Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009

Spatula

Anbefalte innlegg

Vi var i møte med kokken vår for ei ukes tid siden, og hun anbefalte å ha hovedvekten av taler etter 2.servering av hovedretten. Hvis det drar ut for mye mellom 1. og 2. servering av hovedretten blir maten dårligere. Den er lagd for å spises nokså kjapt, ikke stå og lunke på kjøkkenet... Hun anbefalte også å la brudgommen tale etter forretten, ellers kan det bli vanskelig for han å kose seg med hovedretten.

Bare sånn i tilfelle du ville ha noen tips... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var i møte med kokken vår for ei ukes tid siden, og hun anbefalte å ha hovedvekten av taler etter 2.servering av hovedretten. Hvis det drar ut for mye mellom 1. og 2. servering av hovedretten blir maten dårligere. Den er lagd for å spises nokså kjapt, ikke stå og lunke på kjøkkenet... Hun anbefalte også å la brudgommen tale etter forretten, ellers kan det bli vanskelig for han å kose seg med hovedretten.

Bare sånn i tilfelle du ville ha noen tips... :fnise:

:fnise: Tusen takk, Mazilla ;)

Dette skal jeg i allefall skrive ned :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig! :ler:

Har du noen koselige helgeplaner? God helg uansett! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig! :ler:

Har du noen koselige helgeplaner? God helg uansett! :klemmer:

Er til svigermor nå, der hvor vi skal gifte oss :)

Har bestilt blomsterbukett i dag, og ordnet med bil som henter oss etter vielsen.

Skal legge ut bilder når vi kommer hjem.

Har også sjekket "grendehuset" hvor vi skal ha festen. KJEMPEFINT :hoppe:

Bilen er en buick la sabre cab. Er usikker på modellen, men bilde kommer :)

Ellers må jeg bare ta ting med ro :(

Har du noen helgeplaner da, Mazilla?

God Helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvordan er det med deg om dagen?? :klemmer:

Vil forresten gjerne se bilde av bilen!! :hoppe:

Hei :)

Her om dagen, går vel alt OK, har vært til lege og slikt og har muligens fått diagnosen ME, er en lang vei å gå enda med utredning, men det ordner seg.

Har i såfall en mild grad, men det er ille nok :jepp:

Har fått ordnet masse til bryllupet :hoppe:

Så har jeg hadd et lite sammenbrudd, slik som alle andre bruder har. Kommer mer om det i et annet innlegg... :fnise:

Hvordan går det med deg, du skal jo gifte deg snart :hoppe::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kul bil!!!!!!

Sammenbrudd ja... Tell me about it... :sukk: Har vel vært innom noe som kan kalles det selv og. Men nå skal det bare være fryd og gammen frem til bryllupet - det har jeg bestemt!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil!!!!!!

Sammenbrudd ja... Tell me about it... :sukk: Har vel vært innom noe som kan kalles det selv og. Men nå skal det bare være fryd og gammen frem til bryllupet - det har jeg bestemt!! :jepp:

Man blir liksom hormonell av å være brud... rar prosess dette :sukk:

Bilen er veldig kul, eieren skulle pynte den til han hentet oss utenfor kirken :hoppe:

Må bare finne igjen gleden med bryllupet igjen, men den kommer - min kjære gjør alt for at jeg skal få tilbake lysten :hjerte:

På torsdag blir det prøving av kjoler :hoppe: så på fredag regner jeg med at det ligger ut bilder på facebook :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen, går vel alt OK, har vært til lege og slikt og har muligens fått diagnosen ME, er en lang vei å gå enda med utredning, men det ordner seg.

Har i såfall en mild grad, men det er ille nok :jepp:

Jeg har også nettopp fått den diagnosen. Kjipt, men husk: det går an å bli frisk igjen. :) Psykologen min sa at han har hatt flere pasienter med ME som har blitt frisk igjen.

Føler du at du får noe hjelp/oppfølging? Jeg følte at jeg ble helt overlatt til meg selv, jeg.. Flaks at jeg er ressurssterk. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også nettopp fått den diagnosen. Kjipt, men husk: det går an å bli frisk igjen. :) Psykologen min sa at han har hatt flere pasienter med ME som har blitt frisk igjen.

Føler du at du får noe hjelp/oppfølging? Jeg følte at jeg ble helt overlatt til meg selv, jeg.. Flaks at jeg er ressurssterk. :Nikke:

Ja, jeg har en lege som er alle tiders :)

Han står virkelig på, så nå må jeg gjennom masse tester, så skal han sende henvisning til det han kalte for ME-guruen her i barteby.. :jepp:

Jeg har jo alle spymptomene på ME, så legen er 99% sikker på at det er det jeg har fått. Men har i såfall en mild grad, men jeg syns det er ille nok alikevell.

Hvordan går det med deg da? Har du vondt?

Jeg må også til en samtale med en psykolog for å utelukke depresjon. Men det var bare et steg i denne ME-prosessen. :Nikke:

Så nå må jeg skrive dagbok for hver dag, og skrive ned smerter, hva jeg kan gjøre osv.. For det var viktig for prosessen videre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ordnet mer til bryllupet :Nikke:

Bestilte nettopp oasiskuler, fikk en genial ideè her i sted.

Kjøpte også perler som jeg skal bruke.

Tanken er: oasiskulene er veldig små å søte. kjøper hvite roser som jeg stikker i dem slik at hele kulen er dekt, pynter med perler i ivory, skjærer slik at oasisen er butt i enden, og at den står på et speil med masse levende lys rundt, samt det med trollhasselen blir da de store dekorasjonene :hoppe:

Finner ingen bilder som illusterer bedre enn forklaringen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med ME, men kanskje greit å få en diagnose..? :vetikke:

Blomsterdekorasjonene høres veldig fine ut, ihvertfall hvis de ser sånn ut som i mitt hode! :fnise: Du er kjempekreativ! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med ME, men kanskje greit å få en diagnose..? :vetikke:

Blomsterdekorasjonene høres veldig fine ut, ihvertfall hvis de ser sånn ut som i mitt hode! :fnise: Du er kjempekreativ! :jepp:

Joda, en diagnose er vel å bra.. Det er bare det at det er så mye jeg skulle ha gjort, men så lite som jeg får til :tristbla: Men men.. Må vel bare leve med det.. :(

Uansett, jeg er positiv, gleder meg til bryllupet - å plutselig så detter det en idè ned :) skal legge ut bilde når jeg får laget en test :hoppe:

Enig, det hørtes superfint ut!! :tommelopp:

Tusen takk :helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt meg kjole :hoppe:

Skal jo i bryllup 6. juni - må jo være litt fin da ;)

Syns den var litt fin jeg, til 260 kr er den sikkert verdt det :Nikke:

Er på jakt etter lanterner i dag, må jo pynte opp utenfor lokalet :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har bestilt meg kjole :hoppe:

Skal jo i bryllup 6. juni - må jo være litt fin da ;)

Syns den var litt fin jeg, til 260 kr er den sikkert verdt det :Nikke:

Synes den var nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...