Flyttern Skrevet 12. september 2010 #21 Skrevet 12. september 2010 Jeg anbefaler alle å lese denne artikkelen: http://www.aftenposten.no/pengenedine/article3802730.ece før de evt. ringer til System Renhold og flyttebyrå AS - http://www.systemrenhold.com/ Fra artikkelen: "Møte med flyttebyrå ble et mareritt " "Ifølge Forbrukerrådet har de registrert åtte telefonklager på System Renhold & Flyttebyrå. Det som går igjen, er beskyldninger om dårlig utført arbeid, overfakturering og at flyttebyrået ikke svarer i etterkant. " "Ble dømt I april 2008 skrev Aftenposten om hvordan Liv Ingstad fikk skader på møbler for 50.000 kroner etter at System Renhold & Flyttebyrå hadde tatt flyttejobben sommeren 2006. I Forliksrådet ble byrået dømt for å ha skadet Ingstads møbler for 50.000 kroner. Byrået tok saken videre til Tingsretten, hvor de kom til forlik om et erstatningsbeløp på 27.500 kroner. "
Mor til 1 Skrevet 6. mai 2011 #22 Skrevet 6. mai 2011 Vi flyttet fra oslo og til asker området og søkte på firma som kunne hjelpe oss med nedvasken da jeg var høygravid. Kom over et som sendte oss et tilbud på mail og der sto det veldig oversiktlig og klart hva som skulle gjøres og videre med betaling og slikt. Alt ble avtalt og etter vasken ble vi også oppringt for å høre om vi var fornøyd, det hørte med til deres garanti. Deretter ble faktura sendt på mail. Kjempegreit. Hvis det er noen som lurer så brukte vi flytt rent. Morro navn, men det stemte jo forsåvidt:) Adressen deres er www.flyttrent.no
RuneK Skrevet 9. oktober 2012 #23 Skrevet 9. oktober 2012 Ser det er en gammel tråd, men temaet er vel fortsatt aktuelt for mange. Både jeg og min bror med familie flyttet samme helg nå i høst og vi hadde to vidt forskjellige opplevelser. Det firmaet min bror brukte gjorde en skikkelig bra jobb, mens det jeg brukte slurvet så jeg måtte gå etter og vaske, da jeg etter mange telefoner fremdeles ikke fikk tak i dem. Prisen var omtrent den samme, men altså totalt forskjellig utførelse - SURT...
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #24 Skrevet 27. oktober 2012 Ser det er en gammel tråd, men temaet er vel fortsatt aktuelt for mange. Både jeg og min bror med familie flyttet samme helg nå i høst og vi hadde to vidt forskjellige opplevelser. Det firmaet min bror brukte gjorde en skikkelig bra jobb, mens det jeg brukte slurvet så jeg måtte gå etter og vaske, da jeg etter mange telefoner fremdeles ikke fikk tak i dem. Prisen var omtrent den samme, men altså totalt forskjellig utførelse - SURT... Hei RuneK. Hadde vært interessant å vite hvilket firma du og din bror brukte? Hva betalte dere? Anonym poster: 00cdb56dfcf88dcea1a5297d86e17686
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #25 Skrevet 4. januar 2013 http://www.arbeidstilsynet.no/fakta.html?tid=232120/ Ville ha lest denne siden, samt benyttet meg av et godkjent firma!! Anonym poster: 114b892106591d9d87f44a810f2a7acb
Tia83 Skrevet 28. februar 2013 #26 Skrevet 28. februar 2013 Vi flyttet fra oslo og til asker området og søkte på firma som kunne hjelpe oss med nedvasken da jeg var høygravid. Kom over et som sendte oss et tilbud på mail og der sto det veldig oversiktlig og klart hva som skulle gjøres og videre med betaling og slikt. Alt ble avtalt og etter vasken ble vi også oppringt for å høre om vi var fornøyd, det hørte med til deres garanti. Deretter ble faktura sendt på mail. Kjempegreit. Hvis det er noen som lurer så brukte vi flytt rent. Morro navn, men det stemte jo forsåvidt:) Adressen deres er www.flyttrent.no Vasker de hvitevarer også? Mulig jeg er blind, men kan ikke se at det står noen plass.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #28 Skrevet 12. mai 2014 Hei Support Service Partner AS tok seg av flyttevasken vår. De jobbet for harde livet og ny eier var super fornøyd! Utrolig gode priser og hyggelige folk, anbefaler! Her er hjemmesiden deres. Anonymous poster hash: e60dd...410
Hjemmekos Skrevet 6. juni 2017 #29 Skrevet 6. juni 2017 På 13.10.2008 den 9.07, simba80 skrev: Er det noen her som kan anbefale vaskebyrå til å ta flyttevask på vår 45 kvadrat leilighet? Billigste alternativ for flyttevask, finner du ved å scrolle ned på søkeresultatene. De som er på topp, tar seg alt for godt betalt for sine tjenester. De som ikke får så mange kunder er gjerne halvparten så kostbar som de dominante.
Million Skrevet 7. juni 2017 #30 Skrevet 7. juni 2017 På 6.6.2017 den 8.11, Hjemmekos skrev: Billigste alternativ for flyttevask, finner du ved å scrolle ned på søkeresultatene. De som er på topp, tar seg alt for godt betalt for sine tjenester. De som ikke får så mange kunder er gjerne halvparten så kostbar som de dominante. Det har ingen hensikt å svare på hovedinnlegget lenger. Det er fra 2008.....
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #31 Skrevet 7. juni 2017 På 6.6.2017 den 8.11, Hjemmekos skrev: Billigste alternativ for flyttevask, finner du ved å scrolle ned på søkeresultatene. De som er på topp, tar seg alt for godt betalt for sine tjenester. De som ikke får så mange kunder er gjerne halvparten så kostbar som de dominante. Velkommen til forumet Anonymkode: 00e08...c17
Fjelll Skrevet 10. januar 2019 #32 Skrevet 10. januar 2019 Hei.vi brukt friendlyhouse.no siste året 2 ganger,vi er bra fornøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå