Gjest jente-26- Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg var i syden i sommer. da jeg kom hjem merket jeg at jeg hadde fått røde utslett på rumpa (mange mange over hele), akkurat der bikinitrusen hadde vært (prikkene var bare på det hvite området). Hva kan dette være, og hvorfor går det ikke vekk, 3 mnd har gått? Dersom jeg tar på det kjenner jeg prikkene. men, det er ikke kviser.. har ikke hatt slik før. Kan den våte badebuksen hatt noe å si? lå mest å solte meg på ryggen, og tenker at det er den siste plassen som tørket mellom hvert bad.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Kanskje det er mollusker?? Det blir små, røde klumper. Men ikke klem på dem, da sprer de seg.. De er i familien med vannkopper, men det er ikke noe farlig. Det kan ta littt tid før de forsvinner, fordi viruset på en måte er utenfor kroppen, så det tar litt tid før kroppen reagerer på dem.
mettemarit_ikke Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 De bør vel forsvinne etter en stund. Ta tida litt til hjelp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå