DDuck Skrevet 29. april 2009 #821 Del Skrevet 29. april 2009 Uff ja... Mange av våre også bare regner med at vi vet at de kommer så da sier de ikke i fra.. Men man vet jo faktisk ikke om folk kan komme eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. april 2009 Forfatter #822 Del Skrevet 29. april 2009 Uff ja... Mange av våre også bare regner med at vi vet at de kommer så da sier de ikke i fra.. Men man vet jo faktisk ikke om folk kan komme eller ikke... Nei, jeg kan ikke lukte om de kommer eller ikke.. Jeg er heller ikke synsk.. Men når jeg får høre via andre at de har bestilt seg hotelrom.. Syns jeg nesten at det er litt toppen av frekkhet.. Jeg har også fått høre at noen av vennene våre syns det er smålig å bare bli bedt til festen.. Og at det er derfor de ikke gidder å svare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. april 2009 #823 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg er så sinnsykt håpløs.. Fikk tilsendt broskjyrer på jusstudiet i dag.. Det frister veldig.. men samtidlig.. 5 år med skole igjen... dvs at jeg da tilsammen har 9-10 år med høyere utdanning når jeg er ferdig.. Hva har du tatt fra før? Er det noe som er en "smart" kombinasjon med jus? Jeg syns du skal studere jus jeg da.. men jeg er nok noe påvirket av at jeg har gjort det selv.. Kjenner jeg blir litt stressa og kanskje litt frustrert over trege mennesker... Vi leverte ut innbydelsene veldig tidlig, slutten av februar, starten av mars. med svarfrist 1. mai... nå er det 2 dager igjen til fristen, og alle mine venner har ikke tatt kontakt enda.. Jeg har til og med satt som status på facebook. "Svarfrist 1. mai nærmer seg, vi venter spent!!!" Det resulterte i at jeg i går fikk et svar.. Og det som er det merkelige, jeg vet om flere som har bestilt seg hotell, men som ikke har sagt i fra at de kommer... Det er da bare vanlig folkeskikk og høffelighet og si i fra innen fristen - når det er sendt ut en innbydelse med svarfrist vel... Slet litt med det samme. Merkelig at folk ikke skjønner at det er svært få som er "selvskrevne"... Jeg har også fått høre at noen av vennene våre syns det er smålig å bare bli bedt til festen.. Og at det er derfor de ikke gidder å svare.. Jøss, men komme på festen, det gidder de?? Herlighet.. alle har et budsjett å forholde seg til. Merkelig holdning, spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. april 2009 #824 Del Skrevet 29. april 2009 Så teit at folk ikke svarer! Jeg fikk ja-svar fra ei venninne for en stund siden, og her om dagen begynte hun plutselig å si at hun håpte hun fikk anledning til å komme og sånn.. Synes det også er litt merkelig jeg! Et ja er et ja! Håper folk får ut fingeren snart, så du slipper å mase! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. april 2009 #825 Del Skrevet 29. april 2009 Det er smålig av dem å synes noe sånt i det hele tett De må da skjønne at det er ikke gratis å stelle i stand til bryllup og man driter jo ikke penger akkurat?? Jeg vet ikke med deg da, men jeg driter ikke penger Men hvis det noen gang blir funnet opp en endetarm som lager dritt til penger så skal jeg investere i en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. april 2009 Forfatter #826 Del Skrevet 29. april 2009 Hva har du tatt fra før? Er det noe som er en "smart" kombinasjon med jus? Jeg syns du skal studere jus jeg da.. men jeg er nok noe påvirket av at jeg har gjort det selv.. Slet litt med det samme. Merkelig at folk ikke skjønner at det er svært få som er "selvskrevne"... Jøss, men komme på festen, det gidder de?? Herlighet.. alle har et budsjett å forholde seg til. Merkelig holdning, spør du meg! Jeg har pedagogikk og psykologi, så det som hadde vært morsomt hadde vært barne eller familierett... Jeg har veldig veldig lyst til dette, men jeg må vente til neste år og søke opptak til universitetet i Oslo, men jeg kan studere hjemme i barteby via folkeuniversitetet. Men jeg må til Oslo for å ta eksamene mine da.. Ja, å komme på festen det gidder de tydligvis.. De syntes det ble for dyrt å ligge på hotel en halv natt.. Jeg skal gifte meg en times kjøring unna der di bor, så hvis en av de klarer å holde seg edru, så kan de da kjøre frem og tilbake. Men når de begynner å gå bak ryggen min og syte. Da syns jeg at de kan holde seg hjemme. Så teit at folk ikke svarer! Jeg fikk ja-svar fra ei venninne for en stund siden, og her om dagen begynte hun plutselig å si at hun håpte hun fikk anledning til å komme og sånn.. Synes det også er litt merkelig jeg! Et ja er et ja! Håper folk får ut fingeren snart, så du slipper å mase! Jada, vi har samme problemet her.. Min kjæres tidligere stefar hadde tatt på seg ansvaret med å lage maten. Nå for noen uker siden ringte han og sa at, det var det ikke sikkert at han fikk tid til.. Han er veldig upålitelig- å det visste vi egentlig.. Men men.. Jeg begynner å bli litt stressa av "det-ordner-seg-sikkert-holdningen" til svigermor og min kjære. Det er smålig av dem å synes noe sånt i det hele tett De må da skjønne at det er ikke gratis å stelle i stand til bryllup og man driter jo ikke penger akkurat?? Jeg vet ikke med deg da, men jeg driter ikke penger Men hvis det noen gang blir funnet opp en endetarm som lager dritt til penger så skal jeg investere i en Hehe, Dinedama hvis jeg hadde klart å drite penger hadde jeg fortalt deg hvordan med en gang man må jo dele godene med flere Ja, di er smålige - og hvis de tre tror at de er så gode venner at de fortjener å bli bedt til middag må de sannelig tro om igjen Finn opp en slik endetarm og meld deg på skaperen Gull er jo satt sammen av forskjellige mineraler? Kanskje hvis vi spiser den sammensettningen det er laget av, kanskje vi driter gull da.. ? Høres egentlig litt vondt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. april 2009 #827 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg vil drite papirpenger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 29. april 2009 #828 Del Skrevet 29. april 2009 Det er da bare vanlig folkeskikk og høffelighet og si i fra innen fristen - når det er sendt ut en innbydelse med svarfrist vel... Det er dessverre ikke det. Folkeskikk? Ja. Vanlig? Nei. hadde samme problemet. Jeg har også fått høre at noen av vennene våre syns det er smålig å bare bli bedt til festen.. Og at det er derfor de ikke gidder å svare.. Herregud! Her er det ikke snakk om å bli glad for at de i det hele tatt ble bedt, nei. Idioter. *sinna på dine vegne* Jeg begynner å bli litt stressa av "det-ordner-seg-sikkert-holdningen" til svigermor og min kjære. Det problemet hadde jeg også. Var en del ganger jeg lurte på om vi kom til å bli skilt før vi ble gift. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. april 2009 Forfatter #829 Del Skrevet 29. april 2009 Det er dessverre ikke det. Folkeskikk? Ja. Vanlig? Nei. hadde samme problemet. Herregud! Her er det ikke snakk om å bli glad for at de i det hele tatt ble bedt, nei. Idioter. *sinna på dine vegne* Det problemet hadde jeg også. Var en del ganger jeg lurte på om vi kom til å bli skilt før vi ble gift. Hehe. Jeg kjenner jeg blir litt oppgitt, når det ikke går an å vise vanlig folkeskikk.. :dåne: Neida, de ble så absolutt ikke glad for å bli bedt.. her om dagen kom den ene på msn.. "når er det svarfrist på bryllupet" 1. mai svarte jeg, og det står på innbydelsen din.. Svaret jeg fikk var "fint! da har jeg ennå tid på å bestemme meg om vi kommer eller ikke - men jeg tror vi kommer" Fint svarte jeg, si i fra når du har bestemt deg. "ble du sur" fikk jeg da.. Så jeg må si at jeg blir veldig oppgitt av disse vennene mine til tilder.. Den derre; det-ordner-seg-sikkert-holdningen holder jeg på å Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. april 2009 #830 Del Skrevet 29. april 2009 Huff, slitsomt med folk som vingler eller ikke svarer i det hele tatt. Vi mangler fortsatt svar fra ca ti etter svarfristen gikk ut. Et par av disse har sagt til mamma at de gleder seg, så da får vi vel ta det som et ja. Andre regner vi med ikke kommer, men det hadde jo vært kjekt om de svarte ordentlig til oss. Skjønner godt at du blir litt irritert over både smålige folk, og den "det-ordner-seg-sikkert-holdningen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. april 2009 Forfatter #831 Del Skrevet 29. april 2009 Huff, slitsomt med folk som vingler eller ikke svarer i det hele tatt. Vi mangler fortsatt svar fra ca ti etter svarfristen gikk ut. Et par av disse har sagt til mamma at de gleder seg, så da får vi vel ta det som et ja. Andre regner vi med ikke kommer, men det hadde jo vært kjekt om de svarte ordentlig til oss. Skjønner godt at du blir litt irritert over både smålige folk, og den "det-ordner-seg-sikkert-holdningen". Joda, har fått hørt den vi også at de har sagt i fra til foreldrene våre, men det er da ikke dems navn som står på invitasjonen, det er da ikke foreldrene våre som skal gifte seg.. Ja, et ordentlig svar - hadde vært greit.. Å det er ikke mye forlangt at de svarer innen fristen Ja, "det-ordner-seg-nok-holdningen" ligger ikke i min natur, jeg må han en plan for det meste. Og nå har jeg endelig overbevist min kjære om at det beste er å ha ting planlagt.. Å ikke alltid bare tro at det ordner seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. april 2009 #832 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Det er smålig av dem å synes noe sånt i det hele tett De må da skjønne at det er ikke gratis å stelle i stand til bryllup og man driter jo ikke penger akkurat?? Jeg vet ikke med deg da, men jeg driter ikke penger Men hvis det noen gang blir funnet opp en endetarm som lager dritt til penger så skal jeg investere i en Jeg vil og ha sånn tarm!! Fort dere å finn det opp!! Endret 29. april 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. april 2009 Forfatter #833 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg vil og ha sånn tarm!! Fort dere å finn det opp!! Jobber med saken, men det kan ta noe tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. april 2009 Forfatter #834 Del Skrevet 29. april 2009 :dåne: Jeg skal være fotograf i et bryllup i sommer :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. april 2009 Forfatter #835 Del Skrevet 30. april 2009 HURRA HURRA Bil er fikset Vi vet ikke hvilken bil det blir, men det blir en veteran av noe slag.. Han hadde mange å velge mellom, så vi skulle ta kontakt når det nærmet seg Ellers har vi bestemt at vi skal bake focaccia, og andre typer brød å sette frem på bordene under middagen, så folk for noe å småspise på, mellom rettene. Litt sånn ventebrød Gleder meg :nigo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2009 #836 Del Skrevet 30. april 2009 Uuhuuuu Så flinke dere er å fikse greier Og fotograf sier du? Er du flink å ta bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. april 2009 Forfatter #837 Del Skrevet 30. april 2009 Uuhuuuu Så flinke dere er å fikse greier Og fotograf sier du? Er du flink å ta bilder? Vel, jeg kom inn på fotolinja på utdanningshuset - men takket nei for de virket ikke så seriøse.. Brukte 6000,- på et kamera i dag - elsker å knipse bilder.. Har en liten utstilling på facebook, noen bilder er jeg stolte av, andre bare for morro skyld Jeg er en liten kontrollfreak, så jeg må bare ha ting under kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 1. mai 2009 #838 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er smålig av dem å synes noe sånt i det hele tett De må da skjønne at det er ikke gratis å stelle i stand til bryllup og man driter jo ikke penger akkurat?? Jeg vet ikke med deg da, men jeg driter ikke penger Men hvis det noen gang blir funnet opp en endetarm som lager dritt til penger så skal jeg investere i en Jeg melder meg også på listen om å ville ha en sånn tarm Fått alle svarene/ikke svarene? Så at du hadde skrevet om svarsfristen på FB forresten Vi har også en god del av de som ikke gidder å "ta seg bryet" med å svare personlig, blir temmelig irritert på sånt igrunn Godt over halvparten av våre inviterte har ikke svart ennå her heller. Vi har satt frist til 20 mai. Så gøy at dere har ordnet bil Da kan det vel ikke være mye igjen som må ordnes? God helg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #839 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg melder meg også på listen om å ville ha en sånn tarm Fått alle svarene/ikke svarene? Så at du hadde skrevet om svarsfristen på FB forresten Vi har også en god del av de som ikke gidder å "ta seg bryet" med å svare personlig, blir temmelig irritert på sånt igrunn Godt over halvparten av våre inviterte har ikke svart ennå her heller. Vi har satt frist til 20 mai. Så gøy at dere har ordnet bil Da kan det vel ikke være mye igjen som må ordnes? God helg videre. tror vi må forte oss å finne opp en slik tarm Hehe, etter at jeg skrev på facebook har det kommet litt flere svar, men jeg mangler fremdeles noen. Men det som er det positive er at så og si alle middagsgjestene har klart å fått fingeren ut av rompa for å svare Man blir irritert, det er jo bare vanlig høfflighet og takke for innbydelsen og svare. Neida i stedet kommer de med hentydninger over at de ikke er bedt på middag, at jeg gifter meg på feil plass osv osv Det med bilen er spennende ja Han hadde visst flere å velge mellom Bestilte masse cider og øl som jeg skal hente i sverige 16 mai. mobiliserer hele familien til å være med å hente dette Det vi mangler er: mat, blomster, bryllupskaken, hvite duker, veske til kjolen, undertøy, levere inn smykket mitt til gullsmeden, likør, øl, øl og mere øl, snakke med presten og organisten, samt få den siste brudekjolen :rødme: I dag kommer min kjæres søster hjem fra Afrika etter å ha vært der i tre måneder Gleder meg Ha en fin helg videre du også MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #840 Del Skrevet 2. mai 2009 Brudekjole nr 3 er i Oslo da har jeg to kjoler å prøve når jeg skal hjemme neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg