Gå til innhold

Jeg har lyst på klementiner...

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss
Skrevet

...hvilke butikker skal jeg lete i? Noen som vet om noen butikker i Oslo som har tatt de inn?

Skrevet

Jeg har funnet klementiner på min lokale Joker :)

Ikke i Oslo, riktignok, men det kan jo hende Joker i Oslo også har :)

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Hva? Har tråden min blitt flyttet ut av juleforumet?

Skrevet

Her står det en stor skål klementiner midt på bordet, og jeg er midt i dagens 4 klementin :ler:

Aner dessverre ikke hvor du kan få tak i det, men her har det begynt å dukke opp rundt omkring, så det kommer vel til en butikk nær deg ganske snart.

(Forøvrig - jeg er enig i at det er en mat og drikke sak og ikke julesak. Klementiner er ikke en særegen juleting for meg, det er en høsttradisjon. Klementinene kommer i oktober, jeg spiser 5-10 stk om dagen til jeg er dritt lei midt i november en gang)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Her står det en stor skål klementiner midt på bordet, og jeg er midt i dagens 4 klementin :ler:

Aner dessverre ikke hvor du kan få tak i det, men her har det begynt å dukke opp rundt omkring, så det kommer vel til en butikk nær deg ganske snart.

(Forøvrig - jeg er enig i at det er en mat og drikke sak og ikke julesak. Klementiner er ikke en særegen juleting for meg, det er en høsttradisjon. Klementinene kommer i oktober, jeg spiser 5-10 stk om dagen til jeg er dritt lei midt i november en gang)

Jeg spiser masse klementiner med en gang de kommer i butikken, men jeg får julestemning av dem :) Ser jeg de på våren kjøper jeg de ikke, da er de heller ikke noe gode. Det må vel finnes en matbutikk i Oslo sentrum som har klementiner.... :lur:

Skrevet
Jeg spiser masse klementiner med en gang de kommer i butikken, men jeg får julestemning av dem :) Ser jeg de på våren kjøper jeg de ikke, da er de heller ikke noe gode. Det må vel finnes en matbutikk i Oslo sentrum som har klementiner.... :lur:

Ut på jakt! Noe må man jo bruke lørdagen på. Så får du jo trim på kjøpet...

Gjest Catwoman
Skrevet

Alle Meny og ultra -butikker har klementiner i butikken året rundt. :)

Og jeg antar at det er flere kjeder også som har det. Det er slutt på det at klementiner bare er til jul - nå finnes de hele året.

Smaken på de er riktignok ikke like god gjennom hele året, men de som er nå er gode.

Skrevet

Kjøpte klementiner på Mega i går. Supersure, men gode!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...