Gjest Piffi Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Først av alt; Søss, jeg veit du er mye her inne på kvinneguiden, hvis du kjenner deg igjen i stikkorda "ikødn" og "duggud'n" så får du ikke lov å lese lenger;) Daa kan jeg fortsette :gjeiper: Storesøstern min er en ubeskrivelig flott person. (!!!!!) Ho stiller alltid opp, familien og mannen hennes betyr alt - og jeg hadde ikke vært den jeg er i dag uten henne. Syns vi begge er flinke til å si at vi er glade i hverandre, men nå har jeg så lyst til å gjøre noe spesielt, er det noen som fortjener det så er det ho!!!! Ho står ALLTID på for meg, og andre, og jeg har så lyst til å finne på noe som virkelig viser hvor mye ho betyr for meg. Jeg trenger desperat en ny bil da jeg greide å vrake min for noen måneder siden, og da har ho sagt at jeg kan FÅ hennes. Selvfølgelig er ikke det aktuelt fra min side, men det trenger ikke ho vite ENDA. Istedet for å gi noen tusenlapper, har jeg lyst til å bruke pengene og overraske ho med et eller anna. Planen er altså å bruke en grei slump penger (ikke at det nødvendig å bruke så mye penger for å vise litt kjærlighet, men siden jeg FÅR en bil er det litt av poenget her) på noe spesielt BARE til ho... Er det noen som har noen forslag på hva jeg kan finne på?? Hva ville DERE satt pris på??? På forhånd, tusen tusen takk
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Weekend på spa sammen med deg! Det hadde hvertfall jeg satt pris på å få av min søster:) Det er både utrolig deilig og sosialt
Gjest Piffi Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Weekend på spa sammen med deg! Det hadde hvertfall jeg satt pris på å få av min søster:) Det er både utrolig deilig og sosialt Tenkte på det jeg også =) =) Absolutt en god idè, det hadde ho både trengt og likt:)
Gjest Gjest_Kaja_* Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg og søstra mi var nettopp i Paris sammen. Det satt vi mye pris på! Så koselig av deg forresten
Gjest Piffi Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg og søstra mi var nettopp i Paris sammen. Det satt vi mye pris på! Så koselig av deg forresten Er så godt å få hjelp med detta, tusen tusen takk Oi, koselig:) Det hadde vært no, ser det for meg nå, meg og søssen i Paris :D Men igjen, lurer på om det kan bli litt fort stort opplegg, litt vanskelig sia ho og snart jeg jobber mye i helgene, og ho har så mye å gjøre ellers også stakkar.. Det ho trenger er egentlig noe totalt avslappende hvor ho kun kan nyte dagen og tenke på seg sjøl Men samtidig gjerne noe vi kan finne på sammen Takk=) men tro meg, er ingenting i forhold til hva ho gjør:)
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Er så godt å få hjelp med detta, tusen tusen takk Oi, koselig:) Det hadde vært no, ser det for meg nå, meg og søssen i Paris :D Men igjen, lurer på om det kan bli litt fort stort opplegg, litt vanskelig sia ho og snart jeg jobber mye i helgene, og ho har så mye å gjøre ellers også stakkar.. Det ho trenger er egentlig noe totalt avslappende hvor ho kun kan nyte dagen og tenke på seg sjøl Men samtidig gjerne noe vi kan finne på sammen Takk=) men tro meg, er ingenting i forhold til hva ho gjør:) Flinke, snille søstrene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå