Gå til innhold

stripper på utdrikkningslaget

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal gifte meg 25.juli og i den sammenheng planlegger nå min forlover utdrikkningslaget.. jeg har sagt klart i fra at jeg IKKE ønsker stripper, da jeg ikke synes stripping er noe særlig. i en slik situasjon vil jeg bli ille til mote og ukomfortabel. jeg synes rett og slett ikke at en fremmed person som stripper er noe sexy.. ikke det at jeg har noe imot strippere, men personlig synes jeg det er ubehaglig.. dette er noe min forlover er enig i, men mange av vennene mine synes en stripper er obligatorisk på utdrikkningslaget og synes dermed at jeg er tåpelig som ikke ønsker det.. jeg trodde utdrikkningslaget var fordi JEG skulle ha et siste "sprell" som ugift, og ikke for at vennene mine skal få det som de vil..

hva synes dere? er jeg så idiotisk som vennene mine skal ha det til? ønsker dere stripper til deres utrikkningslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Viren_*
Skrevet

Jeg synes igrunne utdrikkningslag er fryktelig harry, men meg om det. Stripper hadde vært fullstendig uaktuelt i allfall, og vil du ikke ha det så får de heller synes du er kjip så lenge de respekterer dine ønsker (festen er tross alt til ære for deg).

Skrevet
Jeg synes igrunne utdrikkningslag er fryktelig harry, men meg om det. Stripper hadde vært fullstendig uaktuelt i allfall, og vil du ikke ha det så får de heller synes du er kjip så lenge de respekterer dine ønsker (festen er tross alt til ære for deg).

Harry skal det være, det er min mening også.. man skal drites ut, kles opp i latterlige antrekk og grusom make-up. dette er jeg med på! har sagt til gjengen at denne dagen kan de få gjøre hva de vil med meg og drite meg fullstendig ut, men stripperen vil jeg at de skal droppe..

Skrevet

Jeg er heller ingen fan av det typiske utdrikningslag eller utdritningslag som det ofte blir. Jeg synes dette skal være en begivenhet hvor forloveren til best mulig grad prøver å la det være en dag som bruden setter pris på og hvor hun har det moro.

Forøvrig har jeg aldri vært i et utdrikningslag med stripper og skjønner overhode ikke poenget i å ha dette hvis ikke man vet at dette er noe bruden ville sett pris på...

Skrevet

Jeg synes stripping er ganske "tacky". Jeg ville også følt meg ganske ukomfortabel med en fremmed mann dansende naken rundt meg. Bruk pengene på noe annet er min mening. Og jeg er ikke prippen når det kommer til seksualitet, humor og grensesprengende opplevelser. Men stripping blir bare teit i mine øyne.

Skrevet

om det er min forlovede som stripper for meg så er det en annen sak, men en vilt fremmed gjør meg rett og slett kvalm.. det er tacky..

jeg har lagt inn et ønske om å få prøve paragliding.. dette er noe jeg virkelig har lyst til men som jeg aldri tør prøve.. men dersom det blir ordnet til utdrikkningslaget så gjør jeg det gjerne.. da må jeg på en måte..

Skrevet

Jeg synes ikke stripping er spesielt tacky, og vet ikke hva jeg selv ville hatt til mitt utdrikningslag.

MEN, dette er jo ditt utdrikningslag, din fest og din dag. Venninnene dine bør droppe strippingen hvis du ikke ønsker det, og overhodet ikke surke over det. Hva er det for slags venner da?

Håper det ordner seg, lykke til.

-misa

Skrevet
Jeg synes ikke stripping er spesielt tacky, og vet ikke hva jeg selv ville hatt til mitt utdrikningslag.

MEN, dette er jo ditt utdrikningslag, din fest og din dag. Venninnene dine bør droppe strippingen hvis du ikke ønsker det, og overhodet ikke surke over det. Hva er det for slags venner da?

Håper det ordner seg, lykke til.

-misa

det blir ingen stripping, forlover er nemlig enig med meg, og jeg har sagt til alle at dersom det blir stripping så forlater jeg mitt eget utdrikkningslag, og det ønsker de ihvertfall ikke..

det ordner seg nok.. tusen takk :)

Skrevet

Bra at du slipper stripper... Det er nelig mye annnet gøy de kan finne på for den prisen en stripper tar! En kamerat hadde nylig utdrikningslag og der måtte kompisene ut med 2800,- for et kvarter med stripping!

Skrevet
Bra at du slipper stripper... Det er nelig mye annnet gøy de kan finne på for den prisen en stripper tar! En kamerat hadde nylig utdrikningslag og der måtte kompisene ut med 2800,- for et kvarter med stripping!

kødder du?! det er jo sinnsykt mange penger da!! om jeg så hadde hatt lyst så hadde jeg takket nei med tanke på prisen..

Skrevet

Ja, det tror jeg jeg ville gjort også! Og det "verste" av alt var at guttene var kjempeskuffa når hu dro, hu tok nemlig ikke av seg annet en BHen og dansa litt rundt, mao ikke noen "ordentlig" stripper engang for den prisen!

Gjest ¤bella¤
Skrevet
Jeg er heller ingen fan av det typiske utdrikningslag eller utdritningslag som det ofte blir. Jeg synes dette skal være en begivenhet hvor forloveren til best mulig grad prøver å la det være en dag som bruden setter pris på og hvor hun har det moro.

Veldig enig.

Heldigvis kjenner mine venner meg såpass at de vet at jeg ville hatet det.

Hadde det dukket opp en stipper i mitt utdrikningslag hadde jeg blitt utilpass tror jeg..

Skrevet

Godt å høre at du slapp stripper :) Hvis noen på død og liv skal ha stripper på tross av at bruden ikke ønsker det, så får de gifte seg selv! Hva blir det neste? At de skal bestemme hvilke servietter du skal ha? :)

Skrevet
Godt å høre at du slapp stripper :) Hvis noen på død og liv skal ha stripper på tross av at bruden ikke ønsker det, så får de gifte seg selv! Hva blir det neste? At de skal bestemme hvilke servietter du skal ha? :)

hahahaha.. nei det neste blir vel at de tar mannen min og gifter seg med ham selv.. hehehehe ;)

Skrevet

Seriøst? Er det vanlig med stripper i utdrikkingslag i år 2008?

Jeg trodde det var noe som hørte til amerikanske filmer fra 80-tallet.

Må si at jeg er glad for at jeg ikke har venner med så dårlig smak.

Skrevet
Seriøst? Er det vanlig med stripper i utdrikkingslag i år 2008?

Jeg trodde det var noe som hørte til amerikanske filmer fra 80-tallet.

Må si at jeg er glad for at jeg ikke har venner med så dårlig smak.

ja det er nok det.. jeg er glad for at de som skal planlegge utdrikkningslaget mitt ikke ønsker det og respekterer at jeg ikke ønsker det jeg.. de andre gjestene får bare "lide" seg gjennom utdrikkningslaget uten stripper.. :)

Skrevet

Jøss, det må ha noe med omgangskrets å gjøre.

Jeg har vært i en del utdrikkingslag de siste årene og har hverken opplevd eller aldri hørt om noe lignende.

Skrevet
Jøss, det må ha noe med omgangskrets å gjøre.

Jeg har vært i en del utdrikkingslag de siste årene og har hverken opplevd eller aldri hørt om noe lignende.

det har det nok.. mine venninner er ikke den typen mennesker, men siden jeg er den første i den nære vennekretsen som skal gifte seg, tror jeg de vil gjøre alt for at det skal være en stor opplevelse.. ikke bare for meg, men også for dem.. å da tror de at en stripper er svaret på det perfekte utdrikkningslag, fordi det er slik det skal være liksom, ikke fordi det er det bruden ønsker..

Skrevet

Jeg synes hele "drite ut bruden og gjøre alt pinlig og harry"-tradisjonen burde vært avskaffet for lengst.

Jeg har vært i et par utdrikkningslag det siste året, og begge to har vært helt fantastiske dager både for bruden og oss venninnene. Vi har vært på strandpiknik med påfølgende bading og volleyball, blitt sminket av profesjonelle, laget fotoalbum med gamle bilder av bruden, laget video med hilsener fra gamle venner og kjente, leid en profesjonell danser for å lære bruden vals... You name it! Ingen har blitt driti ut og ingen har følt noe behov for å se en naken dansende mann.

Og akkurat sånn vil jeg ha det om jeg skal gifte meg en gang. Det skal være en minneverdig dag med mine beste venninner, helt fritt or utdriting og klisjèer som stripping.

Skrevet
Jeg synes hele "drite ut bruden og gjøre alt pinlig og harry"-tradisjonen burde vært avskaffet for lengst.

Jeg har vært i et par utdrikkningslag det siste året, og begge to har vært helt fantastiske dager både for bruden og oss venninnene. Vi har vært på strandpiknik med påfølgende bading og volleyball, blitt sminket av profesjonelle, laget fotoalbum med gamle bilder av bruden, laget video med hilsener fra gamle venner og kjente, leid en profesjonell danser for å lære bruden vals... You name it! Ingen har blitt driti ut og ingen har følt noe behov for å se en naken dansende mann.

Og akkurat sånn vil jeg ha det om jeg skal gifte meg en gang. Det skal være en minneverdig dag med mine beste venninner, helt fritt or utdriting og klisjèer som stripping.

det er smak og behag.. jeg synes at de som planlegger et utdrikkningslag bør ta hensyn til brudens ønsker og personlighet.. nå er jeg en veldig spontan person som synes det bare er moro å drite seg ut.. men jeg ønsker også litt av det du sier: profesjonell danser, gå til fotograf, spise en flott middag.. likte kjempe godt idèen om å lage en video med hilsener! den var super! å bli sminket av profesjonelle er ikke noe for meg igjen, da både jeg og flere av gjestene driver med dette til daglig.. blir ikke så spenende da på en måte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...