Gå til innhold

Kjøpe drikke til vorspiel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei:=) Jeg skal i bursdag i morgen til ei vennine som blir 18. I vår gjeng har det vært like alkohol, men i morgen blir det vorspiel og så skal vi ut...Det er vel vanlig at man tar med drikke selv (regner jeg med??), men jeg er usikker på hva jeg skal kjøpe. Hittill har jeg kun snylta på andre, hehe:P Men jeg liker jo cider og rusbrus og litt andre div som jeg har smakt (mest ferdigblanda drinker). Noen som har tips til noe en som ikke har drukket så mye liker? Og jeg har ike peiling på hvor mye jeg skal kjøpe... :/ Hva er vanlig? Haha, føler meg litt retarded nå:P Men håper noen kan svare;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!:) Første jeg tenker er att det er bra du spør!:) Lurt å gjøre dette når man ikke har så mye erfaring!

Det er for det første vanlig å ha med drikke selv ja. Ettersom du ikke har drukket så mye før, anbefaler jeg att du holder deg til rusbrus og cider, som du sier du liker. VELDIG lett å gå feil med sprit om du ikke har drukket/tilbredt dette spesielt mye. Ikke morsomt å bli drita på sprit, da ender det som regel med null hukommelse dagen derpå og masse oppkast! (snakker av erfaring:P) Anbefaler helder å prøve ut dette om dere for eksempel har en jente kveld eller lignende, så du kan prøve deg frem.

Så til hvor mye du bør ha med. Tenk over hvor mye du har drukket før, hvor raskt du har blitt full. Dette er veldig individuelt, og for min del kommer det ann på dagsformen. (hvor mye du har spist samme dag, om du føler deg sliten osv.) Jeg pleier å bli god-full på alt mellom 6-12 øl( samme alkohol% som cider/rusbrus). Men jeg har drukket en god del før også da :fnise:

Håper dette var til litt hjelp:) Spør om du lurer på noe mer!

Skrevet (endret)
Mickey Finns med eplesmak er veldig populært blant ungdommene her i huset. Likeså Sourz Apple. Endret av Brunhilde
Skrevet

Kjøp noen cider og noen rusbrus.

Ettersom du ikke har drukket så mye før, er det nok ikke lurt å ta med flere enn 4 flasker tilsammen kanskje? 4 halvlitere er litt mye tenker jeg. Men det kommer jo som nevnt over her mye an på hvem som drikker, dagsformen osv.

Dere skal jo ut etterpå, så om det er for lite kjøper du mer ute, og er det for mye drikker du selvsagt ikke opp alle.

Husk å drikke sakte, drikker du for fort kan du plustselig bli pangfull.

Skrevet

Takk for svar:) Jeg har aldri vært full før, og tror ikke jeg skal satse på å bli det nå heller, men litt brisen ville jo vært greit;). Så da blir det vel noe fjortiss drikk, altså cider & rusbrus:P

Skrevet
Takk for svar:) Jeg har aldri vært full før, og tror ikke jeg skal satse på å bli det nå heller, men litt brisen ville jo vært greit;). Så da blir det vel noe fjortiss drikk, altså cider & rusbrus:P

Da vil jeg tro at 4 flasker (ikke halvlitere) drukket i moderat tempo er passe. Det kommer jo litt an på hvor lenge vorspielet varer da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...