Gjest Gjest_meg_* Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 hvor ofte bruker dere rettetang og hvilken tang har dere? jeg har nettopp klippet meg og for at jeg skal kle frisyren må jeg bruke rettetang og da må jeg jo bruke det etter hver hårvask( med mindre jeg bare skal være hjemme) så jeg har tenkt og gå til innkjøp av en GOD tang. er lei av og sløse penger på billige som ikke funker. har hørt mye bra om ghd sine.. kan dere oxo anbefale en god varmebeskyttende krem?
mari4ever Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 hvor ofte bruker dere rettetang og hvilken tang har dere? jeg har nettopp klippet meg og for at jeg skal kle frisyren må jeg bruke rettetang og da må jeg jo bruke det etter hver hårvask( med mindre jeg bare skal være hjemme) så jeg har tenkt og gå til innkjøp av en GOD tang. er lei av og sløse penger på billige som ikke funker. har hørt mye bra om ghd sine.. kan dere oxo anbefale en god varmebeskyttende krem? jeg har også nettop klippet meg som trenger rettetang hver dag. er virkelig ghd verdt pengene? fryktelig dyr da kan du si
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 ja den er ganske dyr så lurer oxo på om den er verdt pengene. men er sinnsykt lei av alle de billige te 300 jeg har hatt opp gjennom årene som ikke retter håret mn bare varmer det hehe. så om noen har erfaring blir jeg glad for svar..
Tusseline Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg bruker GHD hver dag, men håret mitt er veldig sterkt, så det har heldigvis ikke blitt slitt.
Tristessa Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg kjøpte GHD sin rettetang via lookfantastic.com for en stund siden, og kan ikke få rost den nok. Den blir rask varm, retter utrolig bra, gir langvarig resultat i tillegg til at den får frem glansen i håret mitt. Brukte den etter hver hårvask til å begynne med, nå retter jeg håret litt sjeldnere. Bruker den varmebeskyttende sprayen for normalt hår fra GHD. GHD-tangen er virkelig verdt pengene! Hadde en Babyliss-tang tidligere som jeg trodde var ok. Vel, nå synes jeg det burde vært forbudt å selge slik dritt.
hufsa! Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Heia,jeg har au prøvd flere men det ble ghd til slutt.Kjøpte på Ebay 800 med frakt.Kjempefornøyd.Bruker den hver dag og bruker sebastian laminates varmebes.krem før jeg bruker den.Så er absolutt å anbefale.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg er veldig førnøyd med Babyliss-rettetangen min. Den kostet rundt 500kr. Jeg har tykt, tørt hår med fall og rettetangen gjør håret glatt og blankt. Ikke alltid dyrest = best...
Tristessa Skrevet 12. oktober 2008 #8 Skrevet 12. oktober 2008 Tro meg, det er to forskjellige verdener. Jeg trodde jeg var fornøyd til jeg prøvde GHD... Jeg er veldig førnøyd med Babyliss-rettetangen min. Den kostet rundt 500kr. Jeg har tykt, tørt hår med fall og rettetangen gjør håret glatt og blankt. Ikke alltid dyrest = best...
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #9 Skrevet 12. oktober 2008 Tro meg, det er to forskjellige verdener. Jeg trodde jeg var fornøyd til jeg prøvde GHD... Mulig det. Men så lenge jeg er veldig fornøyd med den jeg har og håret mitt blir fint, gidder jeg ikke kjøpe ny, dyr rettetang.
Gjest Gjest_jada_* Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 noen som vet hva en ghd rettetang koster hos frisør da? gidd ikke vente og bestille på nette hehe.
Frog Skrevet 16. oktober 2008 #11 Skrevet 16. oktober 2008 noen som vet hva en ghd rettetang koster hos frisør da? gidd ikke vente og bestille på nette hehe. Rundt 2000 kroner
mari4ever Skrevet 16. oktober 2008 #12 Skrevet 16. oktober 2008 Rundt 2000 kroner nei faen om jeg gidder å betale det:S haha sorry ass kjøper heller en rundt 800 kr jeg som jeg vet er bra:)
Gjest hehe Skrevet 16. oktober 2008 #13 Skrevet 16. oktober 2008 jeg kommer nok til og invistere i en ghd. dyrt men får ikke samme resultat med den jeg har nå som da frisøren rettet det med en ghd
Frog Skrevet 16. oktober 2008 #14 Skrevet 16. oktober 2008 jeg kommer nok til og invistere i en ghd. dyrt men får ikke samme resultat med den jeg har nå som da frisøren rettet det med en ghd Jeg ble også strittet med e GHD av frisøren min. og JA den er kjempegod, men håret ble så tynt :-S Med min som jeg har nå. 400,- på eBay , så blir det volum OG stritt
Glamma Skrevet 17. oktober 2008 #15 Skrevet 17. oktober 2008 hvor ofte bruker dere rettetang og hvilken tang har dere? jeg har nettopp klippet meg og for at jeg skal kle frisyren må jeg bruke rettetang og da må jeg jo bruke det etter hver hårvask( med mindre jeg bare skal være hjemme) så jeg har tenkt og gå til innkjøp av en GOD tang. er lei av og sløse penger på billige som ikke funker. har hørt mye bra om ghd sine.. kan dere oxo anbefale en god varmebeskyttende krem? Jeg har veldig kraftig langt hår, og kjøpte en hos frisøren for kr. 1000,-, italiensk. De mente jeg MÅTTE ha denne fremfor de billige de selger på elkjøp, de holder ikke. Angrer nå, for jeg orker ikke rette ut håret selv, gjør det heller hos frisøren. Får det til foran, men ikke bak siden håret mitt er så langt..Skal faktisk legge min ut for salg nå, halv pris, så si ifra om du er interresert
Smillas Skrevet 17. oktober 2008 #16 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er veldig førnøyd med Babyliss-rettetangen min. Den kostet rundt 500kr. Jeg har tykt, tørt hår med fall og rettetangen gjør håret glatt og blankt. Ikke alltid dyrest = best... Jeg er også fornøyd med Babyliss-rettetengen min til ca 500 kr. Rettingen går i en fei Men så har jeg tynne, myke hårstrå da, og de er vel lettere å rette ut enn tykke strie.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 21. oktober 2008 #17 Skrevet 21. oktober 2008 om jeg betiller den på lookfantastic koste den rundt 1100. noen som vet hvor mye fortollingen kommer på? er det noe og spare? i butikk koster den 1900ca
Gjest Skya Skrevet 4. november 2008 #18 Skrevet 4. november 2008 om jeg betiller den på lookfantastic koste den rundt 1100. noen som vet hvor mye fortollingen kommer på? er det noe og spare? i butikk koster den 1900ca http://forbruker.no/pengenedine/kalkulatorer/netthandel/
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #19 Skrevet 4. november 2008 Jeg er veldig førnøyd med Babyliss-rettetangen min. Den kostet rundt 500kr. Jeg har tykt, tørt hår med fall og rettetangen gjør håret glatt og blankt. Ikke alltid dyrest = best... Bruker forresten L`Oreal Constructor varmebeskyttende spray. Glemte å si det... Men lurer på om jeg heller skal kjøpe Lee Stafford sin neste gang (halv pris), eller kjøpe en eller annen på nett. Forslag?
Gjest Skya Skrevet 4. november 2008 #20 Skrevet 4. november 2008 Bruker forresten L`Oreal Constructor varmebeskyttende spray. Glemte å si det... Men lurer på om jeg heller skal kjøpe Lee Stafford sin neste gang (halv pris), eller kjøpe en eller annen på nett. Forslag? Var noen forslag her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=361757 Jeg stolte på Keycha og har nettopp bestilt den fra KMS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå