Gå til innhold

Haster-klør,brenner og byller

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Hva gjør jeg...har en fyr her som holder på å klø seg "ihjel". Han har vært slik i hele ettermiddag/kveld og nå er det begynt å komme frem små byller her og der på kroppen. I tillegg er han gloevarm på enkelte steder på kroppen..

Har tatt zyrtec, men ser ikke ut som den funker..han har ikke spist noe han ikke har tålt, så kan dette være elveblest eller noe annet?:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kan dette være elveblest eller noe annet?:S

Elveblest er ikke byller, så det er nok eller noe annet gitt.

Skrevet
Tror jeg hadde ringt legevakta, gitt.

Legevakta her må man kjøre 2 og en halv time for å få tak i..ingen leger på vakt etter 8 om kveldene, drittkommune:(

Skrevet

Legevakten burde vel være et ideelt sted for han? Det kan jo være mye rart...

Skrevet
Legevakta her må man kjøre 2 og en halv time for å få tak i..ingen leger på vakt etter 8 om kveldene, drittkommune:(

Ring nærmeste legevakt. Det er ikke sikkert du trenger ta turen dit i det hele tatt, men de er mye mer kvalifiserte til å svare enn hva noen her er.

Har et par ganger vært i tvil om lignende ting selv, og da har jeg ringt legevakten. Noen ting kan de si noe om over telefonen, og mistenker de noe alvorlig, så ber de deg komme inn.

Gjest Gjest_Dama_*
Skrevet

Hei

høres ut som elveblest det er varmt og får store hvite opphøyde flater som klør.zyrtek skal hjelpe, men det tar tid og ofte må det flere tabletter til. jeg bruker ofte en kald våt klut på det som klør. det hjelper og. prøv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...