Disco Biscuit Skrevet 18. mars 2009 #701 Del Skrevet 18. mars 2009 Tittet på bildene av din kjære med vest og jakke på FB nå Han blir jo kjempefin i den Godt at de ikke tok det for gitt at du kom til å betale den resterende summen av pengene, men heller refunderte alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #702 Del Skrevet 18. mars 2009 Tittet på bildene av din kjære med vest og jakke på FB nå Han blir jo kjempefin i den Godt at de ikke tok det for gitt at du kom til å betale den resterende summen av pengene, men heller refunderte alt. Ja enda godt var det Han var smashing i den :rødme: Og han følte te seg kjempefin i den selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #703 Del Skrevet 18. mars 2009 "yes for international shipping thats the charge so that we can put tracking on it. Go ahead leave positive, i will still have to file npb" Skikkelig hyggelig dame dette... 1340 kr, for å sende en liten dvd med sporing :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2009 #704 Del Skrevet 19. mars 2009 Hun skal ha 1300 kroner for å sende en dvd til norge, også forventer hun positiv feedback?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mars 2009 #705 Del Skrevet 19. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #706 Del Skrevet 19. mars 2009 Hun skal ha 1300 kroner for å sende en dvd til norge, også forventer hun positiv feedback?? Virker sånn... Men den positiviteten fra min side kan hun da se langt etter... Enig Dinedama... at hun har 100% som rating, er for meg en stor gåte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #707 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Fikk forresten en telefon fra "bryllupsgrinchen" her forleden dag... (det berømte søskenbarnet) :dåne: Hun var småsnurt fordi hun hadde fått det fortalt av mamma at det var bare bruden som brukte hvitt.. og småsur for at hun nå måtte finne seg en ny farge på kjolen... Ikke vet jeg om hun nå dukker opp i en lilla brudekjole... men men.. nå er ikke kjolen hvit lenger - i allefall som jeg forstår.. Åsså var det da den evindelige gjestelisten.. Jeg har ikke tall for hvor mange ganger jeg måtte svare på... "Er pappa bedt?" og "hvorfor ikke?" :dåne: Og jeg forklarte gang på gang, at jeg ikke har noe kontakt med han og da blir det litt feil å be de.. "hvem er bedt av tantene og onklene da" sa hun småsnurt.. Jeg ble så lei av å forsvare de vi har bedt å hvorfor, så jeg fant på en unnskyldning for å legge på, jeg orket rett å slett ikke mer.. Nå baker jeg brød.. for å få noe annet å tenke på.. Venter fremdeles på hobbyen min Endret 19. mars 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 19. mars 2009 #708 Del Skrevet 19. mars 2009 Så godt å høre at grinchen forhåpentligvis har tatt til vett og kommer uten hvit kjole til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #709 Del Skrevet 19. mars 2009 Så godt å høre at grinchen forhåpentligvis har tatt til vett og kommer uten hvit kjole til deg. Ja, jeg gleder meg til å se antrekket hennes.. for klær er noe hun virkelig ikke har peiling på (den var litt stygg, men sant) til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mars 2009 #710 Del Skrevet 19. mars 2009 Bra at mamman din fikk det igjennom da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #711 Del Skrevet 19. mars 2009 Bra at mamman din fikk det igjennom da Ja, får bare håpe at det ikke kommer andre tåpelige utspill fra bryllupsgrinchen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2009 #712 Del Skrevet 19. mars 2009 You win! Gratulerer! På en måte.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #713 Del Skrevet 19. mars 2009 You win! Gratulerer! På en måte.. :klø: Ja, enn så lenge er vel alt OK... Stay tuned Regner med hun kommer med flere utspill før bryllupet.. det er 4 mnd igjen enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #714 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Da bruden møtte brudgommen for første gang Vi har en litt spesiell hendelse om hvordan vi møttes første gang og hvordan det hadde seg at det ble oss to. Det hadde seg slik at det hadde flyttet en skipper til øya for bruden kommer fra, og skulle arrangere til konfirmasjon for sin minste sønn, hvor da brudens mor skulle hjelpe til. Brudens far skulle da kjøre brudens mor til lokalet, og bruden ble med på biltur.. For å komme seg til lokalet måtte de kjøre over ei bru.. den brua var enveisskjørt. Da bruden og brudens far skulle hjem igjen, måtte de over brua, hvor de da så en rød bil komme kjørende i mot dem. Der satt da brudgommen og hans lillebror... Bruden ble litt betatt av brudgommen der og da, bare ved å se han gjennom et bilvindu.. Uken etter konfirmasjonen var bruden på fest i nabohuset til sin kommende svigerfar, hvor også brudgommens lillebror var. etter noen drinker, fikk bruden mot nok til å spørre brudgommens lillebror om hvem personen som kjørte bilen var? gjett hvor lykkelig bruden ble da hun fikk høre at det var storebroren, og at jeg godt kunne få telefonnr, mot at jeg byttet bort min lillesøster i retur, (lillebror til brudgommen var nemmelig kjempeforelsket i brudens lillesøster) dette hadde da, bruden ingen betenkeligheter med å gjøre og som sagt så gjort.. Etter litt oppmuntring fra kommende svigerfar og lillebror, fikk bruden sms fra brudgommen, som hadde blitt nysgjerrig på dette oppstyret over jenta som hadde sett han på brua i en bil... Dette ble da etter hvert starten på et eventyr for oss. Lillebrors lykke med brudens søster derimot - fikk ikke et så lykkelig utfall.. evig din i 14 dager er vel ikke en like happy ending som for brudeparet i denne historien Endret 19. mars 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mars 2009 #715 Del Skrevet 19. mars 2009 :rødme: Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #716 Del Skrevet 19. mars 2009 :rødme: Så koselig måtte bare skrive den ned... sendte den inn til en sånn konkurranse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2009 #717 Del Skrevet 19. mars 2009 Søt historie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 19. mars 2009 #718 Del Skrevet 19. mars 2009 Åh så søt historie. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #719 Del Skrevet 19. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 20. mars 2009 #720 Del Skrevet 20. mars 2009 Så koselig og søt historie God helg til deg forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg