Ce'Nedra Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Bruker en del rettetang, og har liten peil på hva jeg bør bruke for å beskytte håret. Noen som kan anbefale meg et produkt? Jeg har "fint" hår, så det blir fort lite volum om produktet er for tungt. Fint om det altså er et produkt som ikke gjør håret tungt eller seigt..
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Jeg har bare testet Lee Staffords spray, den er helt OK, synes den lukter litt rart. Har akkurat kjøpt KMS Flat out (eller noe i den duren), men ikke fått testet den enda. Kan gi deg en lyd når jeg har gjort det
Ce'Nedra Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Supert! Flott om dere ville sagt noe om sånn ca. pris også, så kjøper jeg vel på ebay eller noe
Bestemor Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Jeg anbefaler Bed Head Small Talk - 3 in 1. Du får den for 114,50 hos Strawberrynet. Har brukt denne i et par år nå siden jeg sletter håret mitt hver dag. Syns den gir god beskyttelse mot slettetangen.
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Nå har jeg testet KMS sin spray (en gang), og synes den var.. tja, helt ok. Kan være andre ting som spiller inn da (hårkur i går, regnvær i dag). Synes det ble litt for mye volum etter hva jeg liker, men så har jeg veldig tykt hår da. Så kanskje den passer for deg? Har som sagt bare testet den en gang, så kan jo være den virker forskjellig neste gang
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Jeg har akkurat kjøpt meg en fra Sebastian, nudist heter den..Kjempe bra, håret bli helt fantasisk av den..anbefales! Koster vel rundt 320 på salongen, men finnes billig på nettet, lookfantastic bla...
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Liker godt Hot-Style Constructor fra L´Oreal. Og så lukter den fantastisk godt...
Gjest Keycha Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 KMS California - FlatOut Straightening Cream - den beste av de BESTE!!
Ambivalent Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 Anbefaler Kérastase Resistance Ciment Thermique. Håret mitt er kresent, men det blir kjempemykt og luftig etter å ha brukt denne. Også lukter den digg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå