Gå til innhold

Bot for å stå på egen parkeringsplass!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jada det er sikkert irriterende, men get over it nå. Skriv klagen din du, så ser du om det fører fram. Men pass på å skriv klart hva klagen gjelder, det første innlegget ditt var ganske uklart.

Du må være langsint når du fortsatt går og irriterer deg. Jada, jeg har mange gang irritert meg over folk som tar "min" plass og parkerer foran innkjørselen. Men jeg gidder ikke tenke på det så lenge, det er bortkastet energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada det er sikkert irriterende, men get over it nå. Skriv klagen din du, så ser du om det fører fram. Men pass på å skriv klart hva klagen gjelder, det første innlegget ditt var ganske uklart.

Du må være langsint når du fortsatt går og irriterer deg. Jada, jeg har mange gang irritert meg over folk som tar "min" plass og parkerer foran innkjørselen. Men jeg gidder ikke tenke på det så lenge, det er bortkastet energi.

Fikk du bot? Hvis ikke så var det sikkert lett å "get over it". Ikke alle har all verdens av tid til å skrive klager, kopiere tillatelser mm. Ikke alle kan sitte på nett kl. 10.00!

Jeg tror nok jeg skal klare så skrive en klar klage. Og jeg tror neppe saksbehandlere der er lik dere, for å si det mildt!

Jeg har sett nok av dårlige klager i mitt liv(som vi gjør vårt beste til å forstå)så at jeg skulle formulere meg verre tror jeg ikke. Men det er så klart ikke noe vi tjener på. slik som private vaktselskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd at noen har fått medhold i sine klager pga god formuleringsevne! Det går nok mere på fakta. Men det er selvsagt god buisness for advokater....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du kan bli voksen og håndtere saken på en ordentlig måte...

:filer:

Og det sier du?

Nå har naboene stengt meg ute! De har ikke tatt noe hensyn. DE har ikke fått bot, de har ikke parkeringstilatelse. Og jeg trenger bilen NÅ.

Fy faen, nå er jeg jævlig forbanna!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring naboene og be dem om å flytte bilen. Står de foran en innkjøring, lag et skilt om parkering forbudt og at bilen kan taues bort på eiers regning. Eller ring ev. parkeringsselskapet og si at noen uten parkeringstillatelse har parkert inne bilen din.

Har du forresten spurt naboene om de har fått bot, siden du vet at de ikke har fått det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring naboene og be dem om å flytte bilen. Står de foran en innkjøring, lag et skilt om parkering forbudt og at bilen kan taues bort på eiers regning. Eller ring ev. parkeringsselskapet og si at noen uten parkeringstillatelse har parkert inne bilen din.

Har du forresten spurt naboene om de har fått bot, siden du vet at de ikke har fått det?

Jeg regner med at ikke har fått bot når de alltid sørger for å stå slik at de ikke får det og hindrer de som har tillatelse. Det er jo helt høl i hodet å innskrenke en liten parkeringsplass i en privat veg- dette må det jo være huseierene som har gjort.

Jeg gidder ikke ringe til naboene når jeg verken vet hvor de bor ( et hus med flere leiligheter) og navnet deres. Og jeg gidder ikke å vente på noen borttauing. Når det er andre ledige plasser og man parkerer rett bak en annen bil(i en blindvei) så må det være noe alvorlig galt fatt...hva feiler det folk??

Jeg synes dette er meget alvorlig. Jeg trenger ofte bilen tidlig på morgenen og kjører ofte flere titalls mil, nesten helt til vestlandet. Så er det jo ikke akkurat snakk om tullekjøring heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, boten blir ikke ettergitt. Så heretter er det bare å sperre de andre inne, slik som jeg selv ble forrige lørdag.

Ihvertfall ingen vits i å bo her lenger...mht grei parkering. Dette har huseierne bestemt, selv om de sier de vil dekke boten. Hva skal man med parkereringsplass når man risikerer å bli sperret inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...