Gjest Stjernedryss Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 ...hvilke butikker skal jeg lete i? Noen som vet om noen butikker i Oslo som har tatt de inn?
leandra Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har funnet klementiner på min lokale Joker Ikke i Oslo, riktignok, men det kan jo hende Joker i Oslo også har
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Hva? Har tråden min blitt flyttet ut av juleforumet?
AnetteR Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Her står det en stor skål klementiner midt på bordet, og jeg er midt i dagens 4 klementin Aner dessverre ikke hvor du kan få tak i det, men her har det begynt å dukke opp rundt omkring, så det kommer vel til en butikk nær deg ganske snart. (Forøvrig - jeg er enig i at det er en mat og drikke sak og ikke julesak. Klementiner er ikke en særegen juleting for meg, det er en høsttradisjon. Klementinene kommer i oktober, jeg spiser 5-10 stk om dagen til jeg er dritt lei midt i november en gang)
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Her står det en stor skål klementiner midt på bordet, og jeg er midt i dagens 4 klementin Aner dessverre ikke hvor du kan få tak i det, men her har det begynt å dukke opp rundt omkring, så det kommer vel til en butikk nær deg ganske snart. (Forøvrig - jeg er enig i at det er en mat og drikke sak og ikke julesak. Klementiner er ikke en særegen juleting for meg, det er en høsttradisjon. Klementinene kommer i oktober, jeg spiser 5-10 stk om dagen til jeg er dritt lei midt i november en gang) Jeg spiser masse klementiner med en gang de kommer i butikken, men jeg får julestemning av dem Ser jeg de på våren kjøper jeg de ikke, da er de heller ikke noe gode. Det må vel finnes en matbutikk i Oslo sentrum som har klementiner....
AnetteR Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg spiser masse klementiner med en gang de kommer i butikken, men jeg får julestemning av dem Ser jeg de på våren kjøper jeg de ikke, da er de heller ikke noe gode. Det må vel finnes en matbutikk i Oslo sentrum som har klementiner.... Ut på jakt! Noe må man jo bruke lørdagen på. Så får du jo trim på kjøpet...
Gjest Catwoman Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Alle Meny og ultra -butikker har klementiner i butikken året rundt. Og jeg antar at det er flere kjeder også som har det. Det er slutt på det at klementiner bare er til jul - nå finnes de hele året. Smaken på de er riktignok ikke like god gjennom hele året, men de som er nå er gode.
Gjest *Mim* Skrevet 12. oktober 2008 #8 Skrevet 12. oktober 2008 Kjøpte klementiner på Mega i går. Supersure, men gode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå