Muffin! Skrevet 31. mars 2009 #761 Del Skrevet 31. mars 2009 For en teit overlege. Håper du får en bedre samtale med fastlegen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #762 Del Skrevet 31. mars 2009 For en teit overlege. Håper du får en bedre samtale med fastlegen din. Ja, hun var skikkelig teit... Fastlegen min er verdens beste, så regner med han ordner opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mars 2009 #763 Del Skrevet 31. mars 2009 Herrejemini... Makan for ei dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #764 Del Skrevet 31. mars 2009 Herrejemini... Makan for ei dame Var helt tydelig at hun visste alt, og at slanking virkelig var løsningen på vondtene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mars 2009 #765 Del Skrevet 31. mars 2009 Du er jo ikke stor i det hele tatt, snarere tvert imot!! Måtte innom fb-gruppa og se nå.. At det går an å si noe sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #766 Del Skrevet 31. mars 2009 Du er jo ikke stor i det hele tatt, snarere tvert imot!! Måtte innom fb-gruppa og se nå.. At det går an å si noe sånt! Hehe, takk Mazilla - jeg har i hele kveld følt meg som en flodhest.. Men etter oppmuntring fra min kjære har det nå gått over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mars 2009 #767 Del Skrevet 31. mars 2009 For what it's worth så er jeg helt enig med Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #768 Del Skrevet 31. mars 2009 For what it's worth så er jeg helt enig med Mazzi Det er verdt mye, Dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 1. april 2009 #769 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg er også enig med Mazzi og Dinedama, du er langtfra noen flodhest - så den dumme overlege dama burde vurdere å skaffe seg en ny jobb tror jeg til deg som er så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. april 2009 Forfatter #770 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg er også enig med Mazzi og Dinedama, du er langtfra noen flodhest - så den dumme overlege dama burde vurdere å skaffe seg en ny jobb tror jeg til deg som er så søt Tusen takk, søte MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. april 2009 #771 Del Skrevet 8. april 2009 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 13. april 2009 #772 Del Skrevet 13. april 2009 Nå har jeg lest hele dagboka di. Har følt med deg for all innblanding fra familie, og med all sykdommen, og angående hun teite e-bay dama.. og nå gleder jeg meg til å følge deg videre. Hvis jeg får lov da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. april 2009 Forfatter #773 Del Skrevet 13. april 2009 Nå har jeg lest hele dagboka di. Har følt med deg for all innblanding fra familie, og med all sykdommen, og angående hun teite e-bay dama.. og nå gleder jeg meg til å følge deg videre. Hvis jeg får lov da plingo - selvfølgelig skal du få lov til å følge meg videre Det er bare koselig med nye fjes i boken min Ja, det har vært litt styr, men vi håper at alt retter på seg nå Ebay-dama har fremdeles ikke gitt seg.. Siste var at jeg skulle betale 5 dollar i en avbestillingsavgift.. Men har ikke hørt noe etter det.. Regner med det kommer til uken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 13. april 2009 #774 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg synes det er helt uforståelig at ebay kan holde meg henne. Jeg hadde kanskje forstått det om hun hadde kommet med et rimelig krav, men 1300 i porto??? Det er så latterlig at jeg finner ikke ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. april 2009 Forfatter #775 Del Skrevet 14. april 2009 Bryllupsnytt.. Brudekjole 1. har ankommet som tidligere fortalt i boken min.. den er nå prøvd å ligger snart ute på finn.no for salg Brudekjolen var nydelig, helt fantastisk, til å koste så lite den va så å si prikk lik den på bildet... Men den satt ikke så fint som jeg hadde håpet da det var glidelås i ryggen i stedet for snøring... Skal legge ut bilder etter litt redigering etterpå.. Jeg er enda overrasket over hvor fin den var :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. april 2009 #776 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg var inne på finn og så etter den nå, men du har sikkert ikke lagt den ut enda? Er litt nysgjerrig da vet du.. Må bare si at du er litt gæærn som kjøper tre kjoler... Håper du får solgt de du ikke skal bruke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. april 2009 Forfatter #777 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg var inne på finn og så etter den nå, men du har sikkert ikke lagt den ut enda? Er litt nysgjerrig da vet du.. Må bare si at du er litt gæærn som kjøper tre kjoler... Håper du får solgt de du ikke skal bruke! Har ikke blitt lagt ut enda, jeg skal si i fra da:) Jeg vet, jeg er kjempe gæærn - som kjøper tre kjoler... Men jeg har gitt meg nå.. jeg lover. Æresord, kors på halsen :gjeiper: Ja, det gjennstår å se om den blir solgt eller ikke, men men... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 14. april 2009 #778 Del Skrevet 14. april 2009 Åh.. Nå ble jeg nysjerrig nå. Vil se... NÅ! Utålmodig jeg? Neeeeei da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. april 2009 Forfatter #779 Del Skrevet 14. april 2009 Her er bildene.. Noe dårlig redigert.. Min kjære skulle leke seg litt i photoshop... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. april 2009 #780 Del Skrevet 14. april 2009 Du har forsåvidt rett Den som ligger på FB sitter myyyye finere på deg Den er helt fantastisk :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg