Spatula Skrevet 21. april 2009 Forfatter #801 Del Skrevet 21. april 2009 Så stilige de var! Skikkelig knæsjfarger! Ble de gode også eller? Beste muffinsene som jeg har smakt i allefall Brukte muffinsmix fra møllerens.. som jeg lagde som anvist på pakken Så hadde jeg wilton gelefarger fra cakas (jeg kjøpte mine på ebay) som jeg hadde i frostingen, og dropssmaker fra panduro. Det ble kjempegodt, kjære spiste så han fikk vondt i magen. Å i dag tok jeg de med til en venninne, som bestilte til barnebursdagen til datteren:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. april 2009 Forfatter #802 Del Skrevet 21. april 2009 Her blir det ingen brudekjoleprøving på mandag... I stedet blir det riving av vegg på badet, som er full av muggsopp... Så vi reiser bort et par dager.. vet ikke hvor enda.. Noen som har forslag til en billig tur? frister ikke å dra til svigermor... Hehe.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 21. april 2009 #803 Del Skrevet 21. april 2009 Her blir det ingen brudekjoleprøving på mandag... I stedet blir det riving av vegg på badet, som er full av muggsopp... Så vi reiser bort et par dager.. vet ikke hvor enda.. Noen som har forslag til en billig tur? frister ikke å dra til svigermor... Hehe.. :gjeiper: oi.. men det blir bra med bad uten muggsopp da. lurer forresten på en ting.. hva endte dere opp med å gravere i forlovelsesringene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. april 2009 Forfatter #804 Del Skrevet 21. april 2009 oi.. men det blir bra med bad uten muggsopp da. lurer forresten på en ting.. hva endte dere opp med å gravere i forlovelsesringene? Ja, et bad uten muggsopp gleder vi oss veldig til I ringene våre står det: Amor Aeternus som betyr Evig kjærlighet, eller kjærligheten er evig - noe i den betydningen i allefall. Regner med at det er det som skal stå i gifteringene også :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. april 2009 #805 Del Skrevet 23. april 2009 Mmmmuffins! Godt å få fikset badet da, men sikkert litt styr mens det pågår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. april 2009 Forfatter #806 Del Skrevet 23. april 2009 Mmmmuffins! Godt å få fikset badet da, men sikkert litt styr mens det pågår. Det er nok det, derfor drar jeg hjem til foreldrene mine og prøver brudekjole, mens min kjære ville være hjemme og passe på huset - slik at håndtverkerne ikke tok seg alt for godt til rette... Muffins er godt - men nå har jeg laget så mange og spist så utrolig mange at jeg ikke har så lyst på muffins på en god stund, men skal lage noen i helgen også sammen med min søster som kommer på besøk, så regner med at jeg spiser 1 eller 2 da også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 23. april 2009 #807 Del Skrevet 23. april 2009 Kjekt å få prøvd kjolen også da. Når man alikevel ikke skal være hjemme. Gleder meg til bilder allerede jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. april 2009 Forfatter #808 Del Skrevet 23. april 2009 Kjekt å få prøvd kjolen også da. Når man alikevel ikke skal være hjemme. Gleder meg til bilder allerede jeg. Bilder kommer så fort jeg kommer hjem fra utflukten min Håper at det går fort, og at de er ferdige på en dag... Men håndtverkere er jo kjent for å drøye tiden for å få mer betaling og mindre å gjøre.. Men men:) Nå baker jeg kake.. Men jeg sliter litt.. Det skulle være sjokolade ganache, som etter litt koking og pisking skulle bli nesten som en krem... vel.. jeg har fulgt oppskriften til punkt og prikke men neida.. ingen krem.. bare en litt tykk sjokoladesaus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 24. april 2009 #809 Del Skrevet 24. april 2009 Ble nesten sulten av å lese i boka di i dag jeg Muffins og kake Vi vil se bilder av kjoleprøvingen Hvordan går det med badet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. april 2009 #810 Del Skrevet 24. april 2009 Ordna det seg med sjokoladegreiene..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. april 2009 Forfatter #811 Del Skrevet 24. april 2009 Ble nesten sulten av å lese i boka di i dag jeg Muffins og kake Vi vil se bilder av kjoleprøvingen Hvordan går det med badet? Bilder kommer så fort jeg kommer hjem neste uke Badet går vel så som så.. frykter at de finner mer og mer:( har sett det på 3 vegger, men de måtte åpne for å se.. får endelig dom på mandag Kaken er nettopp ferdig kan laste opp bilde etterpå Ordna det seg med sjokoladegreiene..? Ja, jeg satte den bare i kjøleskapet.. mitt magiske kjøleskap når jeg våknet i morgen var den blitt til sjokoladekrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. april 2009 #812 Del Skrevet 24. april 2009 Ooh, gleder meg til kakebilde! Selv om jeg egentlig ikke vil se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. april 2009 Forfatter #813 Del Skrevet 24. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. april 2009 #814 Del Skrevet 24. april 2009 Fancy kake! Så nesten "fake" ut, på en positiv måte! Hva er anledningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. april 2009 #815 Del Skrevet 24. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. april 2009 Forfatter #816 Del Skrevet 24. april 2009 Fancy kake! Så nesten "fake" ut, på en positiv måte! Hva er anledningen? Anledningen er min forlovers morfar som er 80 år, og i dag skal de ha fest for ham.. Så nå at det ikke var de beste bildene jeg hadde lagt ut, men regner med at det ikke er den siste kaken jeg lager.. Håper bare den smaker godt, hadde litt trøbbel med bunnen.. men jeg dynket kaken med baileys utblandet i melk, slik at den ikke skulle bli så tørr.. Tror det går bra jeg.. Kaken har en mektig sjokoldekrem inni og smurt rundt hele kaken.. Så er den trekt med marshmallowsfondant, blomsterne er laget av marsipan, og til og feste disse har jeg brukt noe som heter Royal Icing.. en liten avansert form for melisglasur.. Jeg er så sinnsykt håpløs.. Fikk tilsendt broskjyrer på jusstudiet i dag.. Det frister veldig.. men samtidlig.. 5 år med skole igjen... dvs at jeg da tilsammen har 9-10 år med høyere utdanning når jeg er ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. april 2009 #817 Del Skrevet 24. april 2009 Den hørtes utrolig god ut! Ble sikkert saftig og god når du har dynka den og allting! 9-10 års utdanning er jo endel, for å si det mildt! Men hvis det er det du virkelig vil, så er det kanskje bedre å hoppe i det nå enn å angre senere..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. april 2009 Forfatter #818 Del Skrevet 24. april 2009 Den hørtes utrolig god ut! Ble sikkert saftig og god når du har dynka den og allting! 9-10 års utdanning er jo endel, for å si det mildt! Men hvis det er det du virkelig vil, så er det kanskje bedre å hoppe i det nå enn å angre senere..? Ja, det er litt sånn tenke.. Men jeg må vente med å søke til neste vår.. Så har et år til å tenke over saken grundig Men jeg tror kanskje at det er dette jeg vil.. Jeg hadde store planer om å studere dette når jeg var yngre.. Men men.. Jeg får tenke litt til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. april 2009 Forfatter #819 Del Skrevet 27. april 2009 Blæh :forkjola: Jeg som skulle prøve brudekjole i dag .... Ligger her i sengen min og er syk Er helt utslått Så nå er brudekjoleprøvingen utsatt på ubestemt tid... Likens er oppussingen på badet.. Våknet i natt og var så kvalm.. Har vært våken siden da... Sliten nå... Bryllupsnytt: har kjøpt hvite blomster som skal henge i trollhasselgreinene våre. Skal også kjøpe turtelduepar, som skal henge i vær oppsats, tror det kan bli litt stilig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. april 2009 Forfatter #820 Del Skrevet 29. april 2009 Kjenner jeg blir litt stressa og kanskje litt frustrert over trege mennesker... Vi leverte ut innbydelsene veldig tidlig, slutten av februar, starten av mars. med svarfrist 1. mai... nå er det 2 dager igjen til fristen, og alle mine venner har ikke tatt kontakt enda.. Jeg har til og med satt som status på facebook. "Svarfrist 1. mai nærmer seg, vi venter spent!!!" Det resulterte i at jeg i går fikk et svar.. Og det som er det merkelige, jeg vet om flere som har bestilt seg hotell, men som ikke har sagt i fra at de kommer... Det er da bare vanlig folkeskikk og høffelighet og si i fra innen fristen - når det er sendt ut en innbydelse med svarfrist vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg