Gå til innhold

Hemorroider

Gjest Gjest_Esmeralda_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Esmeralda_*
Skrevet

Jeg tror jeg har fått hemorroider. Det klør litt, gjør litt vondt å gå på do og er litt blod på papiret etterpå. Nå har jeg lest at man alltid skal gå til lege, men det må jeg si jeg kvier meg veldig for. Så pinlig... Jeg synes det virker vanskelig å fortelle legen om dette. Kan man ikke fikse det på egenhånd? Jeg har ventet på at det skal bli borte av seg selv jeg, men det skjer kanskje ikke?

Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du søker i forumet så dukker det opp flere tråder om dette. Ikke et uvanlig problem med andre ord! Ikke vær redd, det går som regel over med riktig behandling.

Se denne tråden for eksempel. :)

Gjest bente85
Skrevet
Jeg tror jeg har fått hemorroider. Det klør litt, gjør litt vondt å gå på do og er litt blod på papiret etterpå. Nå har jeg lest at man alltid skal gå til lege, men det må jeg si jeg kvier meg veldig for. Så pinlig... Jeg synes det virker vanskelig å fortelle legen om dette. Kan man ikke fikse det på egenhånd? Jeg har ventet på at det skal bli borte av seg selv jeg, men det skjer kanskje ikke?

Hva gjør jeg?

Drikk masse vann,

Vær i fysisk aktivitet, det hjelper på fordøyelsen

spis mye fiber,

kjøp deg produkt på apoteket som hjelper mot hemoroider som for eksempel shceriproct.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...