Gjest Gjest_Gullet_* Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg tok Norlevo angrepille sist 17. September, og har fått noen underlige symptomer nå etterhvert, altså denne uken og forrige uke har det vært. Symptomer som murringer i livmoren/magen som mens kramper eller noe som kommer og går på forskjellige punkter på dagen. Det gjør som oftest ikke vondt, men er litt irriterende å kjenne noe der hele tiden. Så har jeg litt stikking i brystene i ny og ne, men har blitt litt bedre etterhvert. Er det mulig å ha bivirkninger så lenge etter bruk? Og kan mensmurringer være en bivirkning etter den pillen? Har tatt pillen før, men aldri opplevd noe som dette før!
Gjest Gjest_Gullet_* Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Sikker på at du ikke er gravid? Tja. Lurte også på om det kunne være tilfellet. Tok en del tester mellom 9 oktober og 11 idag. tok først en den 8 som var negativ og en den 9 som var veldig svak positiv med morgenurin, deretter var det bare negativ negativ negativ, men testet midt på dagen da... Siden det var så mange negative så tror jeg ikke jeg er det? eller?? Hmmm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå