Gå til innhold

Blackout etter 4 glass vin?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Går det an å få blackout etter 4 glass vin? (10 cl i hvert glass, 4 dl vin totalt).

Hun husker ikke hvorfor hun dro fra festen, når hun forlot festen, hvordan hun kom seg hjem, når hun kom hjem. Har mistet telefonen, har sår på kneet og på hånden. Hun kan så vidt huske at en taxi stoppet og kjørte henne hjem. Men hun har ikke betalt for taxituren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta henne med til legen... Hørtes skummelt ut. Kan være en skikkelig dårlig dagsform, men vær på den sikre siden.

Skrevet
Ta henne med til legen... Hørtes skummelt ut. Kan være en skikkelig dårlig dagsform, men vær på den sikre siden.

Hun har dratt på jobb nå. Det som er så merkelig er at formen er helt fin i dag. Ingen hangover. Det er bare så skremmende å tenke på hva som kunne skjedd hvis denne taxien ikke hadde plukket henne opp og kjørt henne hjem.

Burde hun ta en urinprøve for å utelukke at hun har fått i seg noe mer enn alkohol? Hun er helt sikker på at hun bare har drukket 4 små glass vin.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Dagsformen kan selvfølgelig ha spilt henne et puss, også litt avhengig av hvor vandt hun er til å drikke. I perioder der jeg sjelden drikker og ikke har spist noe særlig kan jeg nok få blackout av 4 glass vin. (Men det kan jo hende at hun har drukket mer, hvis hun har hatt blackout kan slikt være vanskelig å holde rede på)

De få gangene jeg har hatt blackout så er vanligvis formen ganske bra dagen derpå av en eller annen grunn, så det synes jeg ikke er så rart.

Skrevet
Dagsformen kan selvfølgelig ha spilt henne et puss, også litt avhengig av hvor vandt hun er til å drikke. I perioder der jeg sjelden drikker og ikke har spist noe særlig kan jeg nok få blackout av 4 glass vin. (Men det kan jo hende at hun har drukket mer, hvis hun har hatt blackout kan slikt være vanskelig å holde rede på)

De få gangene jeg har hatt blackout så er vanligvis formen ganske bra dagen derpå av en eller annen grunn, så det synes jeg ikke er så rart.

Da stemmer det altså at man kan få blackout av 4 glass vin. Hun er bare 18 år. Hun var først på skolen og på jobb etterpå i går. Var sikkert litt sliten. Hun hadde spist i 18-tiden. Hun drikker sjelden alkohol, og bare vin eller rusbrus. Men hun har tolerert alkohol godt før. Hun har aldri vært full, bare "i godt humør". Derfor er det så rart at hun fikk fullstendig blackout av 4 dl vin. Men da er det sikkert mulig.

Skrevet

Tror ikke man trenger drikke litervis med alkohol for å få blackout. Tror det er noe som heter "atypisk rus" der man kan få blackotut etter relativt lite drikke..

Skrevet

Hvis hun har spist lite i løpet av dagen skal det ikke mye til for å bli skikkelig full.

En annen mulighet er at hun har ramlet og slått hodet på veien hjem. Da kan man miste hukommelsen selv om man ikke har vært såå full.

Skrevet

Jeg tror hun har pult noen jeg.

Gjest meg_jente
Skrevet

Jeg er faktisk enig med Waco..

Det der var bare en relativt god unnskyldning på at han som hn har hatt sex med, har kjørt henne hjem..

Skrevet

I går pratet vi med taxisjåføren som kjørte henne hjem. Betalte for taxituren. Godt at det finnes slike omsorgsfulle mennesker som han. Hun har også fått tilbake telefonen sin.

Fortsatt er det uklart hva som skjedde fredag kveld. Hun husker fortsatt ingenting. Eneste hun husker var at hun frøs veldig. Det blir nok lenge til hun drikker alkohol igjen. Hun ble skikkelig skremt av denne opplevelsen.

Skrevet

Jeg tror du er dum.

Skrevet

Jeg synes det høres merkelig ut å få blackout etter 4 glass vin. Jeg ville ha tenkt at "noen" kunne ha droppet en tablett i glasset hennes.

Skrevet

Jeg blir veldig full av fire glass vin. Dersom jeg i tillegg ikke hadde spist, var trøtt og sliten og kald så ville jeg nok blitt ganske kanon på en dårlig dag.

Gjest Gjest_P_*
Skrevet
Jeg blir veldig full av fire glass vin. Dersom jeg i tillegg ikke hadde spist, var trøtt og sliten og kald så ville jeg nok blitt ganske kanon på en dårlig dag.

Jeg mener også å huske en dame som skrev inn etter å ha blitt dritings av to glass vin. Da er det nok mulig å få blackout av fire glass. Hun bør nok være foriktig med alkohol fremmover (tenke seg til hva som hadde skjedd viss hun drakk sprit ..), men på den andre siden kan hun jo få en skikkelig fest bare på et glass eller to med vin. B-b-billig!!

Skrevet

Min mann blir godt brisen og slukner etter to glass øl han. Så jeg tror du kan bli ganske brisen av fire vinglass. Men blackout er litt merkelig da.

Skrevet

Etter tre halvlitere med øl er jeg dritings,så jeg synes ikke at det er så rart at fire glass vin gikk "rett i fletta" på henne.Vin har jo også en mye høyere alkoholposent en f.eks øl og cider/rusbrus.Kanskje hun drakk for fort?

Skrevet

Jeg styrtet en flaske rødvin en gang jeg var ung og dum.Jeg endte på legevakta.Pisset på meg gjorde jeg også.

Fire glass tilsvarer vel en flaske cirka?

Skrevet

Greia som dere ikke skjønner er at man bare har blackout når man har gjort dumme ting man prøver å glemme for seg sjøl.

Tror dere virkelig at dersom dere hadde vunnet 20 millioner i lotto så ville du dere dagen etter ikke huske noen ting dersom dere hadde drukket fire glass rødvin?

Tenk dere om litt sjøl, hvorfor er det alltid blackout når det er ting man vil skjule og aldri når det er noe å feire?

Skrevet

4 glass er jo nesten en flaske, så jeg hadde helt klart kunnet blitt veldig drita på det om dagsformen var den rette. Noen får veldig lett black-out, jeg gjør det selv egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...