Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #21 Skrevet 13. oktober 2008 Hmm, jeg tror hun har det gøy med deg, ts. Og det kommer hun til å ha til du slutter å henge deg opp i henne. Catfight, sublimt dog.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #22 Skrevet 13. oktober 2008 Det ts irriterer seg over, synes å være mennesker som setter seg selv fremfor andre og mener verden kun snurrer rundt dem selv, men hun uttrykte seg noe klønete. Vi er vel mange som ikke setter slike menensker så høyt, men vi er alle best tjent med å ikke bry oss om dem.
Tvillingen24 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #23 Skrevet 18. oktober 2008 (endret) -Utdrag fra bloggen min Etter en litt kraftig debatt på forumet etter det siste inlegget mitt i bloggen bestemte jeg meg for å ta til etteretning rådene som kom(Du kan lese inlegget i posten under) Jeg hadde vært mer og mer irritert på ei jente på jobben, men hadde egentlig ikke noen god grunn til det da skjønte jeg etterhvert, så vi pratet litt sammen, og så fant jeg plutselig ut, hei, hun er jo egentlig kul, så i går var det fredags OG lønnings drink etter jobben, så da dro vi sammen og hadde en kjempe kul kveld. Hun er jo singel og litt vill, og det passer egentlig godt til personeligheten min jeg har jo type, men er ganske impulsiv fordet. På toppen av dette har jeg prøvd å lese litt mer om astologi i det siste, og hun er tyr, og i boken min så passer de to veldig godt sammen. Tenk så feil en kan ta når en fordomsdømmer en person. Dere kan jo holde dere oppdatert på livet mitt i bloggen om dere vil. link under. Endret 18. oktober 2008 av Tvillingen24
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #24 Skrevet 19. oktober 2008 -Utdrag fra bloggen min Etter en litt kraftig debatt på forumet etter det siste inlegget mitt i bloggen bestemte jeg meg for å ta til etteretning rådene som kom(Du kan lese inlegget i posten under) Jeg hadde vært mer og mer irritert på ei jente på jobben, men hadde egentlig ikke noen god grunn til det da skjønte jeg etterhvert, så vi pratet litt sammen, og så fant jeg plutselig ut, hei, hun er jo egentlig kul, så i går var det fredags OG lønnings drink etter jobben, så da dro vi sammen og hadde en kjempe kul kveld. Hun er jo singel og litt vill, og det passer egentlig godt til personeligheten min jeg har jo type, men er ganske impulsiv fordet. På toppen av dette har jeg prøvd å lese litt mer om astologi i det siste, og hun er tyr, og i boken min så passer de to veldig godt sammen. Tenk så feil en kan ta når en fordomsdømmer en person. Dere kan jo holde dere oppdatert på livet mitt i bloggen om dere vil. link under. Fint du kom til fornuft. Den måten du forhåndsdømmer andre mennesker er mye verre enn det du kritiserte kollegaen din for. Dette er virkelig noe du bør reflektere over slik at du får endret tankemåte. At du er såpass at du innrømmer egne feil er positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå