Gå til innhold

Tette barnefødsler

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja, jeg fikk tre barn i løpet av 13 måneder. Først tvillinger og så kom mensen tilbake etter to mnd og vi bestemnte oss for å satse på ny graviditet.

Topp fysisk form og ingen tunge svangerskap. Det verste var ikke to babyer og en gravid mamma eller to ett åringer og en baby. Nei,den tyngste perioden er trassalderen. Det blir trass gange tre. Men det er tre barn som stortrives sammen og er meget knyttet til hverandre. Tid til å kose med alle får vi og. Det er kos og kaos x 3. :)

Heftig! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heftig! :ler:

Jepp. Hver dag :gjeiper: Vi har flere og,men nå er det stopp!

Skrevet
Ja, jeg fikk tre barn i løpet av 13 måneder. Først tvillinger og så kom mensen tilbake etter to mnd og vi bestemnte oss for å satse på ny graviditet.

Topp fysisk form og ingen tunge svangerskap. Det verste var ikke to babyer og en gravid mamma eller to ett åringer og en baby. Nei,den tyngste perioden er trassalderen. Det blir trass gange tre. Men det er tre barn som stortrives sammen og er meget knyttet til hverandre. Tid til å kose med alle får vi og. Det er kos og kaos x 3. :)

Dette er utrolig imponerende!!! Tror det tilhører sjeldenhetene at noen takler fødsler og små barn så bra, men gøy å lese!

Tusen takk for mange fine tanker og deling av opplevelser og erfaringer.

Ser at jeg nok må ta tiden til hjelp og vente. Forrige svangerskap var jeg mye sykemeldt med morgenkvalme, lavt blodtrykk og bekkenløsning, så følte meg for syk til å være på jobben, men til tider for frisk til å bare være hjemme.

Krysser fingrene for at blir gravid igjen snart, får bare ikke nok av babyen min :-)

Gjest Gjest_Muttern_*
Skrevet

Min erfaring med å få to tette:

Ble uplanlagt gravid da første barnet var 9 mnd.

For det første var det til tider tungt å gå gravid med en liten å passe på ved siden av. (Tretthet, vond rygg, "usmidighet" mot slutten av svangerskapet")

Da barn nr. 2 endelig kom til verden ble det mye nattevåk, mating 4-5 ganger hver natt (Barnet var for tidlig født og spise OFTE)

Jeg var fryktelig trøtt og sliten på dagtid, men kunne ikke legge meg nedpå da minsten sov, hadde jo en på 1 1/2 år som krevde konstant oppmerksomhet.

Kort og godt: det første året var et forferdelig slit!

MEN.....Når barn nr 2 var rundt året kom forandringen.

Barna hadde stor glede av hverandre og lekte mye sammen, de krevde ikke meg hele tiden, hvis dere skjønner?

Min venninne hadde bare et barn, og hun "slet" mere enn meg som hadde to, på den måten att barnet hang i skjørtene hennes hele tiden.

Nå er barna mine tenåringer, begge går på ungdomsskolen, og har fortsatt stor glede av hverandre.

To tette barn kan bli en tøff jobb, jepp. Mal ikke det bildet rosenrødt, men for all del, er du forberedt på å ta den jobben det kan medføre, trå till.

Har du et nettverk rundt deg som kan stille opp og hjelpe deg innimellom?

Skrevet
Hvor gamle er barna dine nå? Mange småttiser trenger tid på å utvikle en god relasjon seg imellom. Særlig når nummer to kommer så fort. Sjalusi kan fort bli et problem da.

13 og 14 år og de krangler om alt.

Jeg vil ikke akkurat si at det har vært direkte sjalusi, men muligens er den noe av grunnen til den evige konkurransen dem i mellom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...