Gå til innhold

Neurontin

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen her som bruker neurontin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Er det noen her som bruker neurontin?

Hva er dette? :)

Skrevet
Hva er dette? :)

Du kan sikkert stilne nysgjerrigheten din ved å søke opp preperatet på felleskatalogen.no-

Skrevet

Neurontin er antiepeleptika.

Jeg har brukt det, og bruker det delvis ennå. Desverre har de ikke hatt den helt store virkinga for meg. Null bivirkninger, men de skal jo helst ha en virking da ;) Så jeg styrer i disse dager med medisinbytte....

Bruker du Neurontin, eller skal du begynne med det?

Skrevet
Neurontin er antiepeleptika.

Jeg har brukt det, og bruker det delvis ennå. Desverre har de ikke hatt den helt store virkinga for meg. Null bivirkninger, men de skal jo helst ha en virking da ;) Så jeg styrer i disse dager med medisinbytte....

Bruker du Neurontin, eller skal du begynne med det?

Hei, og takk for svar. Jeg har brukt det i 3 mnd nå mot daglige hodepiner. Jeg har tatt 400 mg 3 ganger daglig uten at det har hjulpet og nå skal jeg opp i 3600 mg per dag, så jeg lurte bare på om noen har erfaringer med den dosen og om jeg kan forvente noen bivirkninger? Hva har du opplevd?

Skrevet
Hei, og takk for svar. Jeg har brukt det i 3 mnd nå mot daglige hodepiner. Jeg har tatt 400 mg 3 ganger daglig uten at det har hjulpet og nå skal jeg opp i 3600 mg per dag, så jeg lurte bare på om noen har erfaringer med den dosen og om jeg kan forvente noen bivirkninger? Hva har du opplevd?

Hm, interessant...

Vet at de kan brukes mot neurogene smerter, eller feks til smerter ved helvetesild, men hodesmerter? Har du bivirkninger?

Skrevet

Jeg har brukt dem mot epilepsi da, så det blir jo litt annerledes. Men brukte 400mg x 3 slik som du. Etter flere anfall er det vel bare å innse at de ikke virker. Som sagt null bivirkninger, kun litt trøtthet i starten.

Gjest gjest 35
Skrevet

Jeg har brukt 3600 mg Neurontin pga smerter, dvs, nervesmerter. Hjalp ikke en døyt, gikk kun opp masse i vekt. Gjorde det samme med Lyrica og Sarotex også. Går nå på Tegretol, virker ganske bra og vektoppgangen er borte.

Skrevet
Hm, interessant...

Vet at de kan brukes mot neurogene smerter, eller feks til smerter ved helvetesild, men hodesmerter? Har du bivirkninger?

Ja, det er "vanlig" å bruke mot hodesmerter som skyldes nerveproblemer (trigimus) etter mye annet er prøvd. Jeg har foreløpig ingen bivirkninger, men frykten den vektoppgangen aller snakker om nå som jeg skal opp på den høyeste dosen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...