Gå til innhold

Snus i USA


Gjest Chanel1

Anbefalte innlegg

Gjest Chanel1

Hei.

Jeg bor for tiden i usa som utvekslingsstudent. Jeg har snust i to år, ca 2-3 bokser i gjennomsnitt i uka. Flyttet til usa for 5 uker siden og har ikke hatt en eneste snus siden da, men nå merker jeg at suget etter snus er altfor stort.

Jeg bor hos en vertsfamilie, men de vet ikke at jeg snuser. Men familien hjemme i Norge vet det, men gidder ikke å spørre om de kan sende over liksom. Så det jeg lurte på er hvis jeg bestiller snus over internett, kommer det hjem i postkassa til vertsfamilien da, eller hvordan fungerer det?

Jeg har ikke lyst at de skal vite noe om det, men hvis man får det i en pakke i posten/på døra, ser man at det er snus som er oppi?

Og jeg fyller ikke 18 år før om to mnd, så vet ikke om jeg tørr å prøve å kjøpe her i usa, selvom jeg har kjøpt hjemme i 2 år nå uten leg.

Håper noen kan hjelpe meg, er rimelig desperat nå. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ei god anledning til å slutte!

Jeg slutta ved hjelp av utenlandsopphold.

Tenkte det samme. Men det var jo ikke det du spurte om da. Visste ikke at det var mulig å få kjøpt tobakksvarer på nett jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chanel1

Jeg tenkte og at dette var en god mulighet til å slutte, men det er ikke

så lett som jeg hadde trodd. Jeg sluttet ikke gradvis heller, gikk fra 2-3 bokser i uken i to år til plutselig ingen, så tror ikke det var så lurt. Men ja, man får kjøpt snus på nett (feks; www.northerner.com og www.swedish-snus.com) men man må ha visa kort, og det får jeg ikke før om et par mnd når jeg har fylt 18.

Nå vurderer jeg faktisk å ringe moren min i Norge og be henne sende over et par bokser til meg, men tviler på hun blir så glad da. Hehe, jaja. Hva syns dere om den ideen? Føler ikke jeg har noe annet valg egentlig.

Beklager om norsken min er litt dårlig, lenge siden jeg har skrevet på norsk nå, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest SNUSguru

Jeg ser at innlegget ditt er gammelt, og at du sikkert er hjemme i Norge nå..

Du kunne prøvd sider som northerner.com eller buysnus.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...