Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009

Spatula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg også håper den blir solgt, den er finere bak enn foran... :)

Bryllupsnytt: da er 40 meter med lilla organza klar, dette skal bli løpere til bordene våre.

:jepp:

Ellers fikk jeg beskjed om å komme til legen i går, for å ta masse prøver.. skal visst utredes for revmatisme.. Men men - den tid den sorg :jepp:

Jeg tenker over at det er et eller annet jeg glemmer.. i forbindelse med bryllupsdagen.. men vet ikke hva..

Har også alle disse rare bryllupsdrømmene.. noe går galt hele tiden... Sikkert bare litt nerver ute å går. :fnise:

En natt våknet jeg av at jeg hadde sommerfugler i magen og at jeg gledet meg skikkelig til bryllupsdagen :hjerte:

Har fått 10 engangskamera til å sette på bordene til festen :) som er i hvit og gull - hvor det står ett eller annet om å skapet minner om den store dagen på hvert kamera..:) skikkelig fine - Hurra for Ebay :rødme:

Ellers er bryllupssiden/bloggen oppdatert ;)

Edit: Jeg har forresten søkt opptak til fotoutdanning :foto:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får solgt kjolen :jepp:

Du styrer på og ordner så masse med bryllupet, at jeg er overbevist om at du kunne giftet deg i morgen :fnise: Bare jeg som er inne i en stille periode tror jeg ;)

Fotoutdanning? Spennende. Hvor har du søkt hen?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får solgt kjolen :jepp:

Du styrer på og ordner så masse med bryllupet, at jeg er overbevist om at du kunne giftet deg i morgen :fnise: Bare jeg som er inne i en stille periode tror jeg ;)

Fotoutdanning? Spennende. Hvor har du søkt hen?

:klemmer:

Jeg mangler papirarbeidet.. kanskje det er det som bekymrer meg.. men det kan jeg da alltids fylle ut. :jepp:

Jo, jeg har søkt via utdanningshuset, men nå er jeg neimen ikke sikker lenger... det varer jo bare i et semester og blir da mer som et kurs.. så jeg tror jeg må forhøre meg litt med fotografer -hva som kreves for at man kan jobbe som fotograf.. de tilbyr som et av fagene faktisk å bygge opp en portefølje som man kan bruke til jobbsøk og promotering av seg selv..

Man lærer kort sagt det grunnleggende.. :foto:

Føler at jeg er inne i en litt stille periode selv, men det tar seg opp - det garanterer jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi/jeg bestemt et lite tema på bryllupet :jepp:

Jeg er litt glad i det som virker trollsk, Nøkken, Huldra og slike ting..

Derfor bli gjennomgangstemaet i bryllupet trolsk..

I stedet for tradisjonelle blomsteroppsatser, har jeg tenkt følgende

kjøpe firkantete vaser på IKEA, som jeg fyller med lilla vann - setter nedi greiner av trollhassel på disse greinene tar jeg orkideer i hvit og lilla og surrer fast med gulltråd, og dekorerer ellers med gulltråden på en minimalistisk måte.

så skal jeg finne en bakgrunn hvor jeg kan skrive små kjærlighetssitat som kan henge i greinene, men det kan ikke bli for stort.. å et vanlig ark blir for simpelt.. Noen som har forslag?

deretter blir det satt ut masse telys i små glass over hele bordet, slik at vi får en trolsk og romantisk stemmning..

Min kjære søster mente da at jeg måtte ha håret mitt slik på bryllupsdagen

Jeg tror det kan bli fint jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt når noe plager en uten at en helt vet hva det er. Sånne drømmer er merkelige. Men det er jo et godt tegn at du gleder deg! :hjerte: Dere kan jo hvertfall sende inn papirene nå. :Nikke:

Syns aldri det er stille her jeg. Kommer jo nye ting fra ebay hele tiden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slitsomt når noe plager en uten at en helt vet hva det er. Sånne drømmer er merkelige. Men det er jo et godt tegn at du gleder deg! :hjerte: Dere kan jo hvertfall sende inn papirene nå. :Nikke:

Syns aldri det er stille her jeg. Kommer jo nye ting fra ebay hele tiden. :fnise:

Ja, det er veldig slitsomt.. men men.. Jeg har verdens beste lege som finner ut hva dette er for noe.. :jepp:

Er bare litt tungt innimellom, når det gjør veldig vondt å alt ser fryktelig svart ut.. :sjenert:

Men jeg har da bryllup å se frem til :hjerte:

Hehe.. det har vært litt "tørketid" nå... hehe.. har bare bestilt et underskjørt på ebay med to ringer.. syns 3 ringer ble litt vel mye.. Å det ble sendt i går.. så da kommer det nok snart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudekjole nr 2 har ankommet hos mine foreldre...!!!!

mamma ble helt rørt når hun så den - for det var noe av det nydeligste hun hadde sett.. :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Gleder meg til jeg får prøvd den selv :strix::nigo::bond:

Edit: fikk bilde som viser overdelen på kjolen nå

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått prøvd kjolen enda?? :popcorn:

Høres veldig romantisk ut med "temaet" for bryllupet! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått prøvd kjolen enda?? :popcorn:

Høres veldig romantisk ut med "temaet" for bryllupet! :Nikke:

Nei, jeg har ikke fått prøvd den enda.. Å det kribler i hele kroppen etter å få prøve den på selv...

Hadde det vært enkelt å bare tatt en dagstur, så hadde jeg reist i går.. men så enkelt er det ikke.. lurer på om jeg kan spørre om mamma kan være så snill å ta den med seg neste uke.. :rødme:

Ja, jeg liker temaet.. Å tror det kan bli veldig fint :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh! det er jo finkjolen jo :hoppe:

Er det ikke den du har lagt ut for lenge siden i fb-gruppe? :Nikke:

Ja, det er nesten den, bare at den mangler stroppene :rødme:

Å det værste er at jeg kommer til å få valgets kvaler..

Han snille selgeren som laget denne, holder nå på med kjole nr tre...

som han skal kopiere etter den nye drømmekjolen min :)

Dette gjør han uten at han har den kjolen i sammlingen sin, bare med et bilde jeg sendte han :rødme:

Jeg kommer til å slite litt med dette.. evt så får jeg bytte litt på.. Men jeg er sikker på at den ene sitter bedre på enn den andre... Hvis ikke har jeg et problem..

Stay tuned :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye har du betalt for hver kjole med frakt? Jeg sliter med å finne forlover kjole... De som er høvelig grei pris på koster rundt 800,- bare i frakt :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye har du betalt for hver kjole med frakt? Jeg sliter med å finne forlover kjole... De som er høvelig grei pris på koster rundt 800,- bare i frakt :spy:

den første brudekjolen var 800,- inkl frakt.. på ca 200 kr...

Nr 2. var 1200 gratis frakt

nr 3. var 1400 gratis frakt

Ja, jeg syns frakten har steget betraktelig den siste tiden, så det er ikke bare deg..

På de andre kjolene jeg har bestilt, var det 100 kr i frakt på den som ble sendt fra Australia og China.. to svarte coctail-kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å tenker over, hvordan vi skal organisere bildene på den store dagen.

Har vel kommet fremt til følgende..

1. Brudeparet alene

2. Brudeparet med brudepiker

3. Brudeparet med forlovere

4. Brudeparet med foreldre

5. Brudeparet med søsken

6. Brud alene

7. Brud med forlovere

8. Brud med søsken

9. Brud med foreldre

10. Brudgom alene

11. Brudgom med forlovere

12. Brudgom med søsken

13. Brudgom med foreldre

14. Buketten

15. Ringene på hendene våre, samt liggende på buketten

16. Detaljer av kjolen

17. Skjæring av bryllupskaken.

Flere forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende at brudekjole nr 2 har kommet! :hoppe: Kan tenke meg at du kribler etter å få prøvd den.

*Følger spent med videre på kjolevalget* :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at brudekjole nr 2 har kommet! :hoppe: Kan tenke meg at du kribler etter å få prøvd den.

*Følger spent med videre på kjolevalget* :popcorn:

Det som er så supert er at jeg får prøve den neste mandag :rødme:

6. dager igjen :)

Jeg gleder meg.. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjedet meg litt i kveld.. så jeg lagde muffins :) syns de ble litt kule..

Gul = banansmak

Grønn = Eplesmak

Rød = Jordbær

Laget frosting til å ha oppå, tilsatte farger og smak.. pyntet litt med sølvkuler.. Nam nam :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...