Gå til innhold

Fra to til tre...


KremToppen

Anbefalte innlegg

Heisann alle prøvere, gravide og alle andre der ute :vinke:

Etter å ha sluttet på pillen for ca en mnd siden tenkte jeg det var på tide å opprette en prøvdedagbok. Trur dette kan bli koselig dersom noen følger opp meg, og jeg følger opp andre. En fin måte å få ut tanker og ting på! :skravle:

Mannen min og jeg har vært sammen i fem og og gift i litt over ett år, og føler livet kunne blitt enda bedre med en liten en i livet vårt! :babygutt::babyjente:

Blir spennende å se hvor lang tid dette tar. Vet mange bruker lang tid på å bli gravide. For å være ærlig (uten å "ditche" noen) at det er mennsker som ønsker å bli gravide som prøver og prøver uten å få det til, også er det andre mennesker som tilfeldigvis møter noen på byen å blir gravide uten at de ønsker det! :kjefte:

Syklysen min er ikke helt 100 % korrekt etter at jeg sluttet på pillen, men så vidt jeg vet og trur så er dette slik det ser ut:

22. august: Mensen

3. september: Eggeløsning

20. september: Mensen

3. oktober: Eggeløsning

19. oktober: IKM

20. oktober: POSITIV TEST :D :gravid:

VI ER GRAVIDE :D

Endret av KremToppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den siste uken har jeg hatt en strekk i ryggen. Var hos hos kiropraktor i dag, og skal tilbake på onsdag. Har også merket at hodet har hengt litt etter, og av og til sliter øynene mine på å fokusere! (Skjønner noen hva jeg mener?) akkurat som jeg er svimmel på en måte... Har også hatt dårlig matlyst, gått mye på do med halvveis løs mage, og av og til hard mage!

Håper dette kan være starten på en liten spire jeg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føreløbig virker alt veldig bra her hos prøverne ;) Men har ikke lyst til å være her så lenge da... Så håper jo så klart vi alle snart kan flytte over til gravide :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I helgen har jeg hatt besøk av ei venninne av meg som jobber i barnebutikk med barneutstyr, barneklær osv. Siden det kun er mannen og meg som vet om at vi prøver har det vært litt "tøft" å hatt henne her :P Men gøy også så klart.

Hun har fortelt en del om utstyr og det ene og det andre, og vi har vært innom diverse butikker å sett på barneklær, og da blir så klart ønsket om en liten en ENDA større. Det finnes jo bare så SYKT mye fint!!

Venter mensen imorra (sånn ca) så blir en spennende uke. Det har vel sikkert ikke skjedd noe... Men er jo lov å håpe :)

Hvordan har deres helg vært folkens? Og hvordan går det med prøvingen der ute? Noen som har IKM disse dager?

SØNDAGSKLEM :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mykje søtt i babyavdelingane. Eg har allerede kjøpt inn litt babyklær, eg. Men har klart å begrensa meg til nokre få bodyar i ulike størrelsar. Første body blei kjøpt inn allerede for 3 år siden. Lysten på baby, eg? Neida... :ler: Men alt er slikt som kan passa som babygaver i tilfelle me ikkje får baby sjølv, altså. ;)

Snart testing her inne? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mykje søtt i babyavdelingane. Eg har allerede kjøpt inn litt babyklær, eg. Men har klart å begrensa meg til nokre få bodyar i ulike størrelsar. Første body blei kjøpt inn allerede for 3 år siden. Lysten på baby, eg? Neida... :ler: Men alt er slikt som kan passa som babygaver i tilfelle me ikkje får baby sjølv, altså. ;)

Snart testing her inne? :popcorn:

Hehe, nei ikke babylysten :P Hehe!! Men det er kos det, å ha noe å glede seg til!!

Jeg har hatt litt mensmurringer i dag så har vært sikker på at mensen hadde kommet men det har den ikke, så jeg får bare vente å se. Litt vanskelig å regne syklus etter pilleslutt, men IKM er imorra (sånn ca...) så får se hva som skjer om den kommer eller ikke :P Dersom den ikke kommer tester jeg vel i midten-mot slutten av uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mensmurringer i hele går og har hatt litt mensmurring i dag også. Får håpe ikke mensen kommer i dag :P

PS! Jeg bruker aldri ha mensmurringer før AKKURAT den dagen jeg får mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...