Gå til innhold

Hjertebank

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff i går skjedde det noe veldig skummelt. Jeg var på konsert, hadde drukket så vidt det var litt vin før det. I pausen sto jeg med venninnene mine, plutselig skjer det noe i brystet mitt og hjertet dunker som aldri før!!! Det kjentest helt ærlig ut som at det skulle sprenge. Rytmen gikk 4-6 ganger så fort som vanlig. Sånn holdt det på i kanskje 10 minutter. Jeg ble kjempe redd, begynte å skjelve og ble svimmel. Det kjentes ut som at "noe" trakk seg sammen inni brystet innimellom de raske dunka. Jeg måtte sette meg ned, og etter en stund sa det plutselig et hardt "dunk" inne i brystet så var hjertet tilbake til normal rytme igjen. Det er det merkligste jeg har opplevd. Det var ei heller noen grunn til at det skulle starte å dunke på den måten. Jeg var ikke andpusten eller noe. Det bare.. startet.

Hva kan det være? Kan alkoholen ha noen sammenheng? Jeg har aldri opplevd det før, og kan ikke skjønne at det skulle være alkoholen sin skyld heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjertebank kan være så mye. Tror ikke det er lurt å få råd om hva du burde gjøre eller hva det kan være på et forum.

Jeg ville ringt legen i morgen, fått tatt blodprøver, lytta på hjertet og evt ekg.

Det hadde jeg gjort om det gjaldt meg!

Lykke til :-)

Skrevet

Hadde du drukket mye kaffe også?

Det er nok ikke alvorlig, men dra til legen uansett så får du vite hva det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...