Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Uff denne sex-humoren altså... :sukk: Nå må miso komme tilbake å være med på rumpehumoren sånn at jeg ikke er den eneste raringen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men jeg hadde ikke Berlin på meg i dag.... Har du en liten tattis på overarmen også?

Har en på hver overarm, "armbånd" på venstre, labrys på høyre... :)

Så du meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje.... :lur:

Ånei, nå blir jeg jo helt paranoid....

Tenk at du har sett meg men ikke omvendt!!

Jeg tviler dessuten på at du kan være så liten, hvis du da ikke er så liten at du ikke synes.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg husker jo ikke hvordan du (eller det jeg mistenkte var deg) ser ut... jeg fokuserte bare på tatoveringen. :ler: Var du en av de første som gikk inn? Jeg var en av de første som gikk ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett hvem som satt på vekkerklokka en søndag morgen ( :dåne: ), og snart er klar til å dra på trening?!!!??!

CYPRESS!!!!

:duskedame::hoppe: :hoppe: :duskedame:

:strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!! :dåne: Flink cypress!! :klappe:

Har bare fått til ei treningsøkt denne uka jeg.. Begynner å dra seg til mot eksamen (jada, dårlig unnskyldning..) og sånt.. Men men, har meldt meg på spin intervall 2 i morra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full av inspirasjon etter dagens treningsøkt setter jeg herved opp målene for neste uke:

Mandag: HøyPuls eller CorePuls (avhengig av når jeg får gått fra jobb)

Onsdag: Spinning

Fredag: Styrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full av inspirasjon etter dagens treningsøkt setter jeg herved opp målene for neste uke:

Mandag: HøyPuls eller CorePuls (avhengig av når jeg får gått fra jobb)

Onsdag: Spinning

Fredag: Styrke

:klappe:

Dette høres ut som en God Plan!!

Jeg har trent ok denne uka, men jammen har jeg spist mye rart også... Skjønner ikke at jeg bare skal ha den ene delen på greip samtidig??

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, da er det off to Sats igjen!!! :hoppe: Er i siget nå!!!!!

Tips til Shorty og Twisted: Bli nå for guds skyld venner på Facebook, kikk på bildene av hverandre der, og si hei i virkeligheten!!! Dritt lei alt pratet om at dere tror kanskje atte dere har sett hverandre og sånt tull. :kjefte:

Og jeg er IKKE bitter for at jeg ikke har noen Hottie Bride å trene sammen med selv.... :(:sukk:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til Shorty og Twisted: Bli nå for guds skyld venner på Facebook, kikk på bildene av hverandre der, og si hei i virkeligheten!!! Dritt lei alt pratet om at dere tror kanskje atte dere har sett hverandre og sånt tull. :kjefte:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er IKKE bitter for at jeg ikke har noen Hottie Bride å trene sammen med selv.... :(:sukk:

;)

Domus, Domus hei hei hei

Ingen er så bra som deg!

Cypress, cypress, kom igjen

Kom og bli vår treningsvenn!!

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Hjalp det litt mer? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå bærer det avsted på trening med meg og. Ser at det hadde vært hakket mer interessant å trene på samme plass som dere andre, men jeg får klare meg alene uten noen å skule på/fundere over om de er kg-jenter! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bærer det avsted på trening med meg og. Ser at det hadde vært hakket mer interessant å trene på samme plass som dere andre, men jeg får klare meg alene uten noen å skule på/fundere over om de er kg-jenter! :fnise:

:ler: Det er ganske morsomt å skule assa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har spurt missShorty i hennes bok, men jeg får spørre deg her...

- lyst til å sende meg en pm ang fjesbok??

føler vi må holde litt sammen vi HottieBrides på domus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...