Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Innlegget ligger også under Samliv/ relasjoner, men prøver her også.... Har i kveld oppdaget at min mann gjennom 13 år og far til mine 2 barn har opprettet en profil på såkalt møteplass/ kontaktannonser. Det er ikke det verste, men han søker MENN!!!!!!!!!!!!!!! Herregud, jeg er helt kvalm, jeg. Måten jeg fant det ut på er fordi han ikke hadde lukket mailen sin i dag (han er på fest), den lå helt oppe, og øverst lå en ny mail fra denne møteplassen med en mail fra en annen mann. Jeg har ikke lest den, men fant ut brukernavnet til mannen min og gikk inn på denne nettsiden og søkte han opp. Der står det hva han søker; menn for uforpliktende moro, at han er bi- interessert etc. og søker stor penis. Fy faen, jeg har mest lyst til å kjøpe en diger dildo og stappe den oppi rævva hans!!!!!!!!! Ok, alle mennesker har fantasier, og om min mann har fantasier om andre menn så kan ikke jeg gjøre noe med det. Men, han har gått til det skrittet og opprettet en profil, en slags annonse. Hva om han velger og møte noen da, for sex?? Viser det seg at jeg slett ikke kjenner han? Veit han har likt tanken på en finger oppi 'der', men han har aldri mast om det eller noe.... Er det noen med erfaringer her?
Gjest *nurket* Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Spør om du får være med på moroa Reagerer ikke på at han kanskje er biseksuell. Men reagerer på at han har lagt ut kontaktannonse bak din rygg. Kommunikasjon. Snakk åpent om fantasiene deres, utforsk litt i sexlivet. Gi han fingeren han ønsker, og evt oppfyll ønske om en stor penis hvis du føler deg komfortabel med det (høres ikke sånn ut men).
-LilleFix- Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Det er vel tid for en aldri så liten samtale under fire øyne her for å få vite hva som foregår.
Gjest padawan Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 uansett om han ville ha en annen mann eller en kvinne skjønner jeg at du reagerer. det menn tenner seksuelt på menn er et ganske tabubelagt tema i vårt samfunn og jeg kan tenke meg dette er noe av grunnen til at han ikke har snakket med deg om det. jeg har ingen gode råd til deg hvordan du skal gå frem i dette til tilfelle men jeg håper dere får ordnet opp i ting.
Småkjekset Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Reagerer ikke på at han kanskje er biseksuell. Men reagerer på at han har lagt ut kontaktannonse bak din rygg. Dette reagerer jeg på ogå.. En ting er å fantasere, en annen ting er når han legger ut en profil på nettet for å finne noen å dele interessene med.. Sender en til deg TS
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 uansett om han ville ha en annen mann eller en kvinne skjønner jeg at du reagerer. det menn tenner seksuelt på menn er et ganske tabubelagt tema i vårt samfunn og jeg kan tenke meg dette er noe av grunnen til at han ikke har snakket med deg om det. jeg har ingen gode råd til deg hvordan du skal gå frem i dette til tilfelle men jeg håper dere får ordnet opp i ting. Er ikke helt enig i at det er tabubelagt for menn å være bi interessert (noe jeg tror han er), men kvinner ønsker som oftest å ha en mann som er 100 prosent heterofil, og da blir det vanskelig. De fleste menn har nok hatt lignende fantasier, men uten helt å ha behov for å leve dem ut. Han foretrekker HELT sikkert kvinner, men kanskje denne "hemmeligheten" hans tenner ham. Uansett, han burde vært modig og respektfull nok til å ha sagt det til deg. Han er tross alt i et forhold. Han burde ha eksperimentert mens han var yngre (hvor gamle er dere?) eller når han ikke var i et forhold. Hadde min partner gjort noe sånt mot meg, hadde det vært slutt dessverre. Dette handler om respekt, ikke bare legning. Snakk ut. Vis at du er opprørt. Stå på krava . lol
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 Det som er avgjørende er jo hvorvidt han har brukt denne profilen til å faktisk møte menn. Det kan jo være en sånn slags fantasigreie, som han bare har hatt lyst til å undersøke på et mentalt plan..
Gjest Gjest_ano_* Skrevet 18. oktober 2008 #9 Skrevet 18. oktober 2008 jeg bare lurer litt på hvordan dette har endt..eller utvikletseg... lurer litt på hvordan han evt forklarte seg... håper det endte/ender godt
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #10 Skrevet 19. oktober 2008 Det som er avgjørende er jo hvorvidt han har brukt denne profilen til å faktisk møte menn. Det kan jo være en sånn slags fantasigreie, som han bare har hatt lyst til å undersøke på et mentalt plan.. Er det noe dere damer ville ha trudd på? Hadde en helt uskyldig greie,var å surfet på en side som omhandlet noe dama har vært med på før min tid,ville bare sjekke hva det gikk ut på,dama klikket i vinkel å vel så det når hun fant det ut. Var ikke mye forståelse der å hente.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå