Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009

Spatula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en teit overlege. :kjefte:

Håper du får en bedre samtale med fastlegen din.

:klemmer:

Ja, hun var skikkelig teit... :tristbla:

Fastlegen min er verdens beste, så regner med han ordner opp :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejemini... Makan for ei dame :riste:

Var helt tydelig at hun visste alt, og at slanking virkelig var løsningen på vondtene.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Du er jo ikke stor i det hele tatt, snarere tvert imot!! Måtte innom fb-gruppa og se nå.. ;)

At det går an å si noe sånt! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Du er jo ikke stor i det hele tatt, snarere tvert imot!! Måtte innom fb-gruppa og se nå.. ;)

At det går an å si noe sånt! :kjefte:

Hehe, takk Mazilla - jeg har i hele kveld følt meg som en flodhest.. Men etter oppmuntring fra min kjære har det nå gått over :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For what it's worth så er jeg helt enig med Mazzi :Nikke:

Det er verdt mye, Dinedama :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også enig med Mazzi og Dinedama, du er langtfra noen flodhest - så den dumme overlege dama burde vurdere å skaffe seg en ny jobb tror jeg :kjefte:

:klem: til deg som er så søt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også enig med Mazzi og Dinedama, du er langtfra noen flodhest - så den dumme overlege dama burde vurdere å skaffe seg en ny jobb tror jeg :kjefte:

:klem: til deg som er så søt :)

Tusen takk, søte MaiL :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele dagboka di. Har følt med deg for all innblanding fra familie, og med all sykdommen, og angående hun teite e-bay dama.. og nå gleder jeg meg til å følge deg videre. Hvis jeg får lov da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele dagboka di. Har følt med deg for all innblanding fra familie, og med all sykdommen, og angående hun teite e-bay dama.. og nå gleder jeg meg til å følge deg videre. Hvis jeg får lov da :sjenert:

:goodbye: plingo - selvfølgelig skal du få lov til å følge meg videre :nigo:

Det er bare koselig med nye fjes i boken min :jepp:

Ja, det har vært litt styr, men vi håper at alt retter på seg nå :strix:

Ebay-dama har fremdeles ikke gitt seg.. Siste var at jeg skulle betale 5 dollar i en avbestillingsavgift.. Men har ikke hørt noe etter det.. Regner med det kommer til uken.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er helt uforståelig at ebay kan holde meg henne. Jeg hadde kanskje forstått det om hun hadde kommet med et rimelig krav, men 1300 i porto??? Det er så latterlig at jeg finner ikke ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsnytt..

Brudekjole 1. har ankommet som tidligere fortalt i boken min.. den er nå prøvd å ligger snart ute på finn.no for salg :)

Brudekjolen var nydelig, helt fantastisk, til å koste så lite :jepp:

den va så å si prikk lik den på bildet...

Men den satt ikke så fint som jeg hadde håpet da det var glidelås i ryggen i stedet for snøring...

Skal legge ut bilder etter litt redigering etterpå.. :sjenert:

Jeg er enda overrasket over hvor fin den var :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne på finn og så etter den nå, men du har sikkert ikke lagt den ut enda? Er litt nysgjerrig da vet du.. :sjenert:

Må bare si at du er litt gæærn som kjøper tre kjoler... :fnise: Håper du får solgt de du ikke skal bruke! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg var inne på finn og så etter den nå, men du har sikkert ikke lagt den ut enda? Er litt nysgjerrig da vet du.. :sjenert:

Må bare si at du er litt gæærn som kjøper tre kjoler... :fnise: Håper du får solgt de du ikke skal bruke! :jepp:

Har ikke blitt lagt ut enda, jeg skal si i fra da:)

Jeg vet, jeg er kjempe gæærn - som kjøper tre kjoler... Men jeg har gitt meg nå.. jeg lover. Æresord, kors på halsen :gjeiper:

Ja, det gjennstår å se om den blir solgt eller ikke, men men... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bildene.. Noe dårlig redigert.. Min kjære skulle leke seg litt i photoshop... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har forsåvidt rett ;)

Den som ligger på FB sitter myyyye finere på deg :jepp: Den er helt fantastisk :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...