Gjest Neferet Skrevet 24. november 2008 #321 Del Skrevet 24. november 2008 Tips til Shorty og Twisted: Bli nå for guds skyld venner på Facebook, kikk på bildene av hverandre der, og si hei i virkeligheten!!! Dritt lei alt pratet om at dere tror kanskje atte dere har sett hverandre og sånt tull. Og jeg er IKKE bitter for at jeg ikke har noen Hottie Bride å trene sammen med selv.... Er det ikke lov å beholde spenningen i hverdagen da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. november 2008 #322 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg får logge av nå og komme meg på trening jeg. Jeg er ensom hottie bride der jeg trener også, men jeg har jo dere her da. Og så har jeg heldigvis noen å dra på trening sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. november 2008 #323 Del Skrevet 24. november 2008 I dag har jeg endelig vært litt hot igjen!! 30 minutter på ellipsemaskin og 30 minutter styrke - med tyngre vekter enn jeg har hatt før Og så gikk jeg hjem fra trening (4km) enda jeg har busskort Innsatsen hos dere andre er som ellers, upåklagelig Fint dikt, Miss Shorty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. november 2008 #324 Del Skrevet 24. november 2008 jeg har spurt missShorty i hennes bok, men jeg får spørre deg her... - lyst til å sende meg en pm ang fjesbok?? føler vi må holde litt sammen vi HottieBrides på domus Ja nå må vi holde sammen! Jeg er åpen for andre FB-venner også.... De som vil kan jo sende PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. november 2008 #325 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) I dag har jeg endelig vært litt hot igjen!! 30 minutter på ellipsemaskin og 30 minutter styrke - med tyngre vekter enn jeg har hatt før Og så gikk jeg hjem fra trening (4km) enda jeg har busskort Dæven Fint dikt, Miss Shorty! Ja, håper det virker Endret 24. november 2008 av Miss Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. november 2008 Forfatter #326 Del Skrevet 24. november 2008 Tilbake fra treningsøkt på SATS, som kommer til å FORBLI mitt treningssenter, på tross av veldig bra sang og dans fra Små'n. Nice try.. Har pumpa jern og kommer til å bli dritstøl i morgen... Digg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. november 2008 #327 Del Skrevet 24. november 2008 Når jeg først er her inne, kan jeg vel ta dagens skryt! Jeg trente styrke i studio kl 7 i dag tidlig Klokka 7??! :dåne: Da gjorde jeg det eneste fornuftige på den tida, nemlig å sove... Men har tatt igjen senere med hard spinningtime + litt styrke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. november 2008 Forfatter #328 Del Skrevet 24. november 2008 for Shorty og Mazilla (og litt meg selv... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 24. november 2008 #329 Del Skrevet 24. november 2008 I dag har jeg trent kondis 45 og 15 min med mage rygg!! Min faste mandags trening! :trene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 24. november 2008 #330 Del Skrevet 24. november 2008 Syns vi er flinke her jeg! Alle sammen :nigo: :bolledeig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 25. november 2008 #331 Del Skrevet 25. november 2008 Var å trente kondis og styrke på Domus i dag (eller, det blir vel i går nå (har problemer med i dag/i går/i kveld når jeg er på nattevakt, uansett: litt for meg selv der...), og jeg ble helt sjokkert over en fyr jeg drev å fulgte med på mens jeg jogget... Først så tenkte jeg "Oi, han var forferdelig tynn! han trenger egentlig ikke å drive med den liksom-jogge-maskinen!" (aner ikke hva den heter ) så klarte jeg å lese tallene hans på displayet - og der sto det da at fyren hadde forbrent 1400 kcal! Jeg forbrenner kanskje 250 kcal på 20 min når jeg jogger! Og han fortsatte å puste og pese etter at jeg var ferdig også! Så dette var egentlig et litt trist syn... Gutten må jo ha vært anorektisk... lov meg at dere ikke pusher dere så fælt for å bli hottieBride - for det jeg så i dag var langt i fra hot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. november 2008 #332 Del Skrevet 25. november 2008 litt for alle dere flinkingene som trente i går!!! Selv tok jeg forkjølelsen min og la meg på sofaen, det kan være høy sannsynlighet for at resultatet blir det samme i dag. Men sånt er vel bare å forvente, alle på jobben faller som dominobrikker for forkjølelsesvirus om dagen... Men jeg kommer sterkt tilbake, jeg lover!! Til det du på på Domus,TuttaV, det var sannsynligvis en ellipsemaskin? Men enig med deg, trist når det er sånn. Husker en stund det var ei jente som aldri gikk ned fra trappemaskina til tross for at hun helt tydelig var syk, og også en sykkelmann som fant det for godt å holde det gående i et par timer om gangen. Følger deg i din oppfordring, ingen av oss Hottie Brides får lov til å dra det så langt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. november 2008 #333 Del Skrevet 25. november 2008 Selv om det jo kan være lettere sagt enn gjort, i og med at man (stort sett ihvertfall) ikke ser selv at det har gått så langt som det har.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. november 2008 #334 Del Skrevet 25. november 2008 Huff ja, så ei jente på Domus i går, hun trampet i vei på tredemølla. Hun var så tynn og kantete i ansiktet. Det verste var fargen... hun var ikke blek, men grå.... huff.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. november 2008 #335 Del Skrevet 25. november 2008 Tror det er ei jente som pleide å trene på Domus som faktisk ble nektet å trene der, fordi det ikke var noen tvil om at hun var alvorlig syk. Husker henne godt, løp og løp på tredemølla, helt sykt tynn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 25. november 2008 #336 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Få helt vondt i magen av å lese om de dere nevner her Håper ingen av dere blir slik! Heldigvis har jeg ikke sett tendenser til noe sånt der jeg trener, bare sunne og friske mennesker der... Tror jeg da :klø: I går var det igjen Digg det! Pån igjen i morra med kondis og styrke Forresten fikk jeg skryt her om dagen.. Av en bekjent av min kjære som er treningsveileder der vi trener... Han sa at han synes jeg var så flink og at jeg var der så ofte Det må jo bety at jeg er litt flink ihvertfall :klø: Ha en god treningsdag jenter! Dette klarer dere! Endret 25. november 2008 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 26. november 2008 #337 Del Skrevet 26. november 2008 Til det du på på Domus,TuttaV, det var sannsynligvis en ellipsemaskin? Men enig med deg, trist når det er sånn. Husker en stund det var ei jente som aldri gikk ned fra trappemaskina til tross for at hun helt tydelig var syk, og også en sykkelmann som fant det for godt å holde det gående i et par timer om gangen. Følger deg i din oppfordring, ingen av oss Hottie Brides får lov til å dra det så langt!!! Det er nok det fine ordet for maskinen ja... Få helt vondt i magen av å lese om de dere nevner her Håper ingen av dere blir slik! Heldigvis har jeg ikke sett tendenser til noe sånt der jeg trener, bare sunne og friske mennesker der... Tror jeg da :klø: I går var det igjen Digg det! Pån igjen i morra med kondis og styrke Forresten fikk jeg skryt her om dagen.. Av en bekjent av min kjære som er treningsveileder der vi trener... Han sa at han synes jeg var så flink og at jeg var der så ofte Det må jo bety at jeg er litt flink ihvertfall :klø: Ha en god treningsdag jenter! Dette klarer dere! Skryt fra treningsveileder må jo være superpositivt! for MaiL!! ---------------------------- Jeg skulle egentlig å stått opp for 3 timer siden, men kom meg opp for 40 min siden... Får se om jeg får til litt trening senere på kvelden i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. november 2008 #338 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Det er nok det fine ordet for maskinen ja... Skryt fra treningsveileder må jo være superpositivt! for MaiL!! ---------------------------- Jeg skulle egentlig å stått opp for 3 timer siden, men kom meg opp for 40 min siden... Får se om jeg får til litt trening senere på kvelden i dag! Tusen takk for applausen Du får det nok til om du stokker litt om på ting Hvis ikke er det alltids en dag i morgen også Endret 26. november 2008 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. november 2008 #339 Del Skrevet 26. november 2008 Nå har jeg vært på treningssenteret! Var på det som ligger mye nærmere enn det jeg pleier å gå på, så jeg gikk hjem i tillegg. Tidenes hålkeføre, så ikke bare-bare! Får se på det som balansetrening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. november 2008 Forfatter #340 Del Skrevet 26. november 2008 Og jeg skal på spinning om en liten time!! for meg... Er ganske støl etter styrketrening på mandag, så håper spinningen kan løse opp litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå