Gå til innhold

Ensidige ensporede

Fremhevede innlegg

Skrevet

De siste dagene har det vært endel mediakjør mot noen personer. I den forbindelse har jeg snublet over noe skrevet Harald Stanghelle, politisk redaktør i Aftenposten, 15. januar "Den kritiske journalistikken er den rådende medieideologi, og oftest er det en sunn tilnærming til viktig journalistikk. Faren er at vi har en tendens til å gjøre sakene større enn de egentlig er, og at vi alle går i samme retning".

Jeg har opplevd at slik kan det også ofte være på nettforum, men slik er det vel ikke her på kvinneguiden? Her er dere vel alle oppgående, prøve diskutere saklig og se ting fra flere sider. Eller er dette forumet også fult av sauer som springer i flokk?

Kjæresten min referer ofte til kvinneguiden sitt forum og sier at det er bra forum. De siste dagene har jeg kikket innom her iblandt og har funnet ut at jeg må registrere meg her å være litt med i diskusjonene.

:goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her finner du nok både individualister, sauer, får i ulveklær og ulv i fåreklær, bridezillaer, kverrulanter, troll, forståsegpåere, snikk-snakkere og hvermansen. ;-)

Skrevet
Her finner du nok både individualister, sauer, får i ulveklær og ulv i fåreklær, bridezillaer, kverrulanter, troll, forståsegpåere, snikk-snakkere og hvermansen. ;-)

Du glemte kosemoserne, Kosemose :klem:

Skrevet
Du glemte kosemoserne, Kosemose :klem:

:ler: for ikke å snakke om mosekoserne :-)

:klem:

Skrevet

Her på KG finner du dessverre ingen som blir beskyldt for å være "ensporede" :ironi::ler:

Gjest Raptuza
Skrevet

Det er et ganske sakleg forum i høve til mange andre på nettet. Eg syns det er bra at ein kan holda i gong ein diskusjon der ein utvekslar argument, i staden for å komma med usaklege personåtak.

:klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...