Gå til innhold

Pityriasis sin dagbok mot den store dagen.


Pityriasis

Anbefalte innlegg

Hei!

Da har jeg også startet en egen bryllupsdagbok! Ble litt inspirert av å smuglese deres, og innså at det kanskje kunne være litt greit å få utløp for ideer og planlegging gjennom en slik side. Om dette gjør meg mer "Bridezilla" enn jeg allerede føler jeg er, er nok meget mulig - men det er jo (forhåpentligvis) bare snakk om ett bryllup i livet mitt! Så det er lov å "ta litt av". Mener jeg!

Vi gifter oss som sagt 01.08.09. Han fridde 03.07.08, så har vært forlovet et drøyt år når vi gifter oss, og vært kjærester i 2,5 år. Vi er omlag 25 begge to, har aldri vært gift tidligere og har heller ingen barn, ennå. Jeg studerer medisin på 5-året, han studerer litt og jobber en del - så vi har egentlig mer enn nok å bruke tiden på utenom dette bryllupet også. :)

Hva som er klart til nå:

  • Kirken (blir min "barndomskirke")
    Festlokalet (en herskapsgård)
    Fotograf (en venn av pappa er proff med eget studio)
    Kokken og servitørene (igjen en venn av pappa med eget firma...)
    Sang i kirken (mamma + et ganske berømt kor mamma synger i)
    Brudekjolen (Verdens nydeligste! Bestilt, men laaang leveringstid)
    Forlovere (jeg har to, han har en)
    Menyen (Soppsuppe, reinsdyrfilet, sjokolademousse)
    Ringene (beholder forlovelsesringene men skal ha ny gravering)
    Gjestelisten (men innbydelsene venter vi med til over nyttår, alle har fått beskjed om dato)
    Brudeundertøyet (pga litt ugunstig størrelse måtte jeg ordne dette i GOOD tid, ikke kjøpt ennå men bestilt i min størrelse)

Det neste som må fikses nå er bryllupsreisen. Vi er i dialog med flere reiseselskap og håper å få tatt en avgjørelse neste uke. Står mellom Mauritius og Bora Bora (Tahiti). Dyre reiser, men igjen - bare en gang vi gjør dette. Går ting etter planen er det snart barn, legejobbing og alt annet enn ferietid på meg og min kjære...