Gå til innhold

Stor klitoris og kjønnslepper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hørt om ei som var på privatklinikkog operert bort de indre kjønnsleppene som hang utenfor. Men hva da med klitoris og det utenpå, vil ikke det stikke ut uansett?

Er det bare noen få kvinner som har det hengende utenpå,eller er det mange? Finnes det bilder til seriøse linker som viser hva som er "stort" og hva som er "mer normalt"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet
Har hørt om ei som var på privatklinikkog operert bort de indre kjønnsleppene som hang utenfor. Men hva da med klitoris og det utenpå, vil ikke det stikke ut uansett?

Er det bare noen få kvinner som har det hengende utenpå,eller er det mange? Finnes det bilder til seriøse linker som viser hva som er "stort" og hva som er "mer normalt"?

Gå inn på google og skriv labiaplasty i søkefeltet, så kommer det opp en rekke henvisninger og bilder.

Skrevet

Må være ille å ha det hengende utenpå. Hva synes menn om slikt?

Gjest Gjestor
Skrevet

Mange synes det er helt herlig og supersexy.. Smaken er som baken, heldigvis! Dessuten er de vel en promille så opptatt av slikt som det kvinner selv er. Vi er forferdelige mot oss selv og våre naturlige variasjoner. Fy skamme oss!!!

Ps. dersom det er plagsomt og vondt er det jo kanskje indikasjon for operasjon, men det tror jeg er ytterst sjelden.

Love ya selves, babes!!

Gjest billcat
Skrevet

Dette her må jeg si jeg aldri helt har skjønt.

Både gjennom egne observasjoner, og *kremt* literaturstudier, mener jeg vel å ha sett at de indre kjønnsleppene stikker ut forbi de store hos så godt som alle voksne kvinner.

Litt variasjon i størrelse, men jeg kan ikke skjønne annet enn at dette er normen mer enn unntaket.

Eller misforstår jeg noe her?

And btw, om dette er noe man opplever en mann henger seg opp i, i negativ forstand, så: Dump vedkommende!

Skrevet

Det hadde vært enkelt å bare ikke ha noe der, kun en rett strek. Så slapp jenter alle operasjonene! Det må jo se rart ut om jenter har fjernet kjønnsleppene, men latt klitoris stå igjen: da står den jo ut som en mini-penis?!

Skrevet
Dette her må jeg si jeg aldri helt har skjønt.

Både gjennom egne observasjoner, og *kremt* literaturstudier, mener jeg vel å ha sett at de indre kjønnsleppene stikker ut forbi de store hos så godt som alle voksne kvinner.

Litt variasjon i størrelse, men jeg kan ikke skjønne annet enn at dette er normen mer enn unntaket.

Eller misforstår jeg noe her?

Det er min "erfaring" og...

Skrevet

Hmm.. Jeg tror dette er et problem som en del damer og menn skaper i hodene sine.

Det skal være utrolig ille (jeg kan ikke forestille meg det...) før noe bør gjøres. Treffer vi (ihvertfall jeg) en dame jeg liker så kan hun ha store eller små kjønnslepper, stor eller liten klitoris eller store eller små bryster. Jeg har vært "innom" mange varianter og det spiller ingen rolle!

Vær fornøyd med det du har og nyt!!

Skrevet

Enig med Einar her. Altså - jeg har mine personlige favoritter, men jeg har aldri møtt ei fitte jeg synes var mindre pen. Og liker jeg kvinnen liker jeg fitta hennes, på samme måte som det er tilsvarende for kvinner flest.

Skrevet
Det hadde vært enkelt å bare ikke ha noe der, kun en rett strek. Så slapp jenter alle operasjonene! Det må jo se rart ut om jenter har fjernet kjønnsleppene, men latt klitoris stå igjen: da står den jo ut som en mini-penis?!

jeg er glad jeg ikke bare har en strek jeg... liker kjønnet mitt akkurat som det er.

De kommentarer jeg har fått, er av positiv type, og noen kan virkelig ikke få nok av å kikke og kose, så opplever det overhode ikke som noe problem å ha mer en bare en strek.

nå har jeg klitoris på innsiden jeg da, og leppene på utsiden, som flere andre over her sier, trodde jeg egentlig det var ganske normalt å ha indre kjønnslepper som stikker utenfor de ytre, av det jeg har sett ihvertfall. (men så er jeg kvinne da, og har helt sikkert sett mye færre kvinnekjønn og studert dem, en hva menn har)

Skrevet
jeg er glad jeg ikke bare har en strek jeg... liker kjønnet mitt akkurat som det er.

De kommentarer jeg har fått, er av positiv type, og noen kan virkelig ikke få nok av å kikke og kose, så opplever det overhode ikke som noe problem å ha mer en bare en strek.

nå har jeg klitoris på innsiden jeg da, og leppene på utsiden, som flere andre over her sier, trodde jeg egentlig det var ganske normalt å ha indre kjønnslepper som stikker utenfor de ytre, av det jeg har sett ihvertfall. (men så er jeg kvinne da, og har helt sikkert sett mye færre kvinnekjønn og studert dem, en hva menn har)

Enig med deg.. Og jeg har studert(!) mange.. ;-)

Det er nok slik at de indre "stikker ut" ja...

Har aldri sett noe stygt mellom bena på damer. Tvert i mot veldig pent, sexy og opphissende.

Skrevet

Jeg har enda ikke sett et avtennende kvinnekjønn. Jeg har sett ei som hadde en svææær klitoris, og jeg har sett ei som knapt hadde noe som var synlig i det hele tatt. Det varierer nok like mye som hos oss menn.

Hvordan leppene er, har jeg heller aldri brydd meg om.

Skrevet

Store kjønnslepper er dødssexy! Bare så dere vet det......

Hilsen Mann, 33

Skrevet

Jeg har vel det man kaller for store indre kjønnslepper. Og jeg er overbevist om at det er pga at de er så store at jeg får helt sinnsyke orgasmer som både varer lenge og er så intense at jeg ikke oppfatter noe av det som skjer rundt meg. Typen min kan etterpå fortelle meg at han puttet en finger bak, eller gjorde slik og slik, noe jeg ikke har fått med meg. Ville aldri ha byttet bort mine orgasmer(jeg får kun en, hadde ikke orket flere slike sterke orgasmer på rad heller), mot små indre kjønnslepper.

Se fordelene på hva du får igjen, i stedenfor å tenke på hva andre har. Det er en kjensgjerning at kjønnsleppene er følsomme, og hva tror du det betyr for jenter som nesten ikke har lepper??

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)
Jeg har vel det man kaller for store indre kjønnslepper. Og jeg er overbevist om at det er pga at de er så store at jeg får helt sinnsyke orgasmer som både varer lenge og er så intense at jeg ikke oppfatter noe av det som skjer rundt meg. Typen min kan etterpå fortelle meg at han puttet en finger bak, eller gjorde slik og slik, noe jeg ikke har fått med meg. Ville aldri ha byttet bort mine orgasmer(jeg får kun en, hadde ikke orket flere slike sterke orgasmer på rad heller), mot små indre kjønnslepper.

Se fordelene på hva du får igjen, i stedenfor å tenke på hva andre har. Det er en kjensgjerning at kjønnsleppene er følsomme, og hva tror du det betyr for jenter som nesten ikke har lepper??

Sinnssyke orgasmer! Nå har jeg hørt det, også. Mine orgasmer befinner seg i normalitetssjiktet, vil jeg si.

Endret av Belladonna
Skrevet

Jeg tror det er utrolig vanlig med indre kjønnslepper som henger ut. Jeg ser flere titalls forskjellige jenter i uka naken og det er ikke få av dem som har indre kjønnslepper som henger ut, noen verre enn andre.

Kan ikke si jeg synes det er spesielt lekkert med en tynn "mark" hengende to-tre cm ned, men det er i så fall det siste jeg bryr meg om da jeg ser på damene.

Skrevet
Kan ikke si jeg synes det er spesielt lekkert med en tynn "mark" hengende to-tre cm ned, men det er i så fall det siste jeg bryr meg om da jeg ser på damene.
Men det er jo sååååå feminint. Alle feminine trekk er tiltrekkende, synes jeg. Den lille magen de fleste har rett under navlen er også dødssexy. Det er FEMININT! Yum yum :-D
Skrevet
Sinnssyke orgasmer! Nå har jeg hørt det, også. Mine orgasmer befinner seg i normalitetssjiktet, vil jeg si.

Dama sier å at hun får sinnsyke orgasmer,det merkes og etter en seanse :sengekos:

Noen ganger når vi har en kvikky er ikke orgasmene hennes sååå sterke.

Så,sinnsykt går ann!

Skrevet
Dama sier å at hun får sinnsyke orgasmer,det merkes og etter en seanse :sengekos:

Noen ganger når vi har en kvikky er ikke orgasmene hennes sååå sterke.

Så,sinnsykt går ann!

Jupp, det går ann. Og synd for de som ikke opplever det!!

Det er vel derfor noen bruker sånn pumpe for å få kjønnsleppene store slik at de blir mer blodfylte.

Jeg klarer bare en da, da er jeg helt utslått. Og veldig veldig tilfredstilt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...