Gå til innhold

Ppiller, blod i utfloden (?)

Fremhevede innlegg

Gjest Hjelpes!
Skrevet

Hei! Jeg er en jente på snart 16 år. Går på ppillen Yasmin21, og pleier ikke ta pauser mer enn hver 4-5 mnd (leegen sa det var ok..) For noen dager siden fikk jeg endel blod i utfloden, hva er dette? Det gikk litt over igår, men kom tilbake idag! :S Hvor lenge varer dette? Skal jeg fortsette på ppillene som normalt? Vet det ikke er farlig, men plagsomt er det jo..!

Er ikke seksuelt aktiv, hvis noen lurte..

Har skjedd en gang før, men da tok jeg en pause på noen dager og det gikk bort..

pliiiizzz anyone?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_laila_*
Skrevet

Hiver meg her, for jeg lurer på nesten det samme bare at jeg går på Loette 28, er 26 år og blødningen kom under samlei (var ikke mens) og var krftigere enn som ts beskriver!

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Det er helt normalt med blødninger dersom man går så lenge sammenhengende på p-piller. Jeg kan bare ta to brett etter hverandre uten å få blødninger, men da jeg hoppet rett på tredje en gang fikk jeg det.

Gjest Meg igjen
Skrevet
Det er helt normalt med blødninger dersom man går så lenge sammenhengende på p-piller. Jeg kan bare ta to brett etter hverandre uten å få blødninger, men da jeg hoppet rett på tredje en gang fikk jeg det.

Ok, takk for svar!

Så hvis jeg vil ha det vekk, er eneste løsning og ta en pause på 4-5 dager?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...