypusl i dag, så da slenger jeg meg med! Min treningsplan denne uken er altså: Mandag: styrke (utført!) Onsdag: 1 time Høypuls Torsdag: Treningsveiledning, med påfølgende trening Fredag: 30 min. høypuls og 30 min. mage/rygg Lørdag: husarbeid Bra plan! Jeg fikk trent 1 time puls på mandag, og skal på en time middels etterpå. Skal få til en trening til denne uken, men vet ikke om det blir på torsdag eller fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 3. desember 2008 #391 Del Skrevet 3. desember 2008 Idag jogga jeg 25 min og trente ca 30 min med styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2008 #392 Del Skrevet 3. desember 2008 Nå har jeg trent to dager på rad, så i morra blir det pause. Klar for ny giv mot slutten av uka! Project Hot Groom er forresten i gang. Det kan anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #393 Del Skrevet 3. desember 2008 Project Hot Groom er forresten i gang. Det kan anbefales! :hakeslepp: :hakeslepp: Hvordan klarte du det????????? (jeg trenger tips til hvordan motivere en slapp hubby to be...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. desember 2008 #394 Del Skrevet 3. desember 2008 Det er garantert muskler!! Bruk målebånd i steden for vekta Jeg varierer ofte flere kilo i vekt samme dag jeg, sånn avhengig av hvor mye jeg har spist og tid på døgnet og sånn, men det kan jo selvsagt hende at du har fått større muskler og derfor lagt på deg, spesielt hvis også generelt har blitt litt strammere Muskler veier jo mer enn fett Jeg pleier jo normalt å variere 1 kg opp ned avhengig av hva jeg spiser og sånn, men jeg har alltid holdt meg rundt det samme tallet, men nå var det liksom tallet over, så det var derfor jeg stusset litt! Men føler meg absolutt ikke noe slappere, så da satser vi på at det er muskler! Men heretter skal jeg måle med målebånd!! Vet jeg har gjort det en gang før også, men har bare ikke skrevet ned målene... Jeg har også trent igjen, endelig!!! :hoppe: Så flott at du har trent igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. desember 2008 #395 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg pleier jo normalt å variere 1 kg opp ned avhengig av hva jeg spiser og sånn, men jeg har alltid holdt meg rundt det samme tallet, men nå var det liksom tallet over, så det var derfor jeg stusset litt! Men føler meg absolutt ikke noe slappere, så da satser vi på at det er muskler! Men heretter skal jeg måle med målebånd!! Vet jeg har gjort det en gang før også, men har bare ikke skrevet ned målene... Så flott at du har trent igjen!! Jeg har også prøvd å venne meg til målebåndet, men det blir en blanding for min del. Uansett alltid stas å si at centimeterne rundt midjen blir færre!! Og det er deilig å være i gang med trening igjen, men i dag er jeg selvfølgelig støl.... Skal komme meg på årets siste Step2 med Elen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 4. desember 2008 #396 Del Skrevet 4. desember 2008 Styrke i studio utført I morra er det ellipse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 5. desember 2008 #397 Del Skrevet 5. desember 2008 God helg, alle deilige hotties!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. desember 2008 #398 Del Skrevet 5. desember 2008 God helg, alle deilige hotties!! God helg til deg også Så tidlig du er oppe, jeg er helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. desember 2008 #399 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg har også prøvd å venne meg til målebåndet, men det blir en blanding for min del. Uansett alltid stas å si at centimeterne rundt midjen blir færre!! Og det er deilig å være i gang med trening igjen, men i dag er jeg selvfølgelig støl.... Skal komme meg på årets siste Step2 med Elen i dag! Det er litt vemodig med redusert timeplan på domus altså... nesten alle de bra timene midt i uka forsvinner jo! Hva skal jeg ta meg til?? God helg, alle deilige hotties!! God helg til deg også!! God helg til deg også Så tidlig du er oppe, jeg er helt Jeg tror hun har vært på nattevakt.. -------------- Jeg hadde egentlig tenkt til å dra å trene i dag før jobb, men så snør det horisontalt!! :snø: (feil retning på snøen ) er redd jeg kommer til å mens jeg går bort til sentrum... Så da ble jeg heller hjemme med en kopp varm kakao Dere får piske meg så jeg klarer å dra på trening på søndag! Har nemlig tett program frem til da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 5. desember 2008 #400 Del Skrevet 5. desember 2008 Nei, Tutta, jeg var ikke på nattevakt, jeg var bare tidlig oppe for å trene før jeg dro på lesesalen. Det er ikke lett å få plass der nå når alle har eksamen, så jeg må være tidlig ute. Og hvis jeg trener først, har nakken og ryggen det bedre når jeg henger over boka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå