Gå til innhold

Hyperhidrose og botoxbehandling

Fremhevede innlegg

Gjest Svetteguri
Skrevet

Hei!

Jeg lider av hyperhidrose under armhulene (overdreven svetting) og har i den forbindelse fått rekvisisjon til rikshospitalet som behandler hyperhisdrose. Problemet er bare at rikshospitalet ikke behandler armhuler, kun hender og føtter.

Skulle tro det ikke hadde noe å si hvor man er plaget men det har det desverre. Legen på rikshospitalet var like fortvilt som meg da hun veldig gjerne vil behandle meg men får rett og slett ikke lov. Behandlingen er jo den samme, bare på et annet kroppsområde..

Så da over spørsmålet mitt. Hverken fastlegen min eller legen på rikshospitalet vet hvor jeg kan få behandling andre steder og jeg vet ikke hvordan jeg skal finne ut av et.

Jeg vet privatklinikker gjør dette, men til en kostnad på 4500,- per behandling og jeg trenger 2 behandlinger per år. Som alenemor og i tillegge student har ikke jeg råd til dette.

Er det noen som vet hvor jeg kan henvende meg for å få hjelp? Det er helt sikkert offentlige sykhus som kan behandle dette, men er eneste mulighet å begynne å ringe rundt til alle sykhusene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...