Gå til innhold

Skjemmende utflod

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Hei!

Jeg er en person som har mye utflod. Dette er veldig skjemmende og flaut og går ut over sexlivet til meg og somboeren min - jeg tørr rett og slett ikke å ha sex med ham hvis ikke jeg er nyvasket pga dette. Det ødelegger mye når det gjelder spontanitet og å bare kunne gjøre det når man føler for det. Jeg må hele tiden "planlegge" når vi skal ha sex, noe jeg gjør uten at han vet om det. Jeg trenger virkelig å få gjort noe med dette for det begynner å gå utover både psyken min og forholdet vårt. Han har begynt å tro at jeg ikke har lyst på han, noe som er helt forferdelig og noe som ikke stemmer i det hele tatt!

Noen som har noen tips om hva som kan redusere utfloden? Dette er noe jeg har hatt så lenge jeg kan huske, så er "normalt" sånn sett, det kommer nok ikke av noen sykdom. Jeg tror heller ikke at jeg vasker meg hverken for mye eller for lite der nede, en gang med intimvask hver dag. Husker det gikk/(går?) en reklame på TV med en krem en kan smøre der nede hvis du har mye utflod for å opprette balansen eller noe sånt. Noen som har erfaring med denne eller husker hva den heter?

Håper på seriøs svar! Takk! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest bente85
Skrevet

Du bør oppsøke legen din, sånn at h*n kan finne ut mer om dette. :)

Det produktet man kan bruke for å opprette normal ph-verdi, er lactal blant annet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...