Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009

Spatula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å mens jeg lette etter en spenne, la jeg inn bud på en dvd som skal hjelpe min kjære og meg selv til å imponere litt, under den første dansen som rette ektefolk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ender auksjonen da? Synes det er like spennende hver gang jeg legger inn bud på ting jeg! :fnise:

Du har huska å sjekke at dvden kan brukes her, forresten? Eller har dere kanskje en sånn fancy sonefri dvdspiller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ender auksjonen da? Synes det er like spennende hver gang jeg legger inn bud på ting jeg! :fnise:

Du har huska å sjekke at dvden kan brukes her, forresten? Eller har dere kanskje en sånn fancy sonefri dvdspiller? ;)

Vi har visst sånn fancy sonefri i følge min "nerdete" kjære :)

Budet gikk ut i natt, og nå er den betalt 4, danser 100 kr - smart investering :tommelopp:

Ja, bud er alltid morsomt - litt spenning i hverdagen må man ha :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du en fin spenne da?? Legg i så fall gjerne ut en link, jeg er litt på utkikk selv... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du en fin spenne da?? Legg i så fall gjerne ut en link, jeg er litt på utkikk selv... :sjenert:

Jobber med saken, skal selvfølgelig legge ut link :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin sveis du har tenkt på :jepp: Drømmer om noe liknende selv, men uten spenne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin sveis du har tenkt på :jepp: Drømmer om noe liknende selv, men uten spenne ;)

Jeg tror det kan bli litt ekkelt /vondt å sette opp da jeg skal ha extensions...

Å da er det enkle som oftest det beste :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom klærne min kjære ska ha på seg :)

Vest, skjorte og kravatt/kalvekryss :jepp:

Han ble nydelig :danse: :danse: Legger ut bilde på FB :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stuper inn nå :)

Edit: Det der var kjempefint da. :) Hmm kanskje jeg bør vurdere å kjøpe til min kjære. Hvordan visste du riktig størrelse og sånn?

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stuper inn nå :)

Edit: Det der var kjempefint da. :) Hmm kanskje jeg bør vurdere å kjøpe til min kjære. Hvordan visste du riktgi størrelse og sånn?

Han var på Gunnar Ree og tok mål, så da brukte jeg bare de målene sammens med søkeordet :jepp:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...357443361"" target="_blank">denne</a> selgeren :)

Noe rart skjedde med linken...

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey. :) Luringen :lur:

Sparer masse penger :lur:

Link til butikken finner du i en tråd om "klær til brudgom og brudesvenn fra ebay"

Tror den heter noe slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, det så virkelig flott ut må jeg si :jepp:

Hvor mye har du spart på å kjøpe det der da ifht norge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det så virkelig flott ut må jeg si :jepp:

Hvor mye har du spart på å kjøpe det der da ifht norge? :)

Mulig 1500 kr kanskje mer :jepp:

Min kjære prøvde bare vesten her i bartebyen og den kostet 2000,- alene... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt denne vet ikke om jeg er fornøyd.. skulle ha vært i gull.. vel vel.. letingen er ikke over enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...